Kan je geen begrijpend Nederlands? Ik zei hij niet ik.quote:
nouja, zij krijgt uiteindelijk wel pussyquote:Op zondag 21 juli 2013 23:34 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
die lesbische, met dat bloempotten kapsel
of heb ik het mis?
Zijn allemaal hyenas hier man beesten skirre tatta'squote:Op zondag 21 juli 2013 23:35 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
je valt gelijk aan als een hongerige hyena, omdat ik een woord in mijn zin ben vergeten. is dit het beste wat je kan?
Nah, maar ik las wat snerende reacties van je over mensen die niet net als jij op een hoog niveau studeren. Beetje smakeloos.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:35 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
je valt gelijk aan als een hongerige hyena, omdat ik een woord in mijn zin ben vergeten. is dit het beste wat je kan?
Oh ik dacht ik lolquote:Op zondag 21 juli 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je geen begrijpend Nederlands? Ik zei hij niet ik.
Al vind ik haar niet heul bijzonder.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article11811878.abquote:Op zondag 21 juli 2013 23:35 schreef Dearest het volgende:
[ afbeelding ]
sorry hoor maar hier is zij echt wel knap, alleen jammer dat ze nu wat minder is
zo ver ben ik niet gekomen, maar als dat het geval was is de film niet erg realistisch.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
nouja, zij krijgt uiteindelijk wel pussy
dan heb je dat verkeerd geïnterpreteerd, het ging mij niet om niveau.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, maar ik las wat snerende reacties van je over mensen die niet net als jij op een hoog niveau studeren. Beetje smakeloos.
Waar ging het je wel om dan?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:40 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
dan heb je dat verkeerd geïnterpreteerd, het ging mij niet om niveau.
Nee, omdat die blonde chick geen zin meer heeft in miezerige kutventjes zoals jijquote:Op zondag 21 juli 2013 23:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
zo ver ben ik niet gekomen, maar als dat het geval was is de film niet erg realistisch.
uit medelijden?
Nu pas? Lang gewerktquote:
Met andere woorden: Daar ging het dus wel om. Duidelijk.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:42 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
daar mag je over speculeren, als het je zoveel interesseert
je trekt het je wel erg aan, komt het verhaal je soms bekend voor?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, omdat die blonde chick geen zin meer heeft in miezerige kutventjes zoals jij
Anyway, ik ben slapen. Night
Waarom niet?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je mag niet eens tot zo laat werken
conclusies trekken is niet jouw sterkste punt, of wel?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met andere woorden: Daar ging het dus wel om. Duidelijk.
Ja en maar 17 gasten gehadquote:
Klopt, maar niemand die dat even komt controlerenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je mag niet eens tot zo laat werken
mietjequote:
Mag sws niet op ze zondag werken als ik op de zaterdag ook werk. Maar who cares?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ze is onder de 18, dan mag je na een bepaalde tijd niet meer werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |