SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Ja was te traagquote:
Tja, logisch i guess, je kan de 2 beste keepers van de Eredivisie niet voor altijd in je team behouden.quote:Cillessen overweegt transfer te maken
GEDULD RAAKT OP - Nu Jasper Cillessen heeft gehoord dat hij ook komend seizoen reservedoelman is overweegt de sluitpost om te vertrekken bij Ajax. Dat bevestigde hij tegenover AT5. Probleem daarbij wel is dat Ajax hem niet wil laten gaan, eventueel wel verhuren.
Heeft hij nog wel zin om bij Ajax te blijven? 'Daar moet ik nog over nadenken. (...) Van het weekend ga ik verder nadenken over hoe en wat en dan gaan we verder kijken. Ook wat de opties zijn binnen Ajax en de andere opties.'
Roda JC zou Cillessen wel kunnen gebruiken, maar de doelman laat het allemaal nog even bezinken. 'Dus op dit moment heb ik nog helemaal geen keuze gemaakt. Volgens mij is de transfermarkt tot 2 september dus ik heb nog even.'
Ik vind dat mannetje beter dan Vermeer .quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, logisch i guess, je kan de 2 beste keepers van de Eredivisie niet voor altijd in je team behouden.
Laten ze van der Hart dan maar doorschuiven.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, logisch i guess, je kan de 2 beste keepers van de Eredivisie niet voor altijd in je team behouden.
Ik zie dat ook niet zo. Vermeer vind ik een hele behoorlijke keeper, geen geweldenaar. Maar als de Boer hem al 2 jaar stug voor Cillissen laat staan, dan zal hij daar wel alle reden toe hebben gekregen op de trainingen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:27 schreef 16meter het volgende:
Wel mooi al die napraterij dat Cillessen beter dan Vermeer zou zijn.
Die gozer heeft amper minuten gemaakt in Ajax 1.Echt op niks gebaseerd.
Was destijds ook met Vermeer tov Stekelenburgquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:27 schreef 16meter het volgende:
Nogal wiedes, kreeg amper de kans.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:27 schreef 16meter het volgende:
Toch is Vermeer een grabbelaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:31 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet zo. Vermeer vind ik een hele behoorlijke keeper, geen geweldenaar. Maar als de Boer hem al 2 jaar stug voor Cillissen laat staan, dan zal hij daar wel alle reden toe hebben gekregen op de trainingen.
Mwaa, wel meer dan dat. Hij is wat wisselvallig misschien, doet soms rare dingen. Maar over het algemeen is hij in een goed draaiend Ajax zeker niet de zwakste schakel.quote:
Het is wel beter geworden vind ik. Nog steeds wel mindere momenten, maar niet zo erg als vroeger.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben er nooit gerust op wanneer Ajax weer eens een corner tegen krijg of hoge ballen met vermeer. Ook staat hij vaak veel te ver voor zijn doel, dat heeft Ajax zeker punten gekost.
kloptquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:56 schreef Tyron het volgende:
jullie zeggen alleen dat cillessen beter is omdat vermeer zwart is
Nee, omdat Cillissen wit is... We hebben nog nooit echt een goede zwarte keeper gehad toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:56 schreef Tyron het volgende:
Stanley Menzo?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nee, omdat Cillissen wit is... We hebben nog nooit echt een goede zwarte keeper gehad toch?
![]()
seedorf?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nee, omdat Cillissen wit is... We hebben nog nooit echt een goede zwarte keeper gehad toch?
![]()
Ik zei goede...quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:56 schreef Tyron het volgende:
Nee, die gast kan er niks van. Gewoon blijven afzeikenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef J2T het volgende:
Blijft een held natuurlijk.
Die reddingen tegen Lyon 2 jaar geleden
En we zeggen dat Eriksen er niks van kan, omdat hij er niks van kanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:56 schreef Tyron het volgende:
jij vond fischer beter toch? heb jij hem tegen werder bremen zien voetballen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
En we zeggen dat Eriksen er niks van kan, omdat hij er niks van kan
de voorbereiding is niks voor fischerquote:Op zondag 21 juli 2013 00:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij vond fischer beter toch? heb jij hem tegen werder bremen zien voetballen?
zal best, maar wat elfjaar uitkraamt is onzinquote:Op zondag 21 juli 2013 00:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
de voorbereiding is niks voor fischer
Deze uitspraak valt of staat met of Eriksen blijft of niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ajax zal dit jaar totaal geen weerstand krijgen.
Is hij echt al zover met LFC ?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze uitspraak valt of staat met of Eriksen blijft of niet.
eriksens aanblijven maakt niet uit voor de competitiequote:Op zondag 21 juli 2013 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze uitspraak valt of staat met of Eriksen blijft of niet.
Wel of je totaal geen weerstand zult krijgen. Zal gewoon spannend worden dan.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
eriksens aanblijven maakt niet uit voor de competitie
zo beslissend is eriksen ook niet geweest. Met hoesen of een fitte siggie vangen we zijn goals makkelijk op en zijn vervanger zal ook wel wat assists geven en goals meepakkenquote:Op zondag 21 juli 2013 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel of je totaal geen weerstand zult krijgen. Zal gewoon spannend worden dan.
quote:Op zondag 21 juli 2013 02:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zo beslissend is eriksen ook niet geweest. Met hoesen of een fitte siggie vangen we zijn goals makkelijk op en zijn vervanger zal ook wel wat assists geven en goals meepakken
Eriksen is veruit de belangrijkste speler van dit Ajax. We hebben zijn creativiteit hard nodig. Wie gaat dat opvangen als hij vertrekt?quote:Op zondag 21 juli 2013 02:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zo beslissend is eriksen ook niet geweest. Met hoesen of een fitte siggie vangen we zijn goals makkelijk op en zijn vervanger zal ook wel wat assists geven en goals meepakken
Siem blijft nog,quote:Op zondag 21 juli 2013 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen is veruit de belangrijkste speler van dit Ajax. We hebben zijn creativiteit hard nodig. Wie gaat dat opvangen als hij vertrekt?
ik vond hem serieus niet dusdanig sterk dat we hem niet kunnen opvangen. Daarbij zal zijn vertrek ten opzichte van de versterkingen en hopelijk fitte spelers die terugkomen netto een positief resultaat geven. Overigens zie ik wel veel talent in hem, maar ik kan niet zeggen dat hij dit jaar dragend en beslissend is geweest.quote:
er loopt genoeg talent rond die het op nederlands nivo wel aankunnen gok ik (serero als hij wat stappen maakt, meleg, andersen en als nr 1 kandidaat klaasen)quote:Op zondag 21 juli 2013 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen is veruit de belangrijkste speler van dit Ajax. We hebben zijn creativiteit hard nodig. Wie gaat dat opvangen als hij vertrekt?
Klaassen is dus 5 klasse minder dan Eriksen he. Mensen die altijd zeggen dat Vertonghen en Anita zo belangrijk waren en het bij Eriksen wel vinden meevallenquote:Op zondag 21 juli 2013 02:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik vond hem serieus niet dusdanig sterk dat we hem niet kunnen opvangen. Daarbij zal zijn vertrek ten opzichte van de versterkingen en hopelijk fitte spelers die terugkomen netto een positief resultaat geven. Overigens zie ik wel veel talent in hem, maar ik kan niet zeggen dat hij dit jaar dragend en beslissend is geweest.
Als de Jong weggaat hebben we een groter probleem denk ik. Maar we gaan t zien.
Verschillen ook.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem is lang niet zo goed als Eriksen. Zeker niet qua creativiteit en handelingssnelheid.
Klaassen? Dat is een type de Jong. En dan nog minder ook. Serero is nog wat speels en zou het misschien kunnen ja. Meleg en Andersen moet ik nog zien.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er loopt genoeg talent rond die het op nederlands nivo wel aankunnen gok ik (serero als hij wat stappen maakt, meleg, andersen en als nr 1 kandidaat klaasen)
Beide hebben zo hun rollen gehad. De Jong heeft veel belangrijke gols gemaakt, maar als je het in zijn geheel bekijkt is Eriksen wel een stuk belangrijker geweest.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar Eriksen is wel belangrijker voor Ajax denk ik.
lees t nog eens.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Klaassen is dus 5 klasse minder dan Eriksen he. Mensen die altijd zeggen dat Vertonghen en Anita zo belangrijk waren en het bij Eriksen wel vinden meevallen![]()
De Jong had zijn belangrijke momenten vooral toen hij in de spits stond en toen op '10' onder Jol. Maar Eriksen is voor het gehele spel gewoon belangrijker. Qua creativiteit. En dat is behoorlijk belangrijk voor het Ajax spel.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Beide hebben zo hun rollen gehad. De Jong heeft veel belangrijke gols gemaakt, maar als je het in zijn geheel bekijkt is Eriksen wel een stuk belangrijker geweest.
Wie gaat die assists aan de voorhoede geven dan? Meestal wordt de strijd gewonnen op het middenveld, zoals bijvoorbeeld met name tegen PSV was dit seizoen. En Ajax heeft een goede spelverdeler nodig.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
lees t nog eens.
Aanvallend gezien winnen we door bojan, fischer met wat meer ervaring, hoesen met meer massa en ervaring en een fitte sigthorsson zoveel extra goals dat het gemis van eriksen minder dan zal zijn.
Wie gaat die aanvallers in stelling brengen dan?quote:Op zondag 21 juli 2013 02:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
lees t nog eens.
Aanvallend gezien winnen we door bojan, fischer met wat meer ervaring, hoesen met meer massa en ervaring en een fitte sigthorsson zoveel extra goals dat het gemis van eriksen minder dan zal zijn.
dat zie ik wel goedkomen met t materiaal dat we hebben. Ajax is t enige team dat er deze zomer sterker op is geworden lijkt me, dus dat eriksens rol ingevuld en opgevangen gaat worden lijkt me geen probleem.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wie gaat die assists aan de voorhoede geven dan? Meestal wordt de strijd gewonnen op het middenveld, zoals bijvoorbeeld met name tegen PSV was dit seizoen. En Ajax heeft een goede spelverdeler nodig.
Zoveel steekpasses heb ik Eriksen niet zien geven dit seizoen. Sowieso weinig risico en saai voetba bij Ajax.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie gaat die aanvallers in stelling brengen dan?
Als Eriksen weggaat worden we er slapper op, daar gaat een nieuwe en betere rechtsbuiten zoals Bojan niet opeens veel meer verandering in brengen, al snap ik dat je meer vertrouwen hebt dan in LitmanenAFCA.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat zie ik wel goedkomen met t materiaal dat we hebben. Ajax is t enige team dat er deze zomer sterker op is geworden lijkt me, dus dat eriksens rol ingevuld en opgevangen gaat worden lijkt me geen probleem.
Als eriksen en siem weggaan, dan krijg ik wel mijn twijfels.
dat zeg ik dus ook. Zo sterk was eriksen echt niet hoor. Je ziet wel dat t erin zit, maar als je zegt dat hij Ajax heeft gedragen dit jaar...quote:Op zondag 21 juli 2013 02:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoveel steekpasses heb ik Eriksen niet zien geven dit seizoen. Sowieso weinig risico en saai voetba bij Ajax.
Toch wel weer redelijk wat assists.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoveel steekpasses heb ik Eriksen niet zien geven dit seizoen. Sowieso weinig risico en saai voetba bij Ajax.
Genoeg assists hoor. En daar zullen ook wel heel wat zogenaamde 'voor-assists' bijzitten. En als Eriksen weggaat zal het voetbal wel een stuk saaier worden.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar niet echt de assists van "wauw, dat hij dat gaatje vindt". Gewoon "normale" assists.quote:
Hij heeft Ajax niet 'gedragen', dat kan ook niet want Ajax is een team, maar hij was zeker de belangrijkste schakel.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat zeg ik dus ook. Zo sterk was eriksen echt niet hoor. Je ziet wel dat t erin zit, maar als je zegt dat hij Ajax heeft gedragen dit jaar...
Ik heb ze niet allemaal onthouden, zaten natuurlijk een paar corners bij - wat ook een wapen is.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar niet echt de assists van "wauw, dat hij dat gaatje vindt". Gewoon "normale" assists.
Hij was erg belangrijk voor Ajax. Alleen hij schiet niet elke wedstrijd 3 ballen in de kruising, dus zien mensen dat minder. Al denk ik dat een jaartje extra bij Ajax goed is voor hem. Dat hij als de onbetwist beste speler van de Eredivisie weggaat hier naar een topclub.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat zeg ik dus ook. Zo sterk was eriksen echt niet hoor. Je ziet wel dat t erin zit, maar als je zegt dat hij Ajax heeft gedragen dit jaar...
Daar kom ik liever niet achter.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:27 schreef Catch22- het volgende:
We kunnen hier eindeloos over lullen, maar we komen er pas achter als hij weggaat en we vijf wedstrijden verder zijn.
Eriksen zelf heeft ook veel kansen verprutst.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:28 schreef Tyron het volgende:
Vergeet ook niet dat als we een paar wedstrijden geen Boerrigter en Lukoki voorin hadden gehad en een
spits in vorm hij vast meer assists had gehad, we hebben een paar wedstrijden veel kansen verprutst - bijvoorbeeld tegen Roda JC.
Mwah, werd hij niet een keer gewisseld tegen Zwolle ofzo? Het verschil was meteen te zien.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:27 schreef Catch22- het volgende:
We kunnen hier eindeloos over lullen, maar we komen er pas achter als hij weggaat en we vijf wedstrijden verder zijn.
Hij is dan ook geen aanvaller dus hem neem ik het minder kwalijk dat een Siggy, Fischer of Boerrigter etc.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eriksen zelf heeft ook veel kansen verprutst.
het nettoresultaat van een hopelijk fitte spits icm een goede winger is hoger dan het mogelijke gemis van eriksen.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:28 schreef Tyron het volgende:
Vergeet ook niet dat als we een paar wedstrijden geen Boerrigter en Lukoki voorin hadden gehad en een
spits in vorm hij vast meer assists had gehad, we hebben een paar wedstrijden veel kansen verprutst - bijvoorbeeld tegen Roda JC.
Dat zag je vorige week al in die wedstrijd tegen de Graafschap. Zonder Eriksen was het spel zo traag en fantasieloos als wat.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, werd hij niet een keer gewisseld tegen Zwolle ofzo? Het verschil was meteen te zien.
Alleen voor de keeper heeft hij ook vaak genoeg verprutst.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen aanvaller dus hem neem ik het minder kwalijk dat een Siggy, Fischer of Boerrigter etc.
Ik hoop op een deadline voor 1 augustus voor Eriksen ofzo. En dat hij dan gaat bijtekenen.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:31 schreef Catch22- het volgende:
Ik ga maar slapen. Hopelijk gaat eriksen snel weg, of tekent hij snel bij. Een vertrek op 2 september zou wel gaar zijn
Zag hem eergister tegen Bremen alleen voor de keeper toch heel rustig een goaltje maken hoorquote:Op zondag 21 juli 2013 02:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen voor de keeper heeft hij ook vaak genoeg verprutst.
Ik zeg niet dat Eriksen slecht is, maar hij is ook niet veruit de belangrijkste ofzo. Technisch goed, maar komt er vaak niet uit.
Die keeper kwam wel uit als een totale randdebiel.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zag hem eergister tegen Bremen alleen voor de keeper toch heel rustig een goaltje maken hoor
ja wat was hij denkende? Dat zou vermeer niet eens doenquote:Op zondag 21 juli 2013 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die keeper kwam wel uit als een totale randdebiel.
Waarschijnlijk dat het toch maar vriendschappelijk was en dat hij ook eens wou opvallen ofzo. Verder heb ik hem nooit zien keepen.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja wat was hij denkende? Dat zou vermeer niet eens doen
Toch vond ik het wel een mooie gol hoor, hoe hij hem even goed voor zijn voet legde met zijn koppiequote:Op zondag 21 juli 2013 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die keeper kwam wel uit als een totale randdebiel.
Tuurlijk, maar neemt niet weg dat als die keeper normaal had gedaan het waarschijnlijk geen goal was geworden.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toch vond ik het wel een mooie gol hoor, hoe hij hem even goed voor zijn voet legde met zijn koppie
Eriksen had hem keihard in de kruis geknaldquote:Op zondag 21 juli 2013 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar neemt niet weg dat als die keeper normaal had gedaan het waarschijnlijk geen goal was geworden.
Dat mag hij nog wel vaker doen. Jaartje blijven en 30 goals maken en 40 assists. Moet wel te doen zijn voor Eriksenquote:Op zondag 21 juli 2013 02:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen had hem keihard in de kruis geknald
Nu er geen debielen voorin staan moeten die 40 assists wel haalbaar zijn inderdaadquote:Op zondag 21 juli 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag hij nog wel vaker doen. Jaartje blijven en 30 goals maken en 40 assists. Moet wel te doen zijn voor Eriksen.
Ach Derk zal ook wel zijn potjes meepakken. En Sananasquote:Op zondag 21 juli 2013 02:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nu er geen debielen voorin staan moeten die 40 assists wel haalbaar zijn inderdaad
Derk moet niet zo huilen.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Derk zal ook wel zijn potjes meepakken. En Sananas
Ik moest lachen.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Derk moet niet zo huilen.
Ik hoop dat zijn vader meeleest, kan hij dat even doorgeven.
Sana is een baas met een goede mentalitiet.
Ik schreef tiet expres, omdat het kwart voor 3 is.
Fischer - Hoesein - Bojanquote:Op zondag 21 juli 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Wat is jouw ideale opstelling van Ajax, Tyron?
Mooi teampje hoor. Danish dynamitequote:Op zondag 21 juli 2013 02:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fischer - Hoesein - Bojan
Eriksen - Poulsen - De Jong
Boilesen - Anderewereld - Mooiesander - van Rhijn
Cillessen
Die Deense linkerkant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |