Nou! Ik heb na de eerste dus alle lelijkste geprobeerd. Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet niet of een klein beetje uitmaakt. Het proberen waard.
Blijkbaar luistert het best nauw
Stoomfunctie even open laten staan dan is het er zo uitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nou! Ik heb na de eerste dus alle lelijkste geprobeerd. Gelukkig maar!
We hebben ook voor een themafeest een keer ghostbusterslogo's uitgeprint en op shirts gestreken en dat ging perfect. Dus ik snap niet waarom dit niet lukt. Nouja, misschien dat water dus. Ga ik morgen nog even mee stoeien!
Er blijft kalk uitpuffenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:02 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Stoomfunctie even open laten staan dan is het er zo uit
Ik ook!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga morgen hierheen, zo'n zin in!![]()
Haak- en breidag Groningen
Het was DRUK!!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 07:35 schreef Suikertante het volgende:
Klinkt leuk! Verslagje als jullie terug zijn?
CRE / Het grote haaktopic #199 Amour in alle kleuren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:43 schreef mikoxx het volgende:
is er een topic voor beginnende hakers? Ik ga maar eens een poging wagen geloof ik...!
gewoon filmpjes zoeken op joetoep!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:43 schreef mikoxx het volgende:
is er een topic voor beginnende hakers? Ik ga maar eens een poging wagen geloof ik...!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
hier gevonden, ik heb dus deze gebruikt toen voor poppensokken en dat vond ik met die uitleg en wat hulp van google goed te doen. Overigens ook de eerste keer op double pointed needles toen.
http://www.ravelry.com/patterns/library/quick-doll-socks
En eventueel zou je ook een van deze kunnen nemen en dan haken, je was wel bedreven met haken toch?
http://www.ravelry.com/patterns/library/easy-booties
of deze
http://www.ravelry.com/patterns/library/babys-booties-crochet
Een theemuts gok ik?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:30 schreef trui het volgende:
Wat wordt dat blauwe? En leuk zijn die eierwarmers he?
haha ja dat snap ik, maar ik dacht dat 't ook nog iets voor moest (gaan) stellen? (net als de kippen)quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:13 schreef trui het volgende:
[..]
haha ja dat snap ik, maar ik dacht dat 't ook nog iets voor moest (gaan) stellen? (net als de kippen)
ah daar ben je. ik wachtte netjes tot je het zelf geplaatst hadquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:22 schreef Saffier het volgende:
Haha. Ook een kip. Maar daar heb ik geen foto van gemaakt geloof ik. Ik heb 'm vol met gehaakte lieveheersbeestjes gedaan.
Leuk! Ik ben echt benieuwdquote:Op maandag 14 oktober 2013 08:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah daar ben je. ik wachtte netjes tot je het zelf geplaatst had
ik zal vandaag een foto van het geheel maken.
de eierwarmers (ik tikte eerst eierwarmpjes, dat zei mijn vroegere handwerklerares altijd en dat hebben we er bij ons thuis ingehouden) staan in de vensterbank leuk te zijn en de theekip staat in de keuken
fiew gevondenquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
Heel leuk!!!
En nu wil ik naar huis om ook een tent te maken![]()
Ik ga eens zoeken zo!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:36 schreef mignonne het volgende:
[..]doen! het is heel eenvoudig en als je googled op play tipi diy of op pinterest dan kom je vanzelf veel tutorials tegen om zo'n ding te maken.
Graag gedaan!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
fiew gevonden
ik wist niet meer in welk topic je ze wilde hebben en ik was iedere keer beneden en mijn toestel boven (en omgekeerd)
maar hier zijn ze hoor:
de eierdopjes staan in de vensterbank mooi te wezen
[ afbeelding ]
en voor de theekip heb ik deze theepot weer uit het archief gehaald want op mijn dubbelwandige paste hij niet
[ afbeelding ]
nogmaals bedankt saffier
Nog niet, ik wil tzt graag de herbruikbare zoogcompressen maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:21 schreef Limone het volgende:
Leuke tip! Sla 'm op voor laterHeb jij er al iets van gemaakt?
Ooooooh zo lief!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:29 schreef Burdie het volgende:
Ik ben bezig vilten figuurtjes te maken voor aan de mobile die boven baby's bedje komt te hangen. Zijn ze niet lief?
[ afbeelding ]
O en deze! Hahaha. En echt mooi gemaakt ook, wat een werk! En wat een cutie pie, die baby.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:31 schreef trui het volgende:
misschien een leuk idee voor moeders van jonge kinderen die nog veeeel slapen:
http://www.boredpanda.org(...)-sioin-queenie-liao/![]()
Het is echt heel makkelijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:52 schreef Fee-nix het volgende:
Nohh ik heb nog nooit een mobiel gehad, maar nu wil ik er ook een!Ziet er ook super netjes uit!
Superlief!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:29 schreef Burdie het volgende:
Ik ben bezig vilten figuurtjes te maken voor aan de mobile die boven baby's bedje komt te hangen. Zijn ze niet lief?
[ afbeelding ]
Van twee (mooi geschuurde en gelakte) latje een kruis maken en ze daaraan hangen denk ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:58 schreef Lelie81 het volgende:
Wow Burdie, super schattig! Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt? En heb je een "lege mobile" om ze aan te hangen?
Ooh ik moest heel hard lachen!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:11 schreef danic het volgende:
[..]
Van twee (mooi geschuurde en gelakte) latje een kruis maken en ze daaraan hangen denk ik.
Ik vind je beestjes heel erg mooi <3
Mignonne je tent is tof. Het zieg er zo knus uit.
Mijn moeder is er ook twee aan het maken. 1 voor mijn meiden en 1 voor de keutels van mijn zusje.
Niets mis met een teepee for your bungholequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:21 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ooh ik moest heel hard lachen!![]()
Nu wil ik ook een tentje voor mijn keutels.![]()
True.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
Niets mis met een teepee for your bunghole![]()
Leuk Danic!! Wat lief van je moeder dat ze voor de meiden/keutels aan de slag gaat.
Burdie, súperlief!!Echt heel leuk
Ooh wat een leukerds!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:29 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, blijft gewoon goed dicht, dat valt me niks tegen! Ik heb naaigaren gebruikt, dubbele draad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:31 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ooh wat een leukerds!Blijft de zijkant goed dicht met zo'n steek? En gebruik je er gewoon draad(garen) voor of iets dikkers?
Gaafquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:49 schreef -Spring het volgende:
Voor mn aanstaande neefje ♡
[ afbeelding ]
Jup. Jouw viltsels zijn ook érg leuk, zeg!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Zijn alle versieringen erop gehaakt?
Wat een geweldig dingquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:49 schreef -Spring het volgende:
Voor mn aanstaande neefje ♡
[ afbeelding ]
Alle vlakjes uitknippen, zou ik doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:33 schreef Lot_1 het volgende:
Wat leuk en simpel Mignonne, zo'n tent! Erg knus ook, met die lichtjes![]()
Ik zag dat hier ook wel met flockfolie werd gewerkt..
't Lijkt me leuk om als kraamcadeautje een afbeelding van een geboortekaartje op een shirtje te maken, maar ik weet niet of het te doen is. Ik ben wel in voor een uitdaging, maar als jullie 't allemaal afraden moet ik er misschien niet aan beginnen. Dit is het geboortekaartje:
[ afbeelding ]
Kun je twee lagen flockfolie over elkaar heen doen? Hoe zouden jullie zoiets aanpakken?
dat is heel lastig denk ik, vooral met die dunne armpjes en zo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:33 schreef Lot_1 het volgende:
't Lijkt me leuk om als kraamcadeautje een afbeelding van een geboortekaartje op een shirtje te maken, maar ik weet niet of het te doen is. Ik ben wel in voor een uitdaging, maar als jullie 't allemaal afraden moet ik er misschien niet aan beginnen. Dit is het geboortekaartje:
[ afbeelding ]
Kun je twee lagen flockfolie over elkaar heen doen? Hoe zouden jullie zoiets aanpakken?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:33 schreef Lot_1 het volgende:
[ afbeelding ]
O
Ik heb laatst wat flock shirts gemaakt met wat laagjes over elkaar, dit blijft goed zitten tot nu toe. Je moet wel laagje voor laagje strijken en plastic verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |