Kwestie van op tijd vertrekken. Vanmorgen om half 9 richting strand gegaan. Drie kwartier later op Castricum. En rond een uur of half vier weer weg vóór de drukte.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:39 schreef Nikonlover het volgende:
Vandaag ben ik een paar uurtjes met mn dinnetje op het strand geweestWas echt super leuk!! Lekker bruin geworden en heerlijk in het zeetje gezwommen
Waar ik mij elke keer weer over kan verbazen is dat mensen met de auto naar het strand gaan. Eerst sta je urenlang in de file, dan moet je nog een parkeerplekje zoeken en dan kom je op een overvol strand te liggen. Op de terugweg kom je ook weer in de file te staan. En dan ook nog durven te klagen over drukte.... Trieste lui! Waarom pakken mensen niet gewoon de fiets? Ik hoef maar een kwartiertje te fietsen en dan ben ik op het strand. Met de auto zou ik 2 uur over hetzelfde stuk moeten doen. De tijd die je met een fietstochtje wint kun je perfect gebruiken voor het zoeken naar een mooi plekje
Klacht: mensen die klagen over files naar het strand
Ik woon in Limburg en mijn achternaam is niet Contador of Armstrong of wat voor fietspad NSB'er dan ook. .quote:Op zondag 21 juli 2013 17:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs 1,5 uur fietsen voor over hebben
Dat kan natuurlijk alsnog geregeld worden.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:05 schreef BlueNumber het volgende:
Jammer dat ts niet tot zijn nek is ingegraven is dat de vloed er overheen kwam.
Wat ga je er dan doen? Zwemmen? Dat kan ook op zoveel andere plekken.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:30 schreef PimPamSlet2 het volgende:
Naar het strand gaan is niets mis mee. Maar om naar het strand te gaan om op een lakentje te liggen zonnen.. dat snap ik dan weer niet. Dat kuin je overal doen, al zal je wel raar aangekeken worden als het op de parkeerplaats van je lokalen grote supermarkt doet..
Een wat? Een lief?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zeer goed, dankjewel
[..]
Van jou maak ik er ooit nog wel eens eentje.
Als jij mn handje vasthoud nietquote:Op zondag 21 juli 2013 22:15 schreef sanasoufi het volgende:
NikonloverNikonlover heeft geen premium account
KLB aandachtshoer 2013
vind je die titel niet eng?
Waarom ga je in godsnaam naar Castricumquote:Op maandag 22 juli 2013 00:25 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
Kwestie van op tijd vertrekken. Vanmorgen om half 9 richting strand gegaan. Drie kwartier later op Castricum. En rond een uur of half vier weer weg vóór de drukte.
Het is gewoon lekker om even lekker op het strand te liggenquote:Op maandag 22 juli 2013 00:30 schreef PimPamSlet2 het volgende:
Naar het strand gaan is niets mis mee. Maar om naar het strand te gaan om op een lakentje te liggen zonnen.. dat snap ik dan weer niet. Dat kuin je overal doen, al zal je wel raar aangekeken worden als het op de parkeerplaats van je lokalen grote supermarkt doet..
Dan zoeken ze maar een stadsstrand opquote:Op maandag 22 juli 2013 00:46 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
Niet iedereen woont een kwartier fietsen van het strand. Idioot
Ik weet niet waar je geweest bent dan, want Castricum heeft al parkeerplek voor een paar duizend auto's. Klein beetje verder naar links lopen, de drukte voorbij en ruimte zat.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:09 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom ga je in godsnaam naar Castricum Ben daar ooit eens geweest, dat is echt fucking klein
Alsof iedereen die naar het strand gaat zo dichtbij woont dat je het met de fiets af kanquote:Op zondag 21 juli 2013 17:39 schreef Nikonlover het volgende:
Trieste lui! Waarom pakken mensen niet gewoon de fiets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |