jaquote:Op zondag 21 juli 2013 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga dat sowieso 1 van deze dagen voor je zeggen ja
Ik was anders wel benieuwd naar zijn boek, hij kon een hoop mafkezen en tuigquote:Op zondag 21 juli 2013 01:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het gaat, i dont care. Dat boek.. pff
Sowieso jaquote:
Hij heeft alleen Antiliaanse gereedschap... SNAPJE ROLFLFL!!quote:
je stemt klinkt alsof je buitenlands bent wiejoquote:Op zondag 21 juli 2013 01:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
NEE
Maar ook geen Nederlander.
Let the games begin.
grieks!quote:Op zondag 21 juli 2013 01:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je stemt klinkt alsof je buitenlands bent wiejo
Een spookschaaf?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij heeft alleen Antiliaanse gereedschap... SNAPJE ROLFLFL!!
Ja, dat is zeker. Maargoed, ik heb mezelf gedistancieerd van die kant van m`n famillie.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was anders wel benieuwd naar zijn boek, hij kon een hoop mafkezen en tuig
Amen to that...!quote:Op zondag 21 juli 2013 01:09 schreef Rodawa het volgende:
Dit topic is zo hard he, beetje communicaten over en weer, met z'n allen socializen, nice nice. Braddie is ook echt een baasje, die jongen verdient dit wel vind ik. Hij krijgt het gewoon voor elkaar om een succesvol topic met #301 posts over te nemen en naar zijn hand te zetten. Dan ben je een echt een grote.
Je bent al een paar keer in mijn fotoboek geweest, daar staat levensgroot een Griekse vlag en nu zeg jij: Ben je Antilliaans?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je stemt klinkt alsof je buitenlands bent wiejo
http://picosong.com/RbrAquote:Op zondag 21 juli 2013 01:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Amen to that...!
Kijken of superwief dat zomaar laat gebeuren. na 00:00 is zij de baas op fok tog?
Laat me raden je komt uit Armeniëquote:Op zondag 21 juli 2013 01:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent al een paar keer in mijn fotoboek geweest, daar staat levensgroot een Griekse vlag en nu zeg jij: Ben je Antilliaans?
Meloewa pls.
Je bent hard in dit nummer Ronnie, beetje autotune wel of niet?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mijn stem op 1:32...
Tot zover mijn stem bijdrage.
Kom je uit Cyprusquote:Op zondag 21 juli 2013 01:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent al een paar keer in mijn fotoboek geweest, daar staat levensgroot een Griekse vlag en nu zeg jij: Ben je Antilliaans?
Meloewa pls.
EFFECTEN ECHO ALLES WORDTDT HIER UIT DE KAST GEHAALTDT DAMES EN HEREN!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |