maar ik ken dus geen vlaggen uit elkaar he! Laat staan herkennen van wat voor land hij is. Jij greekfreak.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent al een paar keer in mijn fotoboek geweest, daar staat levensgroot een Griekse vlag en nu zeg jij: Ben je Antilliaans?
Meloewa pls.
kutmuziekquote:Op zondag 21 juli 2013 01:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mijn stem op 1:32...
Tot zover mijn stem bijdrage.
Als je de vlaggen uit elkaar haalt ken ik ze ook niet meer. Dan kun je ze combineren etc. JA TOG DENK NA DAN MELOAWOA!quote:Op zondag 21 juli 2013 01:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
maar ik ken dus geen vlaggen uit elkaar he! Laat staan herkennen van wat voor land hij is. Jij greekfreak.
Grieks van de plaatselijke shoarmazaak om de hoek of écht Grieks?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ik zat er echt aan te denken om Grieks te gaan eten vandaag
Je kletst uit je kut vrnd!quote:
Echt Grieks.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Grieks van de plaatselijke shoarmazaak om de hoek of écht Grieks?
https://soundcloud.com/br(...)ms-to-be-the-hardestquote:
ja hèhè mr obviousquote:Op zondag 21 juli 2013 01:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je de vlaggen uit elkaar haalt ken ik ze ook niet meer. Dan kun je ze combineren etc. JA TOG DENK NA DAN MELOAWOA!
ik wil de liefde bedrijven op jouw muziekquote:Op zondag 21 juli 2013 01:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/br(...)ms-to-be-the-hardest
Wat valse momenten hier en daar, maar het is zang(Ja, en de Quantize functie vind de piano niet zo lief geloof ik)
haha doe gwn gek is lekker allah hoeftniet te wete tog xPquote:Op zondag 21 juli 2013 01:18 schreef tetouaribo het volgende:
jammer dat gyros van varken is, het ruikt en ziet er zwaar lekker uit
quote:Op zondag 21 juli 2013 01:18 schreef tetouaribo het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik wil de liefde bedrijven op jouw muziek
gewoon eten en dan daarna een westerling kapot schieten om goed te maken SNAP je :pquote:Op zondag 21 juli 2013 01:18 schreef tetouaribo het volgende:
Ik ben erover in conclaaf.quote:
Klap in je face.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
pizza zijn meer kalorieen. Slechte keuze
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |