Niet wat ik zie. Tot woensdag noord oost wind en daarna pas vanuit t oosten, de dag erna ineens uit t westen en daarna hapert het tussen west, zuid west en 1x zuid.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanaf morgen landwind tot waarschijnlijk aankomende woensdag
Nee, juist het tegenovergestelde, de afgelopen dagen hadden we nog een koele onderstroom omdat de Noordzee koel is. Nu gaat de wind uit het oosten komen, landwind, dus geen afkoeling, dus het wordt snikheet.quote:
Heb ik WKN niet voor nodig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen idee
Misschien even in WKN kijken ?
Was maar een suggestiequote:
Hier volume juist omhoogquote:
DMquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Broertje
Kom je nou naar de BBQ of niet?
Ow joy!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, juist het tegenovergestelde, de afgelopen dagen hadden we nog een koele onderstroom omdat de Noordzee koel is. Nu gaat de wind uit het oosten komen, landwind, dus geen afkoeling, dus het wordt snikheet.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik moest heel even denken aan Koos Alberts - Ik verscheurde je foto, met dit deuntje
ja meer goede ideeen is wat Melting nodig heeftquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik moest heel even denken aan Koos Alberts - Ik verscheurde je foto, met dit deuntje
Donderdag regen en onweer, net datgene wat ik niet wil als ik op een festival zitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow joy!Maar een hittegolf wordt het hoogstwaarschijnlijk niet meer.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja meer goede ideeen is wat Melting nodig heeft
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ow lekker!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Donderdag regen en onweer, net datgene wat ik niet wil als ik op een festival zit
Heb jij nog goede ideeën dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegt dat het een hittegolf wordtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow joy!Maar een hittegolf wordt het hoogstwaarschijnlijk niet meer.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:31 schreef sararaats het volgende:
zojuist een mug gevangen na een helse achtervolging
ik ga zo slapen want morgenvroeg vroeg op want het is Belgisch Kampioenschap gsm-werpen in Bredene Strand.
duimen jullie voor me?
Werp ze.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:31 schreef sararaats het volgende:
ik ga zo slapen want morgenvroeg vroeg op want het is Belgisch Kampioenschap gsm-werpen in Bredene Strand.
duimen jullie voor me?
Gooi niet met een nokiaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:31 schreef sararaats het volgende:
duimen jullie voor me?
Wat ik op het nieuws zag vanavond was het inderdaad voor woensdag en donderdag.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow lekker!
Ik had begrepen dat het woensdag zou gaan onweren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |