Oh Halsteren of zo zeker.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee ander dorpje ;p was een kwartier fietsen zei ie
Ik zit in Culemborg nu.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga toch ook david en ezell niet stalken omdat die dichtbij wonen
GEEN PLAATSNAMEN ZEGGEN TRquote:Op zondag 21 juli 2013 14:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh Halsteren of zo zeker.
Wat da fuck man
Waarom niet dan huh?!quote:
graagquote:Op zondag 21 juli 2013 14:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet dan huh?!
Ik woon in London, kom me opzoeken
ja als mijn broertje er nou niet bij was :s mijn ouders waren al opgebokt naar t strandquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja als mijn broertje er nou niet bij was :s mijn ouders waren al opgebokt naar t strand
weet niet wat ik sneuer vind hoor. dat gestalk of dat het op fok gepleurd wordquote:Op zondag 21 juli 2013 14:55 schreef xcachet het volgende:
Arme nick. Dearest knikkert het ook maar meteen op Fok
En terechtquote:Op zondag 21 juli 2013 14:55 schreef xcachet het volgende:
oh nu noem je HEM zieligquote:Op zondag 21 juli 2013 14:55 schreef xcachet het volgende:
Ik vind het toch maar een irritante userquote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef Toto69 het volgende:
Nick heeft wel pech zeg. Iedereen denkt dat ie stalkt + hij is afgewezen voor een meet met iemand uit de SC
Jij denkt dat stalken gewoon magquote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh nu noem je HEM zielig
haha nee maar vindt ie niet erg denk ik, hij heeft toch geen misdaad gepleegd ofzo. is toch gewoon grappig
Hij had het ook zelf in de -verboden chat- gezegdquote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh nu noem je HEM zielig
haha nee maar vindt ie niet erg denk ik, hij heeft toch geen misdaad gepleegd ofzo. is toch gewoon grappig
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef Toto69 het volgende:
Nick heeft wel pech zeg. Iedereen denkt dat ie stalkt + hij is afgewezen voor een meet met iemand uit de SC
Gemeenquote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het toch maar een irritante user
Verboden chatquote:Op zondag 21 juli 2013 14:57 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hij had het ook zelf in de -verboden chat- gezegd
Haha oh wat danquote:Op zondag 21 juli 2013 14:57 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hij had het ook zelf in de -verboden chat- gezegd
Waarom? Moet ik dan liegen en zeggen dat ik hem tof vind?quote:
Als die nou van te voren had gevraagt of die even langs mocht komen wippenquote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh nu noem je HEM zielig
Hihi woordgrapjequote:Op zondag 21 juli 2013 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als die nou van te voren had gevraagt of die even langs mocht komen wippen![]()
Ja precies, dan had ik het wel goed gevondenquote:Op zondag 21 juli 2013 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als die nou van te voren had gevraagt of die even langs mocht komen wippen![]()
mensen die niet meeten met mensen van fok om te hosselen :squote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
vind het nogal een verschil hoor. vragen en daadwerkelijk doen zijn 2 verschillende dingen
Oei toto, nu ben je de lulquote:Op zondag 21 juli 2013 15:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
sorry dat ik vertel dat we gezoend hebben ;s
Bijna hetzelfdequote:Op zondag 21 juli 2013 15:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
vind het nogal een verschil hoor. vragen en daadwerkelijk doen zijn 2 verschillende dingen
nja ik had wel 50000x ''flikker op'' gezegd voordat hij besloot te komenquote:Op zondag 21 juli 2013 15:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
dan helemaalquote:Op zondag 21 juli 2013 15:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
nja ik had wel 50000x ''flikker op'' gezegd voordat hij besloot te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |