Inderdaad ik ben al zo depressiefquote:Op zondag 21 juli 2013 09:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mag wel wat liever tegen ons aller sg
quote:Op zondag 21 juli 2013 09:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mag wel wat liever tegen ons aller sg
Jij spoort niet. Je bent godver vader van een kind, ga je gedragen ofzo!quote:Op zondag 21 juli 2013 10:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Even de uit mn anus gelekte cum opruimen, brb.
Als ik jouw aandacht wil rammel ik wel een keer met een oude emmer oké?quote:
OwkeeJquote:Op zondag 21 juli 2013 10:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als ik jouw aandacht wil rammel ik wel een keer met een oude emmer oké?
http://vocaroo.com/i/s080AdSSi4Fjquote:Op zondag 21 juli 2013 10:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als ik jouw aandacht wil rammel ik wel een keer met een oude emmer oké?
Jij hebt de smaak wel te pakken hequote:Op zondag 21 juli 2013 10:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s080AdSSi4Fj
Wacht, ik zal die kleine van me eens laten schreeuwen.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij hebt de smaak wel te pakken he
Slecht plan ik hou niet van kinderenquote:Op zondag 21 juli 2013 10:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wacht, ik zal die kleine van me eens laten schreeuwen.
Stoer doen met je kut terwijl je eigen een dikke vadsige vent bentquote:Op zondag 21 juli 2013 10:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Stoer doen met een ander zijn hoofd
kan ik hier uit opmaken dat ik een transgender ben?quote:Op zondag 21 juli 2013 10:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Stoer doen met je kut terwijl je eigen een dikke vadsige vent bent
Dat is wat jij denkt Jim, maar kijk je baby eens diep in de ogen en besef dat hij wel bizar veel op mij lijkt.quote:
Shitquote:Op zondag 21 juli 2013 10:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is wat jij denkt Jim, maar kijk je baby eens diep in de ogen en besef dat hij wel bizar veel op mij lijkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |