SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou ik niet willen zeggen... Ik denk alleen wel dat ze allemaal high waren toen het werd opgenomen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Zeg Arnie, ben je nog steeds een beetje boos op mij?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat zou ik niet willen zeggen... Ik denk alleen wel dat ze allemaal high waren toen het werd opgenomen.![]()
Ik vind het zo erg als je m'n vriendje niet meer wilt zijn.
pindazakje![]()
De spanning was om te snijden. Ik kwam die zomer echt bijna niet door.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond 'm 100x beter dan deze:
Over suffe cliffhangers gesprokenJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Sarcasme-mode onquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:42 schreef Frey het volgende:
[..]
De spanning was om te snijden. Ik kwam die zomer echt bijna niet door.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:42 schreef Frey het volgende:
[..]
De spanning was om te snijden. Ik kwam die zomer echt bijna niet door.![]()
Toch was ik blij, dat het kind niet van Bing was!![]()
Ik was blij dat ze een jaar later lieten zien dat ze het toch nog steeds konden.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Toch was ik blij, dat het kind niet van Bing was!Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En weer een jaar later was het opnieuw flutquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik was blij dat ze een jaar later lieten zien dat ze het toch nog steeds konden.Zeker omdat Marcus en Kimberly niet terugkwamen, zoals door de Televizier (
![]()
![]()
) beweerd werd
![]()
![]()
Ik word ook moe van die Martine Hafkamp geruchten. Al sinds haar exit wordt bij elk nieuwtje dat verschijnt weer geroepen dat Martine terugkomt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En weer een jaar later was het opnieuw flutZeker omdat Marcus en Kimberly niet terugkwamen, zoals door de Televizier (
![]()
![]()
) beweerd werd
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ach, daar maak ik me niet eens meer druk om. Als ik eerlijk ben heb ik ook liever dat ze wegblijft. Niet omdat ik haar niet terug wil zien in de serie, maar meer omdat ik op voorhand al weet dat het karakter dan gruwelijk verpest wordt en veranderd in een mislukte huisvrouw zonder enige verhaallijn. Ja, hoogstens een affaire met Anton of Jef, maar dat is het ook welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik word ook moe van die Martine Hafkamp geruchten. Al sinds haar exit wordt bij elk nieuwtje dat verschijnt weer geroepen dat Martine terugkomt.![]()
![]()
Iets opmerkelijks over GTST: De Reünie:Bronquote:Op 20 augustus verschijnt seizoen 9 op DVD! Dit jaar was er ook een kerstspecial, maar die zal apart op DVD verschijnen en exclusief bij Blokker te koop zijn!![]()
Als dat zo is, dan wordt dat dus ook een bezoekje aan Blokker.
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:15 schreef Frey het volgende:
Als dat zo is, dan wordt dat dus ook een bezoekje aan Blokker.Eerlijk gezegd denk ik dat ik 'm wel aanschaf, ik heb die special nooit volledig gezien (was daar te lui voor) en het is wel een leuke special met al die oude bekenden
![]()
![]()
Maar is er ook ergens een bevestiging van?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad jaEerlijk gezegd denk ik dat ik 'm wel aanschaf, ik heb die special nooit volledig gezien (was daar te lui voor) en het is wel een leuke special met al die oude bekenden
Nope, naar mijn weten nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar is er ook ergens een bevestiging van?Ik denk dat ik JustBridge maar bel van de week, misschien dat ze meer weten
![]()
![]()
...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zeg Arnie, ben je nog steeds een beetje boos op mij?![]()
Ik vind het zo erg als je m'n vriendje niet meer wilt zijn.
Nee! Néé! NÉÉ!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
Iets opmerkelijks over GTST: De Reünie:
[..]
Bron![]()
![]()
![]()
![]()
Toch blijft die zomercliff van seizoen 21 geweldig, zeker na die mislukkig van seizoen 20. Behalve het geweldige slot en de prachtige muziek nog, had je ook al die dingen tijdens de aflevering. Wiet die Nina wilde vermoorden, Lorena die ontdekt had dat Tineke Tanya was, Nick die terug was. De hele sfeer in de aflevering.
Laura die Tanya confronteerdequote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:31 schreef Frey het volgende:
Toch blijft die zomercliff van seizoen 21 geweldig, zeker na die mislukkig van seizoen 20. Behalve het geweldige slot en de prachtige muziek nog, had je ook al die dingen tijdens de aflevering. Wiet die Nina wilde vermoorden, Lorena die ontdekt had dat Tineke Tanya was, Nick die terug was. De hele sfeer in de aflevering.![]()
![]()
![]()
![]()
Komt er toch nog een special op dvdquote:
Trouwens, dan zullen ze deze foto wel gebruiken voor de cover, dunkt me:![]()
![]()
Gelukkig nog in het oude huis.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Komt er toch nog een special op dvd
Trouwens, dan zullen ze deze foto wel gebruiken voor de cover, dunkt me:
[ afbeelding ]
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |