Je kunt in dat geval ook naar een recreatiemeertje gaanquote:Op zondag 21 juli 2013 17:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het strand is voor mij, uitgaande van het dichtstbijzijnde strand, op de fiets zo'n 4 uur. Dan toch liever 2 uur auto, niet?
Ja, maar dan krijg ik minder clicksquote:Op zondag 21 juli 2013 17:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je klacht moet trouwens zijn: mensen die naar het strand gaan met de auto
Ik vond het ook een beetje verwarrend om dit te zien;quote:Op zondag 21 juli 2013 17:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je klacht moet trouwens zijn: mensen die naar het strand gaan met de auto
OP;quote:Mensen die naar het strand gaan
quote:Vandaag ben ik een paar uurtjes met mn dinnetje op het strand geweest![]()
Overweldigend positieve reacties ook allemaal.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg ik minder clicks
Geen idee waar het dichtstbijzijnde recreatiemeertje is, waarschijnlijk ook een pokke eind ver weg.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je kunt in dat geval ook naar een recreatiemeertje gaan
Heb je ze eens goed te pakken, dat zal ze leren.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:59 schreef Fer het volgende:
Als ik naar het strand wil moet ik altijd een half uur door de bebouwde kom crossen. Maakt niet uit of ik de noordelijke of zuidelijke route neem. Komt allemaal omdat die mensen die een kwartier van het strand af wonen ons geen doorgaande weg gunnen.
Daarom blijf ik net zo vaak in de file voor hun deuren tuffen tot we wel een doorgaande weg krijgen.
En: bikinipics van dinnetje.
Als je pics van je vriendin post in bikini krijg je zeker veel clicks.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg ik minder clicks
Daar pas jij met je dikke pensje niet in, vetkwab.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je kunt in dat geval ook naar een recreatiemeertje gaan
Zal ik doenquote:Op zondag 21 juli 2013 18:31 schreef Marie30 het volgende:
Ontopic en hou op met dat gezeur over dat woord dinnetje
En Nikonlover, bitch please, noem haar gewoon je vriendin of je lief.
We zijn toch zeker geen belgenquote:
Zeer goed, dankjewelquote:
Van jou maak ik er ooit nog wel eens eentje.quote:
Stoer hoor, blauwe.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zie maar dat ik jou eens niet laat opdonderen.
Wojoo, bannen die hap! Zulke burgerlijke ongehoorzaamheid laat je toch niet over je kant gaan, Marie30?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |