PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Dat is het niet, het ligt gewoon aan die cup. Daar gebeuren gewoon rare dingen in.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je zit al zo lang in de community en dan nog niet weten dat je dingen moet wijzigen om de 'handicap' weer in je voordeel te krijgen. Als je ziet dat je niet kunt scoren ondanks de vele kansen die je creeert en aan de overkant alles wel gewoon lukt, moet je gewoon paar spelers wisselen of zelfs je hele formatie.
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is het niet, het ligt gewoon aan die cup. Daar gebeuren gewoon rare dingen in.
Niet meer te redden dit.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is het niet, het ligt gewoon aan die cup. Daar gebeuren gewoon rare dingen in.
Niet meer. Het is inmiddels een levensstijl voor 'm geworden.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vervelend knul. maar kop op, het is maar een spelletje gelukkig
'sup zehmerquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:27 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom op internet vaak van die plaatjes tegen met mensen die vragen om een vieze mop aan de binnenkant van de pizzadoos te schrijven..dat hadden wij vandaag dus ook gedaan bij onze bestelling..Op de kassabon stond keurig dit geschreven: Pizza snijden een een vieze mop!
Maar er stond niks in
Kutleven.
Dan geloof je het niet. Vanmiddag had ik ook een wedstrijd tegen een team met 93 chem. Ik stond binnen 30 minuten 3-0 achter. 1 schot werd van richting veranderd en rolde er zo in, 1x kopte mijn verdediger de bal zo naar iemand van hem die hem zo kon inkoppen en 1x schoot de tegenstander door de handen van mijn keeper. Toen kwam ik terug maar ik kon maar niet op voorsprong komen. Uiteindelijk werd het 5-4. Heel veel mensen op het EA forum zijn het erover eens dat er iets met die nieuwe cup is. Ik heb hem ondanks alles toch 3x gewonnen maar ik had hem al 5x moeten winnen.quote:
6 seconden.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Vanmiddag had ik ook een wedstrijd tegen een team met 93 chem. Ik stond binnen 30 minuten 3-0 achter. 1 schot werd van richting veranderd en rolde er zo in, 1x kopte mijn verdediger de bal zo naar iemand van hem die hem zo kon inkoppen en 1x schoot de tegenstander door de handen van mijn keeper. Toen kwam ik terug maar ik kon maar niet op voorsprong komen. Uiteindelijk werd het 5-4. Heel veel mensen op het EA forum zijn het erover eens dat er iets met die nieuwe cup is. Ik heb hem ondanks alles toch 3x gewonnen maar ik had hem al 5x moeten winnen.
En ja, ik post dit bewust net voor half 1 zodat ik jullie reactie erop niet meer hoef te lezen waardoor ik (weer) niet kan slapen.
En wat is deze.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
En ja, ik post dit bewust net voor half 1 zodat ik jullie reactie erop niet meer hoef te lezen waardoor ik (weer) niet kan slapen.
Heb hier 1 keer een bestelling binnen gekregen of we er een naam op wilden schrijven. Kom ik naar aan de deur gaat die kerel helemaal stuk van het lachen, ik stond er echt met zo'n gezichtquote:Op maandag 22 juli 2013 00:27 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom op internet vaak van die plaatjes tegen met mensen die vragen om een vieze mop aan de binnenkant van de pizzadoos te schrijven..dat hadden wij vandaag dus ook gedaan bij onze bestelling..Op de kassabon stond keurig dit geschreven: Pizza snijden een een vieze mop!
Maar er stond niks in
Kutleven.
alsof je dit niet terugleest morgenquote:Op maandag 22 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Vanmiddag had ik ook een wedstrijd tegen een team met 93 chem. Ik stond binnen 30 minuten 3-0 achter. 1 schot werd van richting veranderd en rolde er zo in, 1x kopte mijn verdediger de bal zo naar iemand van hem die hem zo kon inkoppen en 1x schoot de tegenstander door de handen van mijn keeper. Toen kwam ik terug maar ik kon maar niet op voorsprong komen. Uiteindelijk werd het 5-4. Heel veel mensen op het EA forum zijn het erover eens dat er iets met die nieuwe cup is. Ik heb hem ondanks alles toch 3x gewonnen maar ik had hem al 5x moeten winnen.
DS2 clock cheesequote:Op maandag 22 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
61 dribbling dat had je kunnen verwachtenquote:Op maandag 22 juli 2013 00:57 schreef ThadCastle het volgende:
Kutzooi Borges valt tegen. Hij is traag en ondanks zijn zieke stats is hij echt niet technisch. Veel te snel balverlies
Fuk ja ik zie het nu ookquote:Op maandag 22 juli 2013 00:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
61 dribbling dat had je kunnen verwachten
Dat is in mijn geval zeker zo. Liefst één random van 6 chem die niet de doelman betreft en het loopt een stuk vloeiender en eerlijker. Moet erbij zeggen, dat gevoel heb ik enkel bij teams vol met IF's, MOTM en TOTS spelers en niet wanneer je er een enkeling in hebt staan.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
net als die onzin dat je teams beter spelen als je er 1 iemand op 7 chem bij zet.
Ditquote:Op maandag 22 juli 2013 01:18 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom loopt iedereen hier DS2 te pesten?
Er komen weer single matches. Dat is volgens mij alles wat er bekend isquote:Op maandag 22 juli 2013 01:32 schreef Zhano het volgende:
Iemand een samenvatting van de nieuwe info voor deze harde werker?
Seol is een eindbaasquote:Op maandag 22 juli 2013 01:32 schreef Zhano het volgende:
Iemand een samenvatting van de nieuwe info voor deze harde werker?
goeie goals ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juli 2013 01:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
goeie goals ookGenot ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Nobody likes a showoff...quote:Op maandag 22 juli 2013 01:52 schreef Tim86 het volgende:
En ook de 12e wedstrijd in de bronze cup gewonnen. Wel voor het eerst een wedstrijd gehad die ik met minder dan 3 goals verschil won (3-1)
Halve finale won ik met 11-0, eerste 2 rondes een quit binnen een kwartier bij 3-0
Je hebt gelijk, sorry.quote:
Omdat niet slapen en lange vliegreis en het is hier nu pas half 7 in de avond.quote:
Oh heb het ff gemist, waar ben je?quote:Op maandag 22 juli 2013 03:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat niet slapen en lange vliegreis en het is hier nu pas half 7 in de avond.
Nu in san francisco.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel een heel leuk geruchtquote:
[..]
Benieuwd wat voor goed iets ze nu weghalen om er met fifa 15 weer mee terug te komenquote:Op maandag 22 juli 2013 09:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou er komt geweldig Fut nieuws volgens Robbie. Ik ben ontzettond benieuwd
ze kunnen de webapp langer dan een week stabiel laten draaienquote:Op maandag 22 juli 2013 09:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou er komt geweldig Fut nieuws volgens Robbie. Ik ben ontzettond benieuwd
[..]
Of ze kopen een nieuwe server als we donerenquote:Op maandag 22 juli 2013 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze kunnen de webapp langer dan een week stabiel laten draaien
SINGLE MATCHES!!quote:Op maandag 22 juli 2013 10:03 schreef poker4lifee het volgende:
First #FUT14 details! Deep new Chemistry system, Squad Customization, expanded Seasons..
http://www.easports.com//(...)mate-team-first-look
Die kaarten, zijn we weer in het jaar 2006?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:03 schreef poker4lifee het volgende:
First #FUT14 details! Deep new Chemistry system, Squad Customization, expanded Seasons..
http://www.easports.com//(...)mate-team-first-look
vage shit jaquote:
Handelen wordt dus een stuk moeilijker en de markt overzichtelijkerquote:Op maandag 22 juli 2013 10:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vage shit ja
edit:
No more formation or morale items in #FUT14
edit2
Search by player name for auctions #FUT14
Didn't like having to browse for ages for a position item? No problem. Search for the specific item in #FUT14
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:06 schreef poker4lifee het volgende:
[b]Didn't like having to browse for ages for a position item? No problem. Search for the specific item in #FUT14[/b[
Ja. Zal er wel weer een ontzettend OP blijken.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb een idee dat het een grote faal is vooral dat je kan kiezen voor Striker / Defender boosts....
Jep dat denk ik ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja. Zal er wel weer een ontzettend OP blijken.
Wel tof. 10 seizoenen en je kan ook items en spelers winnen ipv enkel coins
Maar als dit goed werkt is het wel veel leuker. Je kan dus zelf je speler tweaken en bij iedereen is hij iets andersquote:Op maandag 22 juli 2013 10:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep dat denk ik ook.
OP Strikers + een defense boost .. ik kijk er al naar uit.
Tis meer een schande dat dit nog niet kontwitter:RobHodson_ twitterde op maandag 22-07-2013 om 10:12:15Customise your squad. Shirt numbers, set piece takers, captains. #FUT14 reageer retweet
10 seizoenen maakt div1 wel wat lastiger dan het nu isquote:Op maandag 22 juli 2013 10:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja. Zal er wel weer een ontzettend OP blijken.
Wel tof. 10 seizoenen en je kan ook items en spelers winnen ipv enkel coins
Wel erg welkom eigenlijkquote:Op maandag 22 juli 2013 10:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Assists worden bijgehouden. Wel leuk extraatje, maar toch niet echt een announcement
Het zijn consumables dus ja?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel erg welkom eigenlijk
Moet je die boost-dingen kopen?
Koekkoekquote:Op maandag 22 juli 2013 10:24 schreef DePresident. het volgende:
Chemistry Styles and Loyalty replace Formations & Morale. Formation and Morale items will no longer be in FUT. #FUT14 http://bit.ly/15aIj30
11 keerquote:Op maandag 22 juli 2013 10:19 schreef poker4lifee het volgende:
dat wordt 10 keer de pace chem style
zullen wel duur worden![]()
nah want dan is heel je team gericht op pace, met 10 valt het nog meequote:
Denk het niet.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:29 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Denk het niet.
20+ Chem Styles will be available. A player's base attributes will be permanently enhanced until a new Chem Style is applied. #FUT14
quote:Mehul Gorasia wrote: Where's MERTASACKER. EA U HAVE TO PUT HIM AT STRIKER CAUSE HE IS FASTER THAN UR SERVERS
O nice. Zullen wel duur worden.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:29 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Denk het niet.
20+ Chem Styles will be available. A player's base attributes will be permanently enhanced until a new Chem Style is applied. #FUT14
Niet als iedereen ze toch al op zijn spelers heeft.quote:
yupquote:Op maandag 22 juli 2013 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet als iedereen ze toch al op zijn spelers heeft.
Blijven die attribute kaartjes er ook op zitten bij transfers?
Dan komt er echt een overdaad van die kaartjes, zeker op de normale gold spelers. Op het begin zullen ze wel heel duur zijn.quote:
iddquote:Op maandag 22 juli 2013 10:49 schreef BDIL het volgende:
Player Loyalty: Players found in packs automatically start with a loyalty Chemistry boost, but those acquired in the Transfer Market do not.These players need to play 10 matches before they unlock loyalty.
Gewoon mensen aannaaien om spelers uit packs te halen
die krijgen maximaal 1 chem point.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:49 schreef BDIL het volgende:
Player Loyalty: Players found in packs automatically start with a loyalty Chemistry boost, but those acquired in the Transfer Market do not.These players need to play 10 matches before they unlock loyalty.
Gewoon mensen aannaaien om spelers uit packs te halen
ja omdat je de reacties niet meer kon lezenquote:Op maandag 22 juli 2013 10:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leuk dat iedereen zo serieus op dat stukje van mijn reactie in ging. Ik kon gewoon slapen. Maar mijn mening is niet veranderd.
Huh?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:58 schreef pascal08 het volgende:
Bovendien is het ook niet cool dat ze het hele chemsysteem om gaan gooien.
Geen formaties meer in fut14, zal wel balen zijn voor de packhandelquote:Op maandag 22 juli 2013 10:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leuk dat iedereen zo serieus op dat stukje van mijn reactie in ging. Ik kon gewoon slapen. Maar mijn mening is niet veranderd.
Al kon ik ze wel lezen, dan nog deed het me niks. Dat ik niet zou kunnen slapen door een paar opmerkingen is nooit serieus bedoeld.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja omdat je de reacties niet meer kon lezen
Nja, het is te hopen dat het alleen bij die chemstyles blijft. Als het hele systeem verandert mag ik weer 300 combinaties gaan uitproberen om te kijken hoe het chemsysteem werkt.quote:
Heb je linkje waar ik de tot nu toe aangekondigde veranderingen kan teruglezen?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nja, het is te hopen dat het alleen bij die chemstyles blijft. Als het hele systeem verandert mag ik weer 300 combinaties gaan uitproberen om te kijken hoe het chemsysteem werkt.![]()
Ik heb alleen deze link die een paar post terug werd gepost:quote:Op maandag 22 juli 2013 11:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb je linkje waar ik de tot nu toe aangekondigde veranderingen kan teruglezen?
Als je nu in divisie 1 zit kom je alleen tegen mensen uit divisie 1. Met single matches is het niet gescheiden en kan je dus vaker tegen noobs komenquote:Op maandag 22 juli 2013 11:06 schreef jackson het volgende:
Waarom zou je graag online Single Matches doen eigenlijk?
Heb zelf alleen Ultimate Team met Fifa 13 gespeeld.
Maar munten etc verdien je er toch niet mee?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:08 schreef poker4lifee het volgende:
Als je nu in divisie 1 zit kom je alleen tegen mensen uit divisie 1. Met single matches is het niet gescheiden en kan je dus vaker tegen noobs komenAlhoewel dat denk ik ook wel meevalt aangezien m'n fifa 13 records een stuk beter zijn dan fifa 12
In fifa 12 was het volgens mij 800-1k coins ofzo?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar munten etc verdien je er toch niet mee?
als ik het goed begrijp werkt het toch nog het zelfde als nu, hij zal moeten linken met spelers om chem te halen, maar met die boost kan je bijvoorbeeld finishing of passing stats boosten.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:08 schreef poker4lifee het volgende:
@JaronSoccer easiest way to explain is they are the item that decides what stats chemistry will boost.
Dus chemistry blijft iig ook nog werken zoals het nu doet lijkt mij dan? En die kaartjes hebben dus eigenlijk niks met chemistry te maken als ik het zo lees?
[..]
Als je nu in divisie 1 zit kom je alleen tegen mensen uit divisie 1. Met single matches is het niet gescheiden en kan je dus vaker tegen noobs komenAlhoewel dat denk ik ook wel meevalt aangezien m'n fifa 13 records een stuk beter zijn dan fifa 12
yeah preciesquote:Op maandag 22 juli 2013 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp werkt het toch nog het zelfde als nu, hij zal moeten linken met spelers om chem te halen, maar met die boost kan je bijvoorbeeld finishing of passing stats boosten.
Ik kan ff dit gifje niet terugvinden van dat meisje.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:08 schreef poker4lifee het volgende:
@JaronSoccer easiest way to explain is they are the item that decides what stats chemistry will boost.
Dus chemistry blijft iig ook nog werken zoals het nu doet lijkt mij dan? En die kaartjes hebben dus eigenlijk niks met chemistry te maken als ik het zo lees?
[..]
Als je nu in divisie 1 zit kom je alleen tegen mensen uit divisie 5. Met single matches is het niet gescheiden en kan je dus vaker tegen noobs komenAlhoewel dat denk ik ook wel meevalt aangezien m'n fifa 13 records een stuk beter zijn dan fifa 12
had het al aangepastquote:Op maandag 22 juli 2013 11:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan ff dit gifje niet terugvinden van dat meisje.![]()
idd, moet zeggen klinkt wel leukquote:Op maandag 22 juli 2013 11:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah preciesdus chemistry blijft dan iig nog wel hetzelfde werken allee neen kleine verandering dat chemistry nu niet alles boost ofzo maar je moet kiezen wat door middel van die kaartjes
Elke wedstrijd tussen de 900 en 1.1k coins ja, er van uitgaande dat je pakkie gaf.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
In fifa 12 was het volgens mij 800-1k coins ofzo?
Chem boost de boostkaartjes.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Chem boost helemaal niks meer dus je hebt best kans dat pace niet meer OP is
als er pace boost kaartjes zijn natuurlijk welquote:Op maandag 22 juli 2013 11:14 schreef Dudeweiser het volgende:
PAC en DEF boosten op Agbonlahor en Bent. Krijgt niemand ze meer van de bal afquote:Op maandag 22 juli 2013 11:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Helder, dank voor de infoquote:Op maandag 22 juli 2013 11:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Elke wedstrijd tussen de 900 en 1.1k coins ja, er van uitgaande dat je pakkie gaf.
Qua coins zal het niet veel verschil maken omdat je in Fifa13 natuurlijk die bonus aan t einde van je seizoen hebt.
Maar in single matches is t veel gemoedelijker vind ik, gewoon lekker een potje voetballen zonder van die achterlijke pukkelpubers die het bloed onder je nagels vandaan halen door op de smerigste manier te willen winnen omdat ze anders niet in de divisie blijven.
Wie is jetovic danquote:Op maandag 22 juli 2013 11:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als er pace boost kaartjes zijn natuurlijk wel![]()
jetovic 89 trouwensnet als v Persie
?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als er pace boost kaartjes zijn natuurlijk wel![]()
jetovic 89 trouwensnet als v Persie
Waarom?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Kunne we eindelijk 433 spelen met de punt naar voren en 4222 met wingers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |