PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
john bezoekenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:29 schreef Shygirl18 het volgende:
Ga je met je ouders of vrienden? En wat valt er allemaal te doen in Texas?
Alexisquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:29 schreef Shygirl18 het volgende:
Ga je met je ouders of vrienden? En wat valt er allemaal te doen in Texas?
Ik heb een goed selectief geheugen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:33 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Jij weet echt alles he. Ben jij een tovenaar?
Je zit toch al wekenlang aan de drugs?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:33 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik drugs op heb. Wazigheid alom
quote:
PS3?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:29 schreef Roypsv het volgende:
Nog een keer de vraag of iemand coins verkoopt:P
Dat is dan ook weer waar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zit toch al wekenlang aan de drugs?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:41 schreef Toefjes het volgende:
Amerika is vet, maar Texas lijkt me echt helemaal niks
Wat heeft Texas dan voor toeristische trekpleisters? Ik zie vooral cowboy hoeden en dorre vlaktes voor me als ik aan Texas denk. En George W. Bushquote:
twitter:voetbalpings twitterde op zaterdag 20-07-2013 om 15:22:14Co Adriaanse gaat aan de slag als analyticus bij de Studio Voetbal van de NOS. Hij zal vaste gast zijn van @jackvangelder. #Voetbalpings reageer retweet
Koning Coquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:52 schreef Reemi het volgende:
twitter:voetbalpings twitterde op zaterdag 20-07-2013 om 15:22:14Co Adriaanse gaat aan de slag als analyticus bij de Studio Voetbal van de NOS. Hij zal vaste gast zijn van @jackvangelder. #Voetbalpings reageer retweet
![]()
![]()
Ik denk dat je het daar veel moeten hebben van de natuurgebieden. Maar daar ben je ook snel op uitgekeken denk ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat heeft Texas dan voor toeristische trekpleisters? Ik zie vooral cowboy hoeden en dorre vlaktes voor me als ik aan Texas denk. En George W. Bush
Capitol building in Austinquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat heeft Texas dan voor toeristische trekpleisters? Ik zie vooral cowboy hoeden en dorre vlaktes voor me als ik aan Texas denk. En George W. Bush
ik zie 2 national parks in Texas. Als ik mijn reis zou moeten uitkiezen zou ik me toch concentreren op Florida, NY, California, Nevada, Arizona.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:53 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het daar veel moeten hebben van de natuurgebieden. Maar daar ben je ook snel op uitgekeken denk ik.
ben zelf in nevada geweest, sick mooi daarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik zie 2 national parks in Texas. Als ik mijn reis zou moeten uitkiezen zou ik me toch concentreren op Florida, NY, California, Nevada, Arizona.
Ach, als je in die hoek bent doe je toch beidequote:
Grand Canyon daar wil ik naartoe.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:05 schreef Toefjes het volgende:
Arizona. Want ze korten Arizona af naar AZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |