Lijkt me niet.quote:
Dikke mensen zijn juist meer mens.quote:
Een beetje zelfspot is goed !quote:Op zondag 21 juli 2013 17:36 schreef Schieganger het volgende:
Dikke mensen zijn juist meer mens.(note: ik ben zelf dik. No hate enzo )
Ik koos ervoor om dik te worden, dus moet ik mezelf ook niet bloedserieus nemenquote:
Wat?quote:Op zondag 21 juli 2013 17:39 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik koos ervoor om dik te worden, dus moet ik mezelf ook niet bloedserieus nemen
ben wel aan het afvallen though, maar niet voor aesthetic reasons maar gezondheid's redenen
Ongezond vreten en niet sporten is toch een 'keuze' die je maakt in je leven, niet?quote:
Tsja, geen bewuste keuze, maar wel een soort van eigen schuldquote:Op zondag 21 juli 2013 17:41 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ongezond vreten en niet sporten is toch een 'keuze' die je maakt in je leven, niet?
Dat bedoel ik er dus ook mee.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Tsja, geen bewuste keuze, maar wel een soort van eigen schuld
Voel jij nu beter dan als je ongezond eet ?quote:Op zondag 21 juli 2013 17:43 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat bedoel ik er dus ook mee.
Also, ik mis Mad Jack the Piratedie serie was de tekenfilmversie van Monkey Island!
Nee, ik voel me beter nu ik gezond eet. Ik voelde me juist crap door ongezond vreten en kwam er ook een shitload door aan.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:44 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Voel jij nu beter dan als je ongezond eet ?
Ik kan bijvoorbeeld echt niet elke avond chips eten ofzo...
Dat is mooi. perfectquote:
Dus dan ben je net als de onderste...quote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik ben zoals het bovenste plaatje. alleen heb ik niet echt zichtbare buikspieren.
Pics van je reetquote:Op zondag 21 juli 2013 17:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry TS. Ik kan er niets aan doen dat mannen graag mijn tetsreet zien, tijdens het batsen![]()
Echt niet.
Ik denk dat de meeste mensen zich dat niet kunnen veroorloven, zeker niet als ze ouder worden.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:44 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Voel jij nu beter dan als je ongezond eet ?
Ik kan bijvoorbeeld echt niet elke avond chips eten ofzo...
Past niet op de fotoquote:
En zonder krachttraining onmogelijkquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
good LORD wat een afgrijselijke kussens op die bank.
Waar je zoal op letquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:28 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik wil erruit zien als een victoria secret model.
Kan. Maar mijn reet is anders goed gegroeid door squats.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lunges en glute kickbacks zijn veel beter voor je kont. Dat squatten is een beetje teveel een internetmeme geworden.
Again: foto's.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:57 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Kan. Maar mijn reet is anders goed gegroeid door squats.
Ik ben een ventquote:
Dan kun je inderdaad wel wat extra kilo's gebruiken.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik ben zoals het bovenste plaatje. alleen heb ik niet echt zichtbare buikspieren.
Oh.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop