klopt... want het staat hier op het forum dus is het waar...quote:
N forum waar ze hebben t meeste onderzoek gedaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik heb het over bewijs ... niet een forum..
Dat verrast me niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:13 schreef ems. het volgende:
Ik ben niet echt, ik ben maar CGI joh.
Alles wat jij ongemakkelijk vindt is CGI namelijk![]()
Niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:13 schreef ems. het volgende:
.
Alles wat jij ongemakkelijk vindt is CGI namelijk![]()
ah dus intervieuws en zelf even wezen kijken op lokatie?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
N forum waar ze hebben t meeste onderzoek gedaan.
"TOUR GUIDE" to the September Clues researchquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:18 schreef theguyver het volgende:
het enige wat er gebeurt op dat forum is het zelfde als dit forum.
en ik heb ook onderzoek gedaan en ik zeg dat het niet zo is.
tenzij je een foto hebt van het greenscreen intevrieuw met de makers van de holywoodproductie wat jij 9/11 noemt een bekentenis van 1 van de acteurs.
of een bekentenis van de photoshopers.
zie in mijn andere topic.. daar heb ik even een schets gemaakt van hoe logisch het eigenlijk in elkaar zit.
welk filmpje is green screen zichtbaar.quote:
*youtube die ik net wilde posten wegkliktquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:28 schreef ems. het volgende:
Bij gebrek aan mentale capaciteit om zelf te onderbouwen: Post een youtube filmpje
en geen idee meer welke dat was?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
*youtube die ik net wilde posten wegklikt
Nee, was een heel intellectuele youtube vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
en geen idee meer welke dat was?
was je die zo aan kijken [ afbeelding ]
ah zo..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, was een heel intellectuele youtube vanzelfsprekend
Waarom?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah zo..
ff vraagje wie had er hier in 2001 een HD camera?
Het gaat meer op de text dan de film.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:28 schreef ems. het volgende:
Bij gebrek aan mentale capaciteit om zelf te onderbouwen: Post een youtube filmpje
Om goeie kwaliteits fotos te maken heb je geen HD nodig.quote:
aha en jij weet dat dit gestreamd was?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Om goeie kwaliteits fotos te maken heb je geen HD nodig.
2001 hadden ze ook heel goed cameras en hi-tech enz. maar ik vraag me af waarom zijn die originele zogenaamde 'live' beelden van die torens zo ontzettend slecht van kwaliteit.
Waarom, op 'n heldere mooie dag in NYC,was die achtergornd van die 'live' beelden zo slecht?
En niet allleen die kleuren waren heel raar ( it looked like smog in the air) de achtergrond was niet in perpectief.....en dat is ook 'n reden waarom veel mensen weet dat die beelden waren voorgemaakt.
Die feiten zijn daar - maar je wil het gewoon niet zien.
Misschien is the challenge to your own world view too much to handle.
de beelden die door september cluess zijn gebruikt komen van youtube.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:12 schreef Tingo het volgende:
Ik heb het over die originele TV beelden die waren uitgezonden op 911.
Over de Falling Man je heb al gezegd dat 'er zit wat in' ....changed your mind ?
Dit gaat niet over duivels gezichten - het gaat over nep beelden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
de beelden die door september cluess zijn gebruikt komen van youtube.
wazig blurry..
zo kan ik er ook van alles uithalen... de duivel en zo...
[ afbeelding ]
en mijn gedachten veranderd? naar wat?
nee ik geloof niet dat je me begreep.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dit gaat niet over duivels gezichten - het gaat over nep beelden.
Over de Falling Man je heb al gezegd dat 'er zit wat in' ....changed your mind ?
Je heb t weer over 'Bauman is ex-soldat' en niemand weet die bron daar van.....dan 'n paar 'conspiracy' sites heeft t opgepakt - maar het was puur afwijking.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
mja.. dat had je begrepen als je de docu had gezien.
waarom zei ik dan daar zit wat in.
nou ipv zelf op onderzoek uit te gaan foto's vergelijken van slachtoffers kijken naar de kleding van de persoon of interviews af nemen met famillie.
word er gewoon wat aangenomen wat door internet debielen online word gezet.
zie ook de vergelijking van Jeff Bauman met Nick Vogt gewoon omdat ze iets op elkaar lijken.
waar zeg ik dat? ( het aluhoedjes gedeelte??? )quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je heb t weer over 'Bauman is ex-soldat' en niemand weet die bron daar van.....dan 'n paar 'conspiracy' sites heeft t opgepakt - maar het was puur afwijking.
Meeste mensen wist al dat t 'n bs verhaal was.
Maar ja- jij neemt dat aan, gewoon om te zeggen : 'Daar gaan de aluhoedjes weer.'
Of gewoon expres gedaan om te proberen t realistisch te maken - doen ze heel vaak in hollywood enz.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
Nog even iets over sommige niet zo scherpe filmpjes.
Ik zou me zomaar kunnen bedenken dat degene die zoiets filmt trillende handen krijgt van wat hij voor zijn ogen ziet gebeuren. Lijkt me niet dat je zoiets stoïcijns en met vaste hand filmt.
in hollywood, klopt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of gewoon expres gedaan om te proberen t realistisch te maken - doen ze heel vaak in hollywood enz.
Ja of gewoon per ongeluk gedaan omdat het realistisch is. Zo kan je van elke muis wel een olifant maken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of gewoon expres gedaan om te proberen t realistisch te maken - doen ze heel vaak in hollywood enz.
Denk je dat echt? Nou - dan zullen ze heel graag van je horen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:10 schreef theguyver het volgende:
denk dat de werkelijke vragen over 9/11 gerelateerd zijn aan WTC7 inslag pentagon de verantwoordelijken eerder aan bod zijn dan.
het hele verhaaltje van spetember cluess. want dat valt met een naald te doorprikken
Dus jij denkt dat alle nep beelden waren in New York gemaakt?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
in hollywood, klopt.
maar dit is newyork 2462 km verderop + live publiek van paar miljoen
alweer?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Nou - dan zullen ze heel graag van je horen!
klopt dat kan, moeten ze alles afzetten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat alle nep beelden waren in New York gemaakt?
Als iemand heeft die software en kennis en genoeg beelden van wat-dan-ook kan iemand hier in Amsterdam een of ander film maken.
Daar ga je voetstoots van uit. Wat maakt je zo zeker . Dat vraag ik me echt serieus af.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat alle nep beelden waren in New York gemaakt?
Als iemand heeft die software en kennis en genoeg beelden van wat-dan-ook kan iemand hier in Amsterdam een of ander film maken.
Vind jij onderstaande om 07:10 slechte kwaliteitquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom, op 'n heldere mooie dag in NYC,was die achtergornd van die 'live' beelden zo slecht?
[..]
Je durft het niet eens.quote:
Je snap t echt niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt dat kan, moeten ze alles afzetten.
gebouwen ontruimen en dan pas kunnen ze beginnen .. was zelf op de filmset van sint de film als figurant
voor een scene van nog geen 5 minuten werd een straat afgesloten vanaf 1 uur smiddags ongeveer tot 4 uur snachts
ow jawel hoor.quote:
Nee - ik ben veel te sociaal en ik hou te veel van mensen om 'n hermit te zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:51 schreef theguyver het volgende:
@tingo misschien een tip, ga op een onbewoond eiland wonen geen regels geen reclame etc..
[ afbeelding ]
geen last meer van mij![]()
Er valt ook weinig aan je verhalen te snappen. In elk topic kom je niet verder dan "durrhurr het zijn acteurs en het is CGI bewijs maar dat het niet zo is". Met die 12-jarige mentaliteit komen we niet echt ver.quote:
Het is heel duidelijk uitgelegde op clues forum.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ga je voetstoots van uit. Wat maakt je zo zeker . Dat vraag ik me echt serieus af.
Die hele film,nep ID's,nep 'amateur' beelden,fotos waren gemaakt allang voor 911.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow jawel hoor.
jij alleen niet.
en
ik copy paste ff een stukje van een ander topic want ik val in de herhaling.
nou dit concludeer ik uit jou theorie
wat vind je er van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |