abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:14:02 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129501106
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:13 schreef ems. het volgende:
Ik ben niet echt, ik ben maar CGI joh.
klopt... want het staat hier op het forum dus is het waar...
:Y
hoi digitale ems.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_129501112
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik heb het over bewijs ... niet een forum..
N forum waar ze hebben t meeste onderzoek gedaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_129501132
quote:
Ik ben niet echt, ik ben maar CGI joh.

Alles wat jij ongemakkelijk vindt is CGI namelijk 8)7
Dat verrast me niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_129501142
quote:
.

Alles wat jij ongemakkelijk vindt is CGI namelijk 8)7
Niet.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:15:18 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129501146
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

N forum waar ze hebben t meeste onderzoek gedaan.
ah dus intervieuws en zelf even wezen kijken op lokatie?

of hebben we het weer over filmpjes youtube en bewerkte plaatjes?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:15:36 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129501159
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet.
sorry vergeet photoshop
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:18:43 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129501261
het enige wat er gebeurt op dat forum is het zelfde als dit forum.
en ik heb ook onderzoek gedaan en ik zeg dat het niet zo is.

:)

tenzij je een foto hebt van het greenscreen intevrieuw met de makers van de holywoodproductie wat jij 9/11 noemt een bekentenis van 1 van de acteurs.
of een bekentenis van de photoshopers.
zie in mijn andere topic.. daar heb ik even een schets gemaakt van hoe logisch het eigenlijk in elkaar zit.
pi_129501449
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:18 schreef theguyver het volgende:
het enige wat er gebeurt op dat forum is het zelfde als dit forum.
en ik heb ook onderzoek gedaan en ik zeg dat het niet zo is.

tenzij je een foto hebt van het greenscreen intevrieuw met de makers van de holywoodproductie wat jij 9/11 noemt een bekentenis van 1 van de acteurs.
of een bekentenis van de photoshopers.
zie in mijn andere topic.. daar heb ik even een schets gemaakt van hoe logisch het eigenlijk in elkaar zit.

"TOUR GUIDE" to the September Clues research

THE SEPTEMBER CLUES website: http://www.septemberclues.info"

(watch the full version of September Clues on Youtube):

by Simon Shack - (updated on May 12, 2013)

Hello and welcome to the Cluesforum. We believe that Media Fakery is the most urgent issue to tackle in order to restore a bit of sanity on this planet. Media Fakery is the weapon of mass distraction used by a pesky network of nutty power brokers (I like to call it "The Nutwork") to fool the world to their advantage. It has worked out nicely for them for centuries, for such is the essence of human nature that, when squarely duped, a man's ego will prefer to ignore the fact rather than dealing with it. The Nutwork and their subservient media conglomerates have long been well aware of this inherent weakness of mankind; their news-hoaxing tricks are routinely employed to generate incalculable profits and public consensus for waging murderous, barbaric wars of aggression. But their insane obsession for mass mind-control is now turning against them. Their wretched deception ploys are now exploding in their faces - one by one.

This said, let me spell out what this forum is about. We are a bunch of nice and open-minded people, but if you are to contribute to our ongoing research, make sure you have something valuable to offer. At this time, we are looking for human quality - not numbers - for although we do believe there is intelligent life on this planet - it is an elusive, rare resource which needs to expand without undue distractions. At this advanced stage of our research, we will not tolerate mere cheerleaders, time-wasters or chit-chatters. As for professional government agents typing from their little cubicles, we strongly advise you to leave us alone; get a life - and a honest job. Your masters are busted - and you know it. Stop wasting your lives supporting their insane war games.

The September Clues research started around 2006 with my (initially timid) scrutiny of the proposed 9/11 TV imagery. Since I released my SC documentary on the internet in 2007 - and its revised /upgraded version in 2008, the research has made tremendous headway - much of it thanks to sharp Cluesforum contributors from around the world. Let's keep it up.
I trust our combined efforts will ultimately turn out to be a formidable 'awakening tool' to restore law, freedom and reason on Earth. In any case, don't let yourself get bogged down by the Nutwork's apparent hegemony: they're just a bunch of old farts. A nauseating stench of deception permeates from every major news outlet - it's high time for a "New World Odor" !

Feel free to diffuse this "TOUR GUIDE" as far and wide as possible over the internet
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:28:22 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129501568
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:24 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik ken de docu hoor.
welk filmpje is green screen zichtbaar.
welke zijn voor de interviews, met acteurs en regiseurs geluids technicus of de photoshoppers.
pi_129501573
Bij gebrek aan mentale capaciteit om zelf te onderbouwen: Post een youtube filmpje 8-)
Conscience do cost.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:29:32 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129501618
Hello and welcome to the Cluesforum.
We believe that Media Fakery is the most urgent issue to tackle in order to restore a bit of sanity on this planet.

:D
  Moderator dinsdag 30 juli 2013 @ 12:29:36 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_129501620
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:28 schreef ems. het volgende:
Bij gebrek aan mentale capaciteit om zelf te onderbouwen: Post een youtube filmpje 8-)
*youtube die ik net wilde posten wegklikt
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:30:02 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129503469
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

*youtube die ik net wilde posten wegklikt
en geen idee meer welke dat was?
was je die zo aan kijken
  Moderator dinsdag 30 juli 2013 @ 13:36:08 #64
249559 crew  Lavenderr
pi_129503642
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

en geen idee meer welke dat was?
was je die zo aan kijken [ afbeelding ]
Nee, was een heel intellectuele youtube vanzelfsprekend :6
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:36:49 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129503663
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, was een heel intellectuele youtube vanzelfsprekend :6
ah zo..
ff vraagje wie had er hier in 2001 een HD camera?
pi_129507943
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

ah zo..
ff vraagje wie had er hier in 2001 een HD camera?
Waarom?
pi_129507973
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:28 schreef ems. het volgende:
Het gaat meer op de text dan de film.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:37:00 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129508018
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom?
scherper beeld?
pi_129510743
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

scherper beeld?
Om goeie kwaliteits fotos te maken heb je geen HD nodig.
2001 hadden ze ook heel goed cameras en hi-tech enz. maar ik vraag me af waarom zijn die originele zogenaamde 'live' beelden van die torens zo ontzettend slecht van kwaliteit.
Waarom, op 'n heldere mooie dag in NYC,was die achtergornd van die 'live' beelden zo slecht?
En niet allleen die kleuren waren heel raar ( it looked like smog in the air) de achtergrond was niet in perpectief.....en dat is ook 'n reden waarom veel mensen weet dat die beelden waren voorgemaakt.
Die feiten zijn daar - maar je wil het gewoon niet zien.
Misschien is the challenge to your own world view too much to handle.
pi_129510854
Beelden zijn gewoon prima en duidelijk hoor. Youtube formatting maakt het wel van mindere kwaliteit. En wellicht is een bril een goed idee.
Conscience do cost.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 16:49:33 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129510879
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Om goeie kwaliteits fotos te maken heb je geen HD nodig.
2001 hadden ze ook heel goed cameras en hi-tech enz. maar ik vraag me af waarom zijn die originele zogenaamde 'live' beelden van die torens zo ontzettend slecht van kwaliteit.
Waarom, op 'n heldere mooie dag in NYC,was die achtergornd van die 'live' beelden zo slecht?
En niet allleen die kleuren waren heel raar ( it looked like smog in the air) de achtergrond was niet in perpectief.....en dat is ook 'n reden waarom veel mensen weet dat die beelden waren voorgemaakt.
Die feiten zijn daar - maar je wil het gewoon niet zien.
Misschien is the challenge to your own world view too much to handle.
aha en jij weet dat dit gestreamd was?
via op zijn minst 720p enzo?
bedoel ze zonden toen allang in 1080p uit en dus ook via youtube in 2006 notabene.. want daar komen al die filmpjes en dergelijke vandaan.

waar ik op duld is het volgende die beelden die over het algemeen werden gebruik komen uit youtube.
lage kwaliteit ook de beeld kwaliteit van toe was niet zo haarscherp als nu.

dus.. OMFG de ene pixel loopt niet sync..

[ Bericht 8% gewijzigd door theguyver op 30-07-2013 16:55:00 ]
pi_129511692
Ik heb het over die originele TV beelden die waren uitgezonden op 911.

Over de Falling Man je heb al gezegd dat 'er zit wat in' ....changed your mind ?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 19:12:19 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129515520
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:12 schreef Tingo het volgende:
Ik heb het over die originele TV beelden die waren uitgezonden op 911.

Over de Falling Man je heb al gezegd dat 'er zit wat in' ....changed your mind ?
de beelden die door september cluess zijn gebruikt komen van youtube.
wazig blurry..
zo kan ik er ook van alles uithalen... de duivel en zo...

en mijn gedachten veranderd? naar wat?

[ Bericht 2% gewijzigd door theguyver op 30-07-2013 19:25:05 ]
pi_129534481
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

de beelden die door september cluess zijn gebruikt komen van youtube.
wazig blurry..
zo kan ik er ook van alles uithalen... de duivel en zo...
[ afbeelding ]

en mijn gedachten veranderd? naar wat?
Dit gaat niet over duivels gezichten - het gaat over nep beelden.

woensdag 31 juli 2013 @ 09:17:19 #75
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129534595
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 09:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dit gaat niet over duivels gezichten - het gaat over nep beelden.

nee ik geloof niet dat je me begreep.
halverwege de film word gesugereerd dat het een bepaalde persoon was.
Internet idioten namen dit gewoon aan en vielen de famillie van de vermoedelijk gesprongen man lastig.
terwijl dit niet eens met zekerheid was vastgesteld hij leek er gewoon iets op.
uit later onderzoek, bleek het inderdaad om een ander persoon te gaan, althans ze zijn er voor 99% zeker van dat ze nu weten wie de falling man is, dit doormiddel van lichaams bouw en de kleding die hij aan had, en het feit dat er een baardje zichtbaar was en huidskleur.

maar het kwaad was al geschied een zeer christelijke famillie werd lastig gevallen dat hun vader zoon man gesprongen was, zelfmoordenaars gaan namelijk naar de hell,( volgens hun geloof) en dus was deze famillie heel erg door dit gekwetst. omdat ze zeker wisten dat hij liever was verbrand dan gesprongen.

mja.. dat had je begrepen als je de docu had gezien.

waarom zei ik dan daar zit wat in.

nou ipv zelf op onderzoek uit te gaan foto's vergelijken van slachtoffers kijken naar de kleding van de persoon of interviews af nemen met famillie.
word er gewoon wat aangenomen wat door internet debielen online word gezet.
zie ook de vergelijking van Jeff Bauman met Nick Vogt gewoon omdat ze iets op elkaar lijken.

[ Bericht 7% gewijzigd door theguyver op 31-07-2013 09:23:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')