quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
Heel leuk!!!
En nu wil ik naar huis om ook een tent te maken![]()
Ik ga eens zoeken zo!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:36 schreef mignonne het volgende:
[..]doen! het is heel eenvoudig en als je googled op play tipi diy of op pinterest dan kom je vanzelf veel tutorials tegen om zo'n ding te maken.
Graag gedaan!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
fiew gevonden
ik wist niet meer in welk topic je ze wilde hebben en ik was iedere keer beneden en mijn toestel boven (en omgekeerd)
maar hier zijn ze hoor:
de eierdopjes staan in de vensterbank mooi te wezen
[ afbeelding ]
en voor de theekip heb ik deze theepot weer uit het archief gehaald want op mijn dubbelwandige paste hij niet
[ afbeelding ]
nogmaals bedankt saffier
Nog niet, ik wil tzt graag de herbruikbare zoogcompressen maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:21 schreef Limone het volgende:
Leuke tip! Sla 'm op voor laterHeb jij er al iets van gemaakt?
Ooooooh zo lief!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:29 schreef Burdie het volgende:
Ik ben bezig vilten figuurtjes te maken voor aan de mobile die boven baby's bedje komt te hangen. Zijn ze niet lief?
[ afbeelding ]
O en deze! Hahaha. En echt mooi gemaakt ook, wat een werk! En wat een cutie pie, die baby.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:31 schreef trui het volgende:
misschien een leuk idee voor moeders van jonge kinderen die nog veeeel slapen:
http://www.boredpanda.org(...)-sioin-queenie-liao/![]()
Het is echt heel makkelijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:52 schreef Fee-nix het volgende:
Nohh ik heb nog nooit een mobiel gehad, maar nu wil ik er ook een!Ziet er ook super netjes uit!
Superlief!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:29 schreef Burdie het volgende:
Ik ben bezig vilten figuurtjes te maken voor aan de mobile die boven baby's bedje komt te hangen. Zijn ze niet lief?
[ afbeelding ]
Van twee (mooi geschuurde en gelakte) latje een kruis maken en ze daaraan hangen denk ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:58 schreef Lelie81 het volgende:
Wow Burdie, super schattig! Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt? En heb je een "lege mobile" om ze aan te hangen?
Ooh ik moest heel hard lachen!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:11 schreef danic het volgende:
[..]
Van twee (mooi geschuurde en gelakte) latje een kruis maken en ze daaraan hangen denk ik.
Ik vind je beestjes heel erg mooi <3
Mignonne je tent is tof. Het zieg er zo knus uit.
Mijn moeder is er ook twee aan het maken. 1 voor mijn meiden en 1 voor de keutels van mijn zusje.
Niets mis met een teepee for your bungholequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:21 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ooh ik moest heel hard lachen!![]()
Nu wil ik ook een tentje voor mijn keutels.![]()
True.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
Niets mis met een teepee for your bunghole![]()
Leuk Danic!! Wat lief van je moeder dat ze voor de meiden/keutels aan de slag gaat.
Burdie, súperlief!!Echt heel leuk
Ooh wat een leukerds!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:29 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, blijft gewoon goed dicht, dat valt me niks tegen! Ik heb naaigaren gebruikt, dubbele draad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:31 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ooh wat een leukerds!Blijft de zijkant goed dicht met zo'n steek? En gebruik je er gewoon draad(garen) voor of iets dikkers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |