Binnen Best, ligt aan de dienstdoende barman wat er gekeken wordt, de fc barmannen werken nooit tijdens fc thuis.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:30 schreef Silenus het volgende:
Even een vraagje: waar in Utrecht kun je fatsoenlijk eredivisie-voetbal in de kroeg kijken? En dan het liefst niet zo'n FC Utrecht-harde kern-achtige kroeg, aangezien ik zelf alleen (de uitwedstrijden van) Ajax wil zien.
Je bent Marokaans?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:10 schreef Vanyel het volgende:
Dank
In sterrewijk houden ze niet zo van mensen zoals wij. Dat maakt me niet direct enthousiast. Rest klinkt goed, maar toch naar toch.
Lekkere bullshit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:54 schreef Neelix het volgende:
Kunnen ze hier niet gewoon mee ophouden? Het is te triest voor woorden. Wie verliest er nou van fscking Groningen als studentenstad.
http://www.duic.nl/nieuws(...)d/?utm_source=feedly
Laten we Sterrewijk voortaan Klein Moskou noemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:10 schreef Vanyel het volgende:
Dank
In sterrewijk houden ze niet zo van mensen zoals wij. Dat maakt me niet direct enthousiast. Rest klinkt goed, maar toch naar toch.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Laten we Sterrewijk voortaan Klein Moskou noemen.
Tyft op mongoolquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef djakkaa3033 het volgende:
Stad vol geile hoofddoekjes
shab utrecht
Ik zie die kleine man met ze nektasje an hij zit op ze zip is beetje in een dip want de kloezoe bij z'n osso kan niet losso
Ik had laatst serieus een sex afspraak in utrecht overvecht met een marokkaanse halfbloed vrouw ze adverteerde op kinky koste 130 voor een uurtje alleen het douchen en alles duurde al zo'n 10 minuten dus feitelijk maar 20 minuten s.e.k.s gehad haha.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:16 schreef Nielsch het volgende:
Laat geworden gisteren en vanochtend een epische kater. Voor het eerst in Cafe DeRat geweest. Leuke tent!
De Utrechtsche Nieuwe van het vrouwelijk geslacht zijn goedgekeurd.
De fukquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:30 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Ik had laatst serieus een sex afspraak in utrecht overvecht met een marokkaanse halfbloed vrouw ze adverteerde op kinky koste 130 voor een uurtje alleen het douchen en alles duurde al zo'n 10 minuten dus feitelijk maar 20 minuten s.e.k.s gehad haha.
Het wandelaars forum is een stukje verderop op het Internet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:30 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Ik had laatst serieus een sex afspraak in utrecht overvecht met een marokkaanse halfbloed vrouw ze adverteerde op kinky koste 130 voor een uurtje alleen het douchen en alles duurde al zo'n 10 minuten dus feitelijk maar 20 minuten s.e.k.s gehad haha.
Dan kan je iig niet zeggen dat je niet genaaid bentquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:30 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan kan je iig niet zeggen dat je niet genaaid bent
Is al jaren mijn stamkroeg. Goede geuzekaart hebben ze daar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:16 schreef Nielsch het volgende:
Laat geworden gisteren en vanochtend een epische kater. Voor het eerst in Cafe DeRat geweest. Leuke tent!
De Utrechtsche Nieuwe van het vrouwelijk geslacht zijn goedgekeurd.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Laten we Sterrewijk voortaan Klein Moskou noemen.
Nee dus.quote:
Ik snap m ondertussen.quote:
Kastanjestraat?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:52 schreef Markeerstift het volgende:
Een echte sterrewijkse was een keer boos op me geworden omdat ik in ondiep woon(als student, antikraak)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterrenwijk/ondiep heeft een slechte naam, niet geheel terecht imo. Het is ook niet mijn ding, maar zijn een stuk of 10 wijken die nog lager op m'n lijstje staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |