hmm, ja ok... Maar ik dacht, als het principe hetzelfde is als een normale speaker, dan zou het kunnen.quote:
In principe wel ja, maar alleen dat de drivers van een koptelefoon totáál geen vergelijkbaar vermogen afgeven dan gewone speakers. Je mag blij zijn als je nog iets van een koptelefoon-driver hoort op 1 à 2 meter afstand.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
hmm, ja ok... Maar ik dacht, als het principe hetzelfde is als een normale speaker, dan zou het kunnen.
AHh, nee ok.. nu ik erover nadenk, mijn koptelefoon drivers zijn 250ohm...quote:Op zondag 21 juli 2013 13:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In principe wel ja, maar alleen dat de drivers van een koptelefoon totáál geen vergelijkbaar vermogen afgeven dan gewone speakers. Je mag blij zijn als je nog iets van een koptelefoon-driver hoort op 1 à 2 meter afstand.
Het gaat om het wattage, niet de weerstand van de driver.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
AHh, nee ok.. nu ik erover nadenk, mijn koptelefoon drivers zijn 250ohm...
hmm.... Maar waarom levert een koptelefoon op je kop wel veel geluid dan?... dat moet dan toch te manipuleren zijn?quote:Op zondag 21 juli 2013 13:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Het gaat om het wattage, niet de weerstand van de driver.
Omdat de speaker dicht bij je oor zit misschien? En het is prima te manipuleren; gewoon de koptelefoon in de auto opzetten.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
hmm.... Maar waarom levert een koptelefoon op je kop wel veel geluid dan?... dat moet dan toch te manipuleren zijn?
Zet je normaal een subwoofer op je oren dan?quote:Op zondag 21 juli 2013 13:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
hmm.... Maar waarom levert een koptelefoon op je kop wel veel geluid dan?... dat moet dan toch te manipuleren zijn?
Ja, dikke penórquote:Op zondag 21 juli 2013 13:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat de speaker dicht bij je oor zit misschien? En het is prima te manipuleren; gewoon de koptelefoon in de auto opzetten.
Haha, neequote:Op zondag 21 juli 2013 13:37 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zet je normaal een subwoofer op je oren dan?
Een koptelefoon heeft te weinig vermogen.
Als je niet veel om de kwaliteit van het geluid geeft zijn er prima speakers voor een goede prijs te vinden.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dikke penór
Koptelefoon in de auto opzetten is slecht, maarja, dan maar fatsonlijke auto speakers kopen ergens.
Mja, ik hou wel van goed geluid, en dan bedoel ik niet van die overpowered bassen, maar gewoon goed kristal helder hoog, fatsoenlijk gedetaileerd mid, en goed gedefieneerd laag.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je niet veel om de kwaliteit van het geluid geeft zijn er prima speakers voor een goede prijs te vinden.
Voor 0,0000001 seconde misschien, daarna heb je vuurwerk.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mocht ik ze met speaker kabel aansluiten en er een versterker tussen rossen, dan moet het toch te doen zijn.
Ahh ok.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor 0,0000001 seconde misschien, daarna heb je vuurwerk.
Zo werkt het echt niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, nee
Maar ik bedoelde meer... Die drivers staan qua vermogen toch los van de koptelefoon?Mocht ik ze met speaker kabel aansluiten en er een versterker tussen rossen, dan moet het toch te doen zijn.
Edit: Sorry, niet helemaal wakker.
Het gaat op dit moment nog om een Fiat Cinquecento.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:47 schreef bondage het volgende:
Om wat voor type auto gaat het eigenlijk? Er zijn vaak goede custom fit speakers te vinden voor verschillende type auto's. Je zou anders ook kunnen gaan kijken naar een setje hoedenplankspeakers van bijvoorbeeld Pioneer. Nadeel van hoedenplankspeakers is dat je een kabel naar de kofferbak moet trekken.
Niemand hoopt dat maar we hebben het hier wel over Braddie. Zal een prima gozer zijn maar als ik zijn topics lees is ie een beetje 'anders'quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |