picsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:21 schreef Onnozelaar het volgende:
inclusief slobber trui, zanderige broek en wilde bos haar
Ja maar nee, je moet het er wel uithalen hè! Voordat het bevroren is dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik weet niet hoe het met cola is maar mijn bier schijnt altijd te bevriezen.
Hij moet nog 2,5 uur. Ik heb een wekkertje staan. Maar als het werkt ga ik alleen nog maar cola slush dingen en aanverwanten soorten eten.quote:
Dan zal het volgende topic gaan over het ontsnappen van de koolzuur uit de cola die daardoor niet meer te zuipen is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:29 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Hij moet nog 2,5 uur. Ik heb een wekkertje staan. Maar als het werkt ga ik alleen nog maar cola slush dingen en aanverwanten soorten eten.
Nee jongah. Dan zit ik een slush te eten. Wel opletten hè?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan zal het volgende topic gaan over het ontsnappen van de koolzuur uit de cola die daardoor niet meer te zuipen is.
Sludge is ook een aanrandertje!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:36 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Nee jongah. Dan zit ik een slush te eten. Wel opletten hè?
Dat kind blocked de zin van TS om de cock van de aanspreekmeneer te ontvangen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:30 schreef Woelwater het volgende:
Hoe moet dat kind jouw cock blockenVoor die kerel was het kennelijk geen probleem..
Hoi kameraadquote:Op zondag 21 juli 2013 02:56 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Ik woon al anderhalf jaar in Noorwegen.
Heb eens 2 flessen Coca Cola gehaald bij de plaatselijke supert en per ongeluk in de auto laten liggen.
Door de kou is de de Cola bevroren en gaan uitzetten tot (wat wij nu nog steeds vernemen) de fles uit elkaar gespat is en mijn auto van binnen een cola spray tan kreeg.
Lekker dan.
Een vrouw is altijd op haar mooist zuiver (zonder make-up) een gewone capuchon0trui en een jeans en losse haar zijn vrouwen het mooistquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:21 schreef Onnozelaar het volgende:
TS zag een filmpje waarin een man een fles cola in de vriezer legde. Leek niet zo bijzonder. Echter, na drie uur mocht de fles eruit en veranderde wonder boven wonder in een soort slush toen de cola uit de fles gegoten werd.
TS bedacht zich geen seconde en fietste halsoverkop naar de plaatselijke Albert Hein. (inclusief slobber trui, zanderige broek en wilde bos haar, omdat getuinierd)
Met haar mandje vol frisdrank troep (schijnt met alle frisdranken te kunnen) ging TS netjes in de rij bij de kassa staan. Achter een meneer met kind. Meneer probeerde een praatje te maken, maar TS reageerde maar matigjes. (TS is geen autist, maar gewoon niet zo'n sociaal wonder)
De meneer gaf niet zomaar op en bleef TS zijn gehele boodschapinpaktijd hoopvol glimlachend aankijken.
Normaal weet je niet wat voor bagage iemand heeft wanneer je die gene niet kent. In dit geval kon je er niet omheen. 'Date met mij en krijg er gratis een kind bij!'
Alle potentie die deze bijzonder aantrekkelijke meneer aanvankelijk had verdween bij de aanblik van het snottebellende kind op zijn arm.
Klacht 1: Cockblockende kinderen.
Klacht 2: Mannen die me leuker vinden als ik net uit bed lijk/kom. Zit ik elke dag voor niets make up op mijn hoofd te smeren en leuke jurkjes te passen.
Inderdaad, iets zwaks en en daarom iets vrouwelijks.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:33 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Die 'net uit bed' look heeft wel z'n charmes inderdaad.
quote:Op zondag 21 juli 2013 03:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een vrouw is altijd op haar mooist zuiver (zonder make-up) een gewoon strak shirt en een jeans en losse haar zijn vrouwen het mooist
Lul niet man.quote:Op zondag 21 juli 2013 03:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een vrouw is altijd op haar mooist zuiver (zonder make-up) een gewone capuchon0trui en een jeans en losse haar zijn vrouwen het mooist
Eigenlijk nog beter in een strak leren pakjequote:
Tot ze ontploft.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk nog beter in een strak leren pakje
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:42 schreef Wespensteek het volgende:
Persoonlijk heb ik liever de net in bed look.
Dat was de verkeerde topic, ook niet koeilijk als je meer dan 10 FOK! tabs open hebt staanquote:
Ook niet moeilijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was de verkeerde topic, ook niet koeilijk als je meer dan 10 FOK! tabs open hebt staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |