Nee ik werk op de sociale werkplaats en heb een gedeeltelijke Wajong-uitkering. Ik weet niet eens wat conclusies trekken betekent man.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:44 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
conclusies trekken is niet jouw sterkste punt, of wel?
Oh ja ik ging ff Googlenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ze is onder de 18, dan mag je na een bepaalde tijd niet meer werken
Bepaald aantal weken per jaar welquote:Op zondag 21 juli 2013 23:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mag sws niet op ze zondag werken als ik op de zaterdag ook werk. Maar who cares?
iets trekken beperkt zich bij jou tot de slaapkamer, ook zo kort door de bocht?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik werk op de sociale werkplaats en heb een gedeeltelijke Wajong-uitkering. Ik weet niet eens wat conclusies trekken betekent man.
Nah, badkamer soms ook.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:49 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
iets trekken beperkt zich bij jou tot de slaapkamer, ook zo kort door de bocht?
Joh.quote:
Inderdaad. Nutteloos ditquote:
Deze wilde ik al vragen. We delen dezelfde gedachtes LB. Ik voel een connectiequote:Op zondag 21 juli 2013 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat hebben jullie allemaal vandaag gedaan?
Gezond, gelezen.met de kadden gespeeldquote:Op zondag 21 juli 2013 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
omgquote:Op zondag 21 juli 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze wilde ik al vragen. We delen dezelfde gedachtes LB. Ik voel een connectie
kaddenquote:
''Zaken''quote:Op zondag 21 juli 2013 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Luek.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Lost, a song by Frank Ocean on Spotify.
interessantquote:
Nou ik werd vanmorgen opgehaald voor mijn vader, die een half uur te laat was. Ik had net zo goed een half uur langer op bed kunnen blijven liggen. Maar met 4 uur slaap fris en fruitig richting de camping. Was er een jeu de boel wedstrijdquote:Op zondag 21 juli 2013 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
tldrquote:Op maandag 22 juli 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou ik werd vanmorgen opgehaald voor mijn vader, die een half uur te laat was. Ik had net zo goed een half uur langer op bed kunnen blijven liggen. Maar met 4 uur slaap fris en fruitig richting de camping. Was er een jeu de boel wedstrijdDaarna BBQ die niet te vreten was en om 18 uur gaan werken. De chef heeft een date, dinsdag, in het restaurent zelf, en naakt pics van zijn date op zijn mobiel. Heb mij helemaal dood gelachen. Na 5,5 werkelijk geen flikker gedaan te hebben ontving ik mijn money
en nu zit ik hier
Jeu de Boulequote:Op maandag 22 juli 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou ik werd vanmorgen opgehaald voor mijn vader, die een half uur te laat was. Ik had net zo goed een half uur langer op bed kunnen blijven liggen. Maar met 4 uur slaap fris en fruitig richting de camping. Was er een jeu de boel wedstrijdDaarna BBQ die niet te vreten was en om 18 uur gaan werken. De chef heeft een date, dinsdag, in het restaurent zelf, en naakt pics van zijn date op zijn mobiel. Heb mij helemaal dood gelachen. Na 5,5 werkelijk geen flikker gedaan te hebben ontving ik mijn money
en nu zit ik hier
jeu de boule is leuk man!quote:Op maandag 22 juli 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
en nu zit ik hier
Ja joh. M'n baas, dat is geen Chinees, die is veel te kinkyquote:Op maandag 22 juli 2013 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
jeu de boule is leuk man!
naakt pics?![]()
uiteraard. Die komen in de Fok.rarquote:Op maandag 22 juli 2013 00:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die heb je wel meteen naar je dropbox gestuurd toch?
Pics zijn overrated.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
jeu de boule is leuk man!
naakt pics?![]()
Oh ja ik ook lolquote:Op maandag 22 juli 2013 00:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hey
heb je ook laatst je geld van philips teruggehad?
Awwquote:There is something wrong with the product definition (SKU mismatch) of product X1/00. Please remove this product from your shopping cart to proceed with checkout, or contact our call center for assistance
Yup. Heb de mails al gehad, nog niet op m'n rekening zelf gekeken. Morgen maar even doenquote:Op maandag 22 juli 2013 00:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hey
heb je ook laatst je geld van philips teruggehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |