abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129206227
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:28 schreef minthy het volgende:

[..]

Ah, dat klinkt me allemaal weer veel te spannend...
Zet de gordijnen al vast klaar ..

;)

[ Bericht 0% gewijzigd door sitting_elfling op 22-07-2013 00:30:52 (JOKE OKE!) ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129206246
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja, dat 'keep swimming' patroon heb ik bewust gedaan 5 minuten na dat ik thuis kwam. Alle oude patronen doen en 'net doen' alsof het kutgevoel wat enorm aan het overheersen was er niet meer tussen kwam zitten.

Want die kut gevoelens in het hoofd moet ik niet gaan nurturen, dan gaat het groeien en ben ik letterlijk verder van huis..
Een zekere nuance wil ik hier wel in aanbrengen: je wil het niet aansterken, maar ook niet afzwakken. Beide vormen zijn energie steken in iets dat je belemmert. Het is echt bijna zien alsof het een film is; het is niet 'jij' dat je ziet afspelen, maar je ziet het wel gebeuren. Laat die stress van 'het moet wel' of 'het moet niet' los. Laat het gewoon.

Het gebeurt. Het komt. Het raakt. Het ketst. Het valt.

Wat is de constante hierin?
  maandag 22 juli 2013 @ 00:31:28 #278
103397 minthy
Lief-ish
pi_129206263
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:30 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Is niet spannend.
Oké, dank je ;)
quote:
12s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zet de gordijnen al vast klaar ..

;)
Die hangen allang op hun plek :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_129206325
En weer ontopic pleasuh :D
  maandag 22 juli 2013 @ 00:34:16 #280
103397 minthy
Lief-ish
pi_129206384
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:32 schreef FAUSTI het volgende:
En weer ontopic pleasuh :D
Dat was ontopic, ik hang regelmatig van schrik/angst in de (spreekwoordelijke) gordijnen :+
Tante minthy!! O+
pi_129206399
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:26 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

En voor mij is het dus ook een communicatie middel voor sommige mensen, dit forum is leesbaar zonder inlog en waar iedereen niet weet wat ik nu echt schrijf weet een vriend exact wat er staat te gebeuren O+
Als je maar lief blijft...
pi_129206414
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:30 schreef Gray het volgende:

[..]

Een zekere nuance wil ik hier wel in aanbrengen: je wil het niet aansterken, maar ook niet afzwakken. Beide vormen zijn energie steken in iets dat je belemmert. Het is echt bijna zien alsof het een film is; het is niet 'jij' dat je ziet afspelen, maar je ziet het wel gebeuren. Laat die stress van 'het moet wel' of 'het moet niet' los. Laat het gewoon.

Het gebeurt. Het komt. Het raakt. Het ketst. Het valt.

Wat is de constante hierin?
De constante is dat het door gaat?

Over dat film gebeuren, ik ben zelden zo dicht bij een suicidale aanval geweest als tijdens mijn 1e week op paroxetine, ik heb zelfs de peut toen moeten bellen. Elke nacht was een lucide rustige droom, waar ik mijn eigen sterven voor bij zag komen. Ik was niet in paniek, geen tears, no nothing. Het was zo vredig dat elke ochtend dat ik weer wakker werd ik er dan vaak een slaap pil in drukte om pas rond een uur of 2 weer wakker te worden :').

Het hoeft niet meer Gray. Klinkt stom, maar zo voelt het wel. Ja, misschien nog een aantal week verder, gaan we ff lunchen, neem ik ff een aantal aandelen tips mee en hoe je zoiets evt. voor jezelf kunt doen om financiele beweegredenen, maar dan voelt het ook voor mij alsof ik gedaan heb wat ik moest doen.

Wat nu als dat gevoel, je hebt gedaan wat je moest doen, echt op is?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_129206451
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:34 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat was topic, ik hang regelmatig van schrik/angst in de (spreekwoordelijke) gordijnen :+
Ik eigenlijk nooit, ken niet snel angst :)

quote:
4s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:34 schreef Gray het volgende:

[..]

Als je maar lief blijft...
Voorkomen is beter dan genezen :+
  maandag 22 juli 2013 @ 00:36:00 #284
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_129206465
quote:
14s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:20 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is een verstandige benadering denk ik. :Y

Maar wat ik écht bedoel is: wat doet het nieuws van dat label met je? Doet het iets met je sinds je die diagnose leerde?
Ik ben nog niet gediagnosticeerd. Cluster A en autisme waren wel de eerste dingen die naar boven kwamen drijven als wat ik mogelijk zou kunnen hebben.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129206503
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:31 schreef minthy het volgende:

[..]

Oké, dank je ;)

[..]

Die hangen allang op hun plek :P
:). Al plannen voor deze week? Heb net even gekeken.

Echt helemaal niks! behalve eten en naar de badkamer gaan van tijd tot tijd en overal en nergens in huis in slaap vallen :').
pi_129206513

:D
pi_129206540
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben nog niet gediagnosticeerd. Cluster A en autisme waren wel de eerste dingen die naar boven kwamen drijven als wat ik mogelijk zou kunnen hebben.
Laat het ons wezen Lex :) Ben zelf ook reuze benieuwd.

Ik heb overigens nog een 2.5 week dat ik evt. mijn ex zou mogen kunnen spreken. Wanneer EMDR therapie gaat beginnen moet de stekker er echt uit.
  maandag 22 juli 2013 @ 00:40:59 #288
103397 minthy
Lief-ish
pi_129206670
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:36 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

:). Al plannen voor deze week? Heb net even gekeken.

Echt helemaal niks! behalve eten en naar de badkamer gaan van tijd tot tijd en overal en nergens in huis in slaap vallen :').
Dinsdag weer even koffie drinken op het werk, verder nog wat sociale dingetjes. Misschien deze week een roadtripje naar de kust :P

Ook al zie ik het nut niet in van vanalles, toch doe ik het. Omdat ik het idee heb dat het belangrijk is om dingen te blijven ondernemen. AKA mezelf rotschoppen geven en de deur uitgaan.

Slaap je veel overdag?
Tante minthy!! O+
pi_129206891
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:40 schreef minthy het volgende:

[..]

Dinsdag weer even koffie drinken op het werk, verder nog wat sociale dingetjes. Misschien deze week een roadtripje naar de kust :P

Ook al zie ik het nut niet in van vanalles, toch doe ik het. Omdat ik het idee heb dat het belangrijk is om dingen te blijven ondernemen. AKA mezelf rotschoppen geven en de deur uitgaan.

Slaap je veel overdag?
Ik slaap overal en continu waar ik kan :) Ik slaap nogal slecht in de nacht.

Dat schoppen en dingen blijven doen is belangrijk, het is alleen erg pijnlijk wanneer je een poos niks te doen hebt, lets say lang weekend. Dan kak je (ik iig wel) weer enorm in. Ik doe elke dag wel wat, vandaag dus 3.5 uur lopen kanoen en patatje ergens bij een vreemde snackbar in Steenwijk lopen vreten maar het voelt als soort van laatste stuiptrekkingen voordat de trekker bij me wordt overgehaald.

Not sure if that makes sense.
pi_129207047
Het blijft maar rondspoken door mijn hoofd.
Waarom leef ik?
Zo frustrerend, want ik weet het niet. En ik voel me er nog ellendiger door.

Toen ik werd opgenomen ging steeds door mijn hoofd hoe ik mezelf het best van kant kon maken.

Ik was verward, nu nog. Het ene moment gaat het prima, maar het slaat zo over.. Ik snap mezelf niet.

Ik ben bang, bang dat ik niet de liefde krijg die ik nodig heb. Dat iedereen me in de steek laat.

Ik snap mezelf niet, waarom heb ik die liefde nodig? Waarom krijg ik dit niet genoeg?! Waaron snapt niemand mij? Zelfs de personen van wie ik zielsveel hou snappen het niet.

Ik loop vast, vast in mijn eigen gedachtes
Dit word weer een klote nacht. En wat kan ik eraan doen? Niets.
pi_129207091
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:52 schreef Catnip het volgende:
Het blijft maar rondspoken door mijn hoofd.
Waarom leef ik?
Zo frustrerend, want ik weet het niet. En ik voel me er nog ellendiger door.

Toen ik werd opgenomen ging steeds door mijn hoofd hoe ik mezelf het best van kant kon maken.

Ik was verward, nu nog. Het ene moment gaat het prima, maar het slaat zo over.. Ik snap mezelf niet.

Ik ben bang, bang dat ik niet de liefde krijg die ik nodig heb. Dat iedereen me in de steek laat.

Ik snap mezelf niet, waarom heb ik die liefde nodig? Waarom krijg ik dit niet genoeg?! Waaron snapt niemand mij? Zelfs de personen van wie ik zielsveel hou snappen het niet.

Ik loop vast, vast in mijn eigen gedachtes
Dit word weer een klote nacht. En wat kan ik eraan doen? Niets.
Ook geen zware medicatie? Dit klinkt namelijk alsof een flinke pil je wel rustig kan krijgen hoor.

Je klinkt namelijk alsof je hersenen 200% op overdrive draaien. Daar zijn pillen voor :)
pi_129207127
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

De constante is dat het door gaat?
De constante is dat er iets of iemand is dat het ervaart. En ik kan het je niet uitleggen of geven, ik wou dat ik het kon, maar het is zo erg de moeite waard om datgene te benaderen, bestuderen, bezoeken... Echt, ik wou dat ik je hand kon pakken om je vinger erop te leggen, zodat je weet waarover ik spreek. :)

quote:
Over dat film gebeuren, ik ben zelden zo dicht bij een suicidale aanval geweest als tijdens mijn 1e week op paroxetine, ik heb zelfs de peut toen moeten bellen. Elke nacht was een lucide rustige droom, waar ik mijn eigen sterven voor bij zag komen. Ik was niet in paniek, geen tears, no nothing. Het was zo vredig dat elke ochtend dat ik weer wakker werd ik er dan vaak een slaap pil in drukte om pas rond een uur of 2 weer wakker te worden :').
Kijken, onbevangen (lucide), helder van licht, stralend. Waar dat licht dan ook op schijnt. Dáár wil ik je op wijzen, dát licht. Want dat is er, dat ben je. Zelfs al heb je nu die sluier voor.

Ik zou het graag minder zweverig willen brengen, maar voor sommige dingen zijn niet goed woorden te vinden...

quote:
Het hoeft niet meer Gray. Klinkt stom, maar zo voelt het wel. Ja, misschien nog een aantal week verder, gaan we ff lunchen, neem ik ff een aantal aandelen tips mee en hoe je zoiets evt. voor jezelf kunt doen om financiele beweegredenen, maar dan voelt het ook voor mij alsof ik gedaan heb wat ik moest doen.
Ik kijk er naar uit. :) Ik wil nog veel van je leren, en niet alleen dat. Je bent een persoon zo anders dan ik, en toch herken ik mezelf in jou. Dat verschil kan mij aanvullen, en ik hoop de mijne jou ook.

quote:
Wat nu als dat gevoel, je hebt gedaan wat je moest doen, echt op is?
Ik denk dat je te jong bent, te onervaren, niet 'wijs' genoeg, om écht te beseffen wat "echt op" is. Je bent een 'beta'-brein, net als ik was. Maar juist daarom kan ik je uit ervaring vertellen dat er meer is.

Ik ga niet ontkennen dat een werkelijke realisatie kan komen dat het 'echt op is', maar ik weet van mijzelf dat ik dat punt nog lang niet nader ben, en dat jij nog niet ziet wat dat punt écht betekent.

Ik kom misschien wat hard of direct over, maar dit is een belangrijk punt voor mij. Ik heb in jouw positie gezeten, maar dit is de eerste keer dat ik het van dit perspectief beleef. Ik weet dat hoe het voor mij tot ontwikkeling kwam, maar ook dat ik meer inviel dan in stapte. Ik wil jou geen stap laten maken, en niemand niet, in de afgrond, zeker niet wanneer je er samen met mij langs kan dansen. ;)
pi_129207492
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ook geen zware medicatie? Dit klinkt namelijk alsof een flinke pil je wel rustig kan krijgen hoor.

Je klinkt namelijk alsof je hersenen 200% op overdrive draaien. Daar zijn pillen voor :)
Ik wil geen zware medicatie.
Ik wil een knuffel, een aai over mijn bol, een arm om me heen. Liefde.

Ik blijf er maar over door drammen. Maar ik kan niet leven zonder. En dan heb je een pgb'er die doodleuk zegt.. "Iedereen mist wel wat.' Dat is zo, maar het voelt slopend, alsof niemand van me houd. Alsof ik er alleen voor sta. Wat versomme ook zo is!! De meeste mensen laten je als bakstenen vallen. Ik wil zekerheid.

Ik huil de stress eruit. Een agony aunt die ruzie met je zoekt, een pgb'er die mij niet snapt, terwijl ik zo had gehoopt dat ze me zou begrjjpen. Dat ze had gezegd van Catnip, het is goed zo. Ik snap je, en maak je geen zorgen.

Toch onbewust dat moederfiguur.. Maar waarom zoek ik dat zo erg? Ik wil niet slapen, ik wil niet moe zijn. Ik wil mezelf snappen.. Ik wil rust.
pi_129207550
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 01:07 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ik wil geen zware medicatie.
Ik wil een knuffel, een aai over mijn bol, een arm om me heen. Liefde.

Ik blijf er maar over door drammen. Maar ik kan niet leven zonder. En dan heb je een pgb'er die doodleuk zegt.. "Iedereen mist wel wat.' Dat is zo, maar het voelt slopend, alsof niemand van me houd. Alsof ik er alleen voor sta. Wat versomme ook zo is!! De meeste mensen laten je als bakstenen vallen. Ik wil zekerheid.

Ik huil de stress eruit. Een agony aunt die ruzie met je zoekt, een pgb'er die mij niet snapt, terwijl ik zo had gehoopt dat ze me zou begrjjpen. Dat ze had gezegd van Catnip, het is goed zo. Ik snap je, en maak je geen zorgen.

Toch onbewust dat moederfiguur.. Maar waarom zoek ik dat zo erg? Ik wil niet slapen, ik wil niet moe zijn. Ik wil mezelf snappen.. Ik wil rust.
Geef jezelf een knuffel. Nu! Pak een kussen, leg het in je nek, en besef dat jij het bent die jezelf op deze manier liefkoost! Doe het!
pi_129207625
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:55 schreef Gray het volgende:

[..]

De constante is dat er iets of iemand is dat het ervaart. En ik kan het je niet uitleggen of geven, ik wou dat ik het kon, maar het is zo erg de moeite waard om datgene te benaderen, bestuderen, bezoeken... Echt, ik wou dat ik je hand kon pakken om je vinger erop te leggen, zodat je weet waarover ik spreek. :)

[..]

Kijken, onbevangen (lucide), helder van licht, stralend. Waar dat licht dan ook op schijnt. Dáár wil ik je op wijzen, dát licht. Want dat is er, dat ben je. Zelfs al heb je nu die sluier voor.
Het voelt meer als langzaam blind worden?

quote:
Ik zou het graag minder zweverig willen brengen, maar voor sommige dingen zijn niet goed woorden te vinden...
Wij hebben gemeet, je weet hoe ik een klein beetje ben. Zweverigheid is dus no issue.

quote:
Ik kijk er naar uit. :) Ik wil nog veel van je leren, en niet alleen dat. Je bent een persoon zo anders dan ik, en toch herken ik mezelf in jou. Dat verschil kan mij aanvullen, en ik hoop de mijne jou ook.
Exact zoals je het zegt. Tijdens die meet viel het op dat we toch totaal anders zijn, maar godsgruwelijke tievus zooi wat herkende ik toch veel in de gevoelens, het verhaal en de perceptie die je toont. Echt heel veel.

quote:
Ik denk dat je te jong bent, te onervaren, niet 'wijs' genoeg, om écht te beseffen wat "echt op" is. Je bent een 'beta'-brein, net als ik was. Maar juist daarom kan ik je uit ervaring vertellen dat er meer is.
Ik ben ook te jong. Maar als ik na ga wat ik tot dusverre heb gedaan. Ik ben op verre reizen geweest, heb bekende mensen ontmoet, flink wat centen verdient, heb 4 jaar in het buitenland gezeten, heb meerdere (lange relaties) gehad, heb samengewoont, heb mensen geholpen, heb een scala aan tripjes en vakantie dingen gedaan (parken, reizen, zwemmen.. etc). Heb enorm success gehad op het werk, op de universiteit, op de middelbare school, op sport (heb zelfs nog eens een triathlon wedstrijd gewonnen :')). Ik voel nergens een uitdaging. Ik voel nergens een spark.

Wat moet ik nog? Ben net 3.5 uur wezen kanoen in een of ander kut dorp, en echt, het was tof, leuk gesprek gehad met een fantastische vriend. Maar het voelt allemaal aan als weglopen voor het inevitable.

quote:
Ik kom misschien wat hard of direct over, maar dit is een belangrijk punt voor mij. Ik heb in jouw positie gezeten, maar dit is de eerste keer dat ik het van dit perspectief beleef. Ik weet dat hoe het voor mij tot ontwikkeling kwam, maar ook dat ik meer inviel dan in stapte. Ik wil jou geen stap laten maken, en niemand niet, in de afgrond, zeker niet wanneer je er samen met mij langs kan dansen. ;)
Ik ben bankier geweest, je komt nooit te hard over. Echt niet. Ik heb mensen keihard zien schelden en ik bleef maar zo'n smoel hebben -> :').

De nachten zijn echt het zwaarst, daarna de ochtenden. De slaap medicatie ramt me er in wezen door heen :@
pi_129207741
Ik ben maar aan het pokeren geslagen als dag/nacht besteding :')
pi_129207830
quote:
9s.gif Op maandag 22 juli 2013 01:16 schreef Erach het volgende:
Ik ben maar aan het pokeren geslagen als dag/nacht besteding :')
Ga anders beleggen? Beetje traden op de futures van de Nikkei, beurs is open dus.

Heb dat ook een poos gedaan maar dat was echt killing voor mijn lichaam (want had de slaap wel nodig..)
pi_129207882
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 01:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ga anders beleggen? Beetje traden op de futures van de Nikkei, beurs is open dus.

Heb dat ook een poos gedaan maar dat was echt killing voor mijn lichaam (want had de slaap wel nodig..)
Als ik niet een totale nitwit in de beleggingswereld was :P
  maandag 22 juli 2013 @ 01:21:16 #299
103397 minthy
Lief-ish
pi_129207913
quote:
2s.gif Op maandag 22 juli 2013 01:20 schreef Erach het volgende:

[..]

Als ik niet een totale nitwit in de beleggingswereld was :P
"... Aaaand it's gone"
Tante minthy!! O+