iets korter om het meer op 1 lengte te krijgen, uitgedund en matje wegquote:
hebbie ook een Aussie aan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
iets korter om het meer op 1 lengte te krijgen, uitgedund en matje weg
Een eckte Takke uit de eind jaren 80
eind jaren 80 begin jaren 90 liep half Nederland in een Aussie. Ga maar googlen als je niet weet wat dat is. En ga je schamenquote:
Daar deden we niet aan in Limburg.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
eind jaren 80 begin jaren 90 liep half Nederland in een Aussie. Ga maar googlen als je niet weet wat dat is. En ga je schamen
oh stom! Vond ze wel mooi. Gezien het tijdsbeeld van toen. Nu zou je met die kleuren voor lul lopen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar deden we niet aan in Limburg.![]()
Retro-Takke
Ow, die campingpakkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
eind jaren 80 begin jaren 90 liep half Nederland in een Aussie. Ga maar googlen als je niet weet wat dat is. En ga je schamen
weet toch niet of je eind jaren 80, toen ik nog in luiers liep, stond te gabberen in een disco?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ow, die campingpakken
Ik dacht dat je me wel beter kende onderhand
1-0 voor Takkequote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:52 schreef Takaiki het volgende:
Zou ik naar Bospop gaan als ik vroeger met dat volk omgegaan zou zijn?
quote:
en een biefstukjequote:
nou ja met salami, niks anders in huis, smaakt het toch raar.quote:
ja had zak groentemix er doorheen. Maar dacht nog schnitzels te hebben maar dat was niet zo.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef Takaiki het volgende:
Verder niks erbij? Groenten of stukje vlees?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja had zak groentemix er doorheen. Maar dacht nog schnitzels te hebben maar dat was niet zo.
tsja chef inkoop is een beetje chaotisch in zijn hoofd. Ik ging laatst voor koffie, brood, beleg en cola.quote:
Daar zijn boodschappenbriefjes voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
tsja chef inkoop is een beetje chaotisch in zijn hoofd. Ik ging laatst voor koffie, brood, beleg en cola.
Ik had cola en koffie toen ik thuis kwam
die vergeet ik te vaakquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zijn boodschappenbriefjes voor uitgevonden.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:48 schreef Takaiki het volgende:
Komt ie alleen met cafeine thuis
Verslaafde
2 blikjes cola per dag meestal en de rest koffiequote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:31 schreef Takaiki het volgende:
Hmm, drink je nog 50 uur per week cola of koffie
gaat nog altijd vrij goed hoor. Al slaapt het met een leuke meid naast me nog beterquote:
nee hoor. Als ze gewoon lief is en cup a heb kan ik er best mee leven hoor.quote:
nee hoor. Waarom denk je dat ik zo kortzichtig ben...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:48 schreef Takaiki het volgende:
En als de relatie goed is geef je haar een boobjob kado
Dat zeg je vast om mijn tetten,...... eh sproetenquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat zeg je vast om mijn tetten,...... eh sproeten
Dat verklaart waarom ie ooit voor Muck koosquote:
Ook goedemorgenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ie ooit voor Muck koos...
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ie ooit voor Muck koos...
+ tetten dusquote:Op zondag 21 juli 2013 00:01 schreef Toekito het volgende:
[..]nou ja.
In het begin was ze lief en kookte ze voor me
jups. Volgens mij na haar -35 kg weinig meer van over.quote:
Tetten vallen niet altijd mee af...quote:Op zondag 21 juli 2013 00:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
jups. Volgens mij na haar -35 kg weinig meer van over.
heb dr al maanden niet gesproken/gezien. Dus geen idee.quote:
jawel hoor, of ze moeten nep zijn.....( lees bij grote gewichtsafname iig wel)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neee, halenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:13 schreef Toekito het volgende:
Zit net te twitteren met RenRen-/SjoelSjoel- en die kan niet morgen. Ze moet een koffer kopen
kindersquote:Op zondag 21 juli 2013 22:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neee, halenDegene van wie hij is kan niet overdag omdat ze iets leuks gaat doen met de kinders.
Uhhhh, neeeee.quote:Op zondag 21 juli 2013 03:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jawel hoor, of ze moeten nep zijn.....( lees bij grote gewichtsafname iig wel)
Goede naamquote:Op zondag 21 juli 2013 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
kinderssp3c en ik zijn leuker hoor!
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/toeken
Maar het is toch zo dat er bij veel vrouwen, niet alle, dan daar ook wat af gaat?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Uhhhh, neeeee.![]()
Ik kan 20 kilo afvallen en nog steeds evenveel tet. Helaas pindakaas.
doe dat lekker dinsdagquote:Op zondag 21 juli 2013 22:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Goede naamI know, maar ik heb echt een koffer hebben
mjaaaaaaahneuhquote:
Valt echt wel tegen, de omvangsmaat valt vaak wel af, maar de tetten niet, dat is zo in eigenlijk de meeste gevallen die ik ken. Dat je van 90f naar 80f gaat, maar dat is 90groot naar 80grootquote:Op zondag 21 juli 2013 22:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Maar het is toch zo dat er bij veel vrouwen, niet alle, dan daar ook wat af gaat?
[..]
doe dat lekker dinsdag
Oké thnx voor de uitlegquote:Op zondag 21 juli 2013 22:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Valt echt wel tegen, de omvangsmaat valt vaak wel af, maar de tetten niet, dat is zo in eigenlijk de meeste gevallen die ik ken. Dat je van 90f naar 80f gaat, maar dat is 90groot naar 80grootEr gaat wel wat van af maar het scheel errrrrug weinig
Stom, ik zou haar van facebook gooien.quote:En dan kon ze niet
Soms niet. En is puur in opdracht. Ik moest voor mezelf opkomen hoorde ik vandaag.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:28 schreef sp3c het volgende:
damn, jij bent niet van de halve maatregelen!
quote:
daar heeft ze op zich ook best een punt meequote:Op zondag 21 juli 2013 22:36 schreef Toekito het volgende:
[..]Murmeli denkt dat ik te lief ben voor de wereld
NEEEEEEEEEEEEEEE niet jij ook nog. Heb vandaag al geluisterd naar Murmel, Roos en JJ. Het hou een x op hoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar heeft ze op zich ook best een punt mee
maar wel lief van jequote:Op zondag 21 juli 2013 22:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar heeft ze op zich ook best een punt mee
je hoeft ook niet te luisterenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE niet jij ook nog. Heb vandaag al geluisterd naar Murmel, Roos en JJ. Het hou een x op hoor.
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je hoeft ook niet te luisterenik zet m niet te hoog in voor je
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
ik ga er altijd gewoon stug vanuit dat ik toch gelijk heb
de rest snapt het gewoon niet
they're ignorantquote:Op zondag 21 juli 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
ik ga er altijd gewoon stug vanuit dat ik toch gelijk heb
de rest snapt het gewoon niet
ik dacht aan sterrenbeeldenquote:
weet niet wat Takke van sterrenbeeld is.quote:
ik een ramquote:Op zondag 21 juli 2013 23:21 schreef Toekito het volgende:
Ik ben Vis btw. Dus uitkijken dat ZeehonT me niet opeet.
kom gezellig hier bij de ventilator zittenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:24 schreef RenRen- het volgende:
Jongens. Ik wil slapen. Maar het is hier in mijn slaapkamer 30 graden. Please kill me.
op station voorburg is het prima uit te houden in mijn shirtje.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:24 schreef RenRen- het volgende:
Jongens. Ik wil slapen. Maar het is hier in mijn slaapkamer 30 graden. Please kill me.
Ik zit hier in de wind van mijn eigen ventilator maar als je warme lucht verplaatst komt er blijkbaar alleen maar meer warme luchtquote:Op zondag 21 juli 2013 23:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kom gezellig hier bij de ventilator zitten
Waarom ben je daar?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
op station voorburg is het prima uit te houden in mijn shirtje.
en je was al aardig gekleurdquote:
watervrouwquote:Op zondag 21 juli 2013 23:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet niet wat Takke van sterrenbeeld is.
Ik durf hem niet eens aan te zettenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zit hier in de wind van mijn eigen ventilator maar als je warme lucht verplaatst komt er blijkbaar alleen maar meer warme lucht![]()
Bohhhquote:
quote:
Ja, ik ben bang dat hij warme lucht blaast momenteelquote:
Ja, het is behoorlijk triest nu jaquote:Op zondag 21 juli 2013 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang dat hij warme lucht blaast momenteel
Hier thuis warmquote:Op zondag 21 juli 2013 23:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
en je was al aardig gekleurdhoeist verder?
Hier hebben ze geen goeie friet met stoofvlees.
Ik heb een kat die licht op de deurmat al de hele avond, daar is het het koelst, ik ga er maar naast liggen straksquote:Op zondag 21 juli 2013 23:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, het is behoorlijk triest nu jaIk hoop gewoon dat het in de loop van de nacht beter wordt.
zoorvleis begrijpen ze al helemaal niet. Stelletje barbaren hier. Oeh ja als Henk dat maken kanquote:Op zondag 21 juli 2013 23:32 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hier thuis warm
Aan zee was het lekker
Heb alleen mijn tenen verbrand aan het hete zand
En in Limburg krijg je zoorvleis, geen stoofvlees
Zullen we Henk een recept doorspelen?
met beetje pech heb je 3 dagen pijn.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:39 schreef Takaiki het volgende:
Ben benieuwd wat ik er morgen nog van merk
Was je toen al zo eigenwijsquote:Op zondag 21 juli 2013 23:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
met beetje pech heb je 3 dagen pijn.
wat ook zo kut is met dit weer is asfalt. Ik wilde nooit schoenen/slippers aan als ik naar zwembad op camping ging. Gevolg dus dat ik met blote voeten over kokend asfalt moest
Ja.quote:
Bij dezequote:Het Nederlandse Rode Kruis vraagt zijn 33.000 vrijwilligers de boodschap over het belang van zonnebescherming, voldoende eten en drinken en het voorkomen van uitdroging en uitputting zo breed mogelijk te gaan verspreiden.
quote:
Ja mamquote:
Ik eet niet bij Henk maar kom wel terras hangenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:28 schreef sp3c het volgende:
wat warrum!!!!!
als er nu nog niemand op het terras komt hangen vanavond dan wil ik jullie allemaal in de verschillende ijsbanen in Nederland zien komend seizoen want dan zijn jullie duidelijk meer van de wintersport!
mietjes
Ik ben roodquote:Op maandag 22 juli 2013 12:31 schreef sp3c het volgende:
gezellie
is Takaiki al bruin trouwens?
ik wel namelijk
mijn schouders zijn verbrand!quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 13:10 schreef sp3c het volgende:
ik ga slapen, siesta!
het is een gedoe
tot vanavond RenSjoel, je komt gewoon want je hebt komkommers nodig
Bammetjes op.quote:
stuur ze naar buiten.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bammetjes op.![]()
Collega's die de deuren en ramen open zetten voor 'frisse' lucht.Mijn heerlijke
koele
kantoor wordt nu warm geföhnd.
Kan niet.quote:
sterkte dan:quote:Op maandag 22 juli 2013 16:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan niet.Ik plak inmiddels aan mijn bureau vast.
sjoelen sowieso niet geloof ik maar we wilde wel met paar man (en hopelijk ook vrouwen) het terras op.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:16 schreef Greys het volgende:
Bonjourrrrrr.
Appie van Henk, of het personeel de zon in kan of dat er nog sjoelers komen vanavond?
Ok, en dat weten jullie zeker dat jullie gaan?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
sjoelen sowieso niet geloof ik maar we wilde wel met paar man (en hopelijk ook vrouwen) het terras op.
19 en 23 bij hem sowieso en spec en ik gaan sowieso. Maar ik eet een x NIET daar.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:17 schreef Greys het volgende:
Zo te zien niet he?
Zal ik 19 augustus en 23 september vast aan hem doorgeven anders?
Zijn die avonden bij hem of elders in den lande? Ik ben er een beetje uit
Desnoods tappen we zelfquote:Op maandag 22 juli 2013 16:19 schreef sp3c het volgende:
er komen sowieso niet heel erg veel mensen dus een paar mannetjes minder achter de bar moet kunnen lijkt me
precies, goudeerlijk zijn wequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
dank heldin der sjoelquote:Op maandag 22 juli 2013 16:21 schreef Greys het volgende:
Nee hoor het kan gewoon hoor ik net
Als er maar geen heel veel eters komen ist geen punt.
En 9 september dicht, laten we dat ff noteren!
De 19 augustus en 23 september staan genoteerd daar.
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef sp3c het volgende:
9 september dicht????
dat verpest ons ritme!!!!!!!!!!1!1!!!!111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laten we de beer snacks bezorgen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Logisch wel inderdaad dat die dan ons even week niet wil zienquote:Op maandag 22 juli 2013 16:26 schreef Greys het volgende:
Hahahaha ja dat gaf ie meteen door, de 9e dicht.
Want dan zitten de Sjoelkoninginnen in Griekenland () en Peter is dan ook in het buitenland.
Henk moet dan 3 weken achter elkaar werken dus dan pakt ie ff een maandagje vrij anders valt ie om
Sp3c en ik wilde je al bijna als vermist opgevenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:29 schreef Greys het volgende:
Ik kom binnenkort ook weer eens wat vaker sjoelen hoor
Even door vakantie en tropenrooster wat minder, maar gaat echt weer goed komen!
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef Greys het volgende:
Ik wil graag in het 19 aug en 23 sept lijstje
VEELquote:Op maandag 22 juli 2013 17:06 schreef Cat22 het volgende:
Kijken we tegen die tijd wel wie wat waar wil eten.
Jaquote:Op maandag 22 juli 2013 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zou wat zijn geweest als wij heel blij de 9e als Limbo sjoelaanwezigheidsdatum hadden gekozen.
ik voel met je meequote:Op maandag 22 juli 2013 20:42 schreef Takaiki het volgende:
*Maakt vorklepelkoffie*
Tis toch niet hetzelfde
Duurt nog lang!
geen peter te bekennen hierquote:Op maandag 22 juli 2013 20:51 schreef Takaiki het volgende:
Groetjes aan de aanwezigen!aan Henk en Peter
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Wij hebben dan geen kroeg maar wel onweersrommeltjes.
Vraag een knuffel aan sp3c, dan is het zo wegquote:
Kan ik me voorstellenquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:17 schreef Toekito het volgende:
We hebben een nieuwe cartoon bedacht Sp3c Shortpants, he lives in a pineapple under the sea.
Ehm, heb je al vaker gedronken en toen heb je ook niet zo lopen raaskallenquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ehm, heb je al vaker gedronken en toen heb je ook niet zo lopen raaskallen
Volgens mij heb je er een glaasje absinth bij
Ik moet voor mijn 101-doelen lijst ooit 140 gooien.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:47 schreef Toekito het volgende:
146 is hoogste score van de sjoeligans, sp3c en ik zijn eruit: Dat halen we nooit.
Succesquote:Op maandag 22 juli 2013 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet voor mijn 101-doelen lijst ooit 140 gooien.
Daarvoor heb ik nog eh... *checkt*... 867 dagen
ik wed dat het lukt als je vanaf nu altijd komt oefenen.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet voor mijn 101-doelen lijst ooit 140 gooien.
Daarvoor heb ik nog eh... *checkt*... 867 dagen
Al klaar?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:51 schreef Toekito het volgende:
Mijn bon was weer schokkend hoog
4 hele euro's!
we hebben geen sjoelbak aangeraakt. We zijn lui.quote:
Ja weet ik, maar ook te lui om door te zuipen?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben geen sjoelbak aangeraakt. We zijn lui.
murmeli ging weg en sp3c wilde ook dus dan bederf ik de pret niet. Ben dus ook gegaan.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ook te lui om door te zuipen?
Jullie zijn iig geweestquote:Op maandag 22 juli 2013 22:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
murmeli ging weg en sp3c wilde ook dus dan bederf ik de pret niet. Ben dus ook gegaan.
jups maar baal dat, hoe logisch ook, het clubje zo klein is.quote:
Aaaawwwquote:Op maandag 22 juli 2013 22:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
jups maar baal dat, hoe logisch ook, het clubje zo klein is.
Ik kan niet te lang zonder mijn BosPopBro.
Hebben jullie kraanwater in het toilet gedronken?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:51 schreef Toekito het volgende:
Mijn bon was weer schokkend hoog
4 hele euro's!
ik weet niet wat sp3c moest betalen en murmeli.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben jullie kraanwater in het toilet gedronken?
Zo'n lage bon met deze warmte? Nou ze zullen blij zijn dat ze open gebleven zijn![]()
![]()
Henk is je dankbaar om je krenterige vriendenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben jullie kraanwater in het toilet gedronken?
Zo'n lage bon met deze warmte? Nou ze zullen blij zijn dat ze open gebleven zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Henk is je dankbaar om je krenterige vrienden
Nu gaat ie vast de prijzen opschroeven
Foeiquote:Op maandag 22 juli 2013 22:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Moest hem ook al teleurstellen dat ik niet kan komen pokeren. Daar baal ik beetje van.
ik probeer te regelen dat ik kan. Mits er meer FOK!kers gaan.quote:
Hij moest helemaal de zee in man naar zijn ananasquote:
en langs die gekke octo en patrick en uitkijken voor die eekhoorn.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hij moest helemaal de zee in man naar zijn ananas
Voel je eens een keer wat wij voelen en dan nog ergerquote:Op maandag 22 juli 2013 22:58 schreef sp3c het volgende:
ik voel dat ik nog een heel klein beetje verbrand ben, ik snap niet dat jullie bleekscheten uberhaupt nog buiten komen als de zon schijnt .... shit is niet tof
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
en langs die gekke octo en patrick en uitkijken voor die eekhoorn.
ik heb alleen maar van metro naar huis gelopen en zweet me al een zout tekort..... echt niet te geloven. Op werk was het wel koel. Alleen jammer dat er niet ff iemand ijs was gaan halen. Vroegah deden ze dat nog wel eens.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Voel je eens een keer wat wij voelen en dan nog erger
ik wil die tram eens nemen. Camera mee en doen of ik van Toek bijt Hond benquote:Op maandag 22 juli 2013 23:01 schreef sp3c het volgende:
gekke octo kom ik alleen tegen als ik de tram naar de Uithof heb, dan moet ik langs de dakloze heroineopvangplaats wandelen
avonturen zijn dat
En nu dus chips tegen zouttekort?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb alleen maar van metro naar huis gelopen en zweet me al een zout tekort..... echt niet te geloven. Op werk was het wel koel. Alleen jammer dat er niet ff iemand ijs was gaan halen. Vroegah deden ze dat nog wel eens.
ow maar ze bijten zelf!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wil die tram eens nemen. Camera mee en doen of ik van Toek bijt Hond ben
sjoelenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:04 schreef RenRen- het volgende:
Jongens, wat ga ik vergeten mee te nemen op vakantie?
Tamponsquote:Op maandag 22 juli 2013 23:04 schreef RenRen- het volgende:
Octo is een soort Maarten van Rossum zonder baard.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:03 schreef Takaiki het volgende:
Ockto is alleen sjaggie, zou eerder bang zijn voor Patrick of die eekhoorn
Ik bijt ook...hoor ik nu daar thuis?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow maar ze bijten zelf!
3 euro 50 kost dat
nee. Glas ijsthee en verder niks.quote:
nee jij bent schattigquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:09 schreef sp3c het volgende:
getit?
want ze is sowieso al zo rood als wat!!!
en nu nog meer!!!!
hahahahahahahahaho
Mijquote:Op maandag 22 juli 2013 23:04 schreef RenRen- het volgende:
mietje!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:27 schreef sp3c het volgende:
ik ben al niet meer verbrand maar ik durf nu niet meer naar buiten
zolderkamer ...
shit deed pijn bro!quote:
nee die zijn goed bijgebruind maar mijn rug deed pijnquote:
Ja, dus?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:37 schreef RenRen- het volgende:
JA HALLO, ik heb al een lijst van -lang- en daar past niemand meer bij dan
dikke tetten?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:37 schreef RenRen- het volgende:
JA HALLO, ik heb al een lijst van -lang- en daar past niemand meer bij dan
pics?quote: