Haha oh wat danquote:Op zondag 21 juli 2013 14:57 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hij had het ook zelf in de -verboden chat- gezegd
Waarom? Moet ik dan liegen en zeggen dat ik hem tof vind?quote:
Als die nou van te voren had gevraagt of die even langs mocht komen wippenquote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh nu noem je HEM zielig
haha nee maar vindt ie niet erg denk ik, hij heeft toch geen misdaad gepleegd ofzo. is toch gewoon grappig
Hihi woordgrapjequote:Op zondag 21 juli 2013 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als die nou van te voren had gevraagt of die even langs mocht komen wippen![]()
Ja precies, dan had ik het wel goed gevondenquote:Op zondag 21 juli 2013 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als die nou van te voren had gevraagt of die even langs mocht komen wippen![]()
mensen die niet meeten met mensen van fok om te hosselen :squote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
vind het nogal een verschil hoor. vragen en daadwerkelijk doen zijn 2 verschillende dingen
Oei toto, nu ben je de lulquote:Op zondag 21 juli 2013 15:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
sorry dat ik vertel dat we gezoend hebben ;s
Bijna hetzelfdequote:Op zondag 21 juli 2013 15:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
vind het nogal een verschil hoor. vragen en daadwerkelijk doen zijn 2 verschillende dingen
nja ik had wel 50000x ''flikker op'' gezegd voordat hij besloot te komenquote:Op zondag 21 juli 2013 15:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
dan helemaalquote:Op zondag 21 juli 2013 15:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
nja ik had wel 50000x ''flikker op'' gezegd voordat hij besloot te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |