abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129153710
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
pi_129153758
Ik merk vooral tijd veel pijn ook in m'n kuitspieren bij dat touwtjespringen, dat is echt killing :o terwijl dat eigenlijk niet zo zwaar zou moeten zijn :')_!
Ja doei.
pi_129153794
Even in de herhaling hoor :P Mobiel getypt dus moet niet direct het topic daarna dicht gaan na die moeite :7 :

Ik weet nog steeds niet waar ik heen wil op vakantie :P Waarschijnlijk som ik nu een paar vooroordelen op maar goed..

- goed eten (van het eten in Dl word ik niet zo gelukkig bijv.)
- mooie natuur
- niet te toeristisch
- lagere prijzen voor eten en drinken dan in NL (budget)
- bereikbaar per trein want ik wil veel boeken mee en anders vliegtuig
- aan de zee (verse vis!) of anders aan een meer
- in een huisje of tentje (privacy en vind kamperen leuk)
- 25-30 graden
- half augustus
- geen burgeroorlog de afgelopen tijd zodat er overal nog landmijnen liggen
- ik zou ook wel de taal willen spreken of mij verstaanbaar kunnen maken

Ik dacht eerst aan een Mediteraans land, maar dat vind ik waarschijnlijk te warm en ik heb geen zin in weer Griekenland met stakingen en crisis etc

Italië en Portugal zijn heel mooi, het eten is lekker maar dan ga ik nog liever naar O+ Spanje O+
Dan vind ik het zuiden het leukst maar dat is te warm (afgelopen jaar al 3x geweest en ga liever in de herfst oid) Pyreneeën lijken mij dan leuk maar wel koud 's nachts..

Frankrijk is ideaal qua afstand en bereikbaarheid en heel fijn qua eten, land, temperatuur. Maar ik vind de mensen en de taal niet leuk.

Zweden is nu volgens mij heel fijn qua temperatuur en mooi! Maar dat kan ik niet betalen..

Dan dacht ik aan Oost Europa, ik ken nu 3 Roemenen (1 woont bij mij in huis) en het zijn hele leuke jongens en hoe ze over Roemenië (Transylvania) vertelde werd ik wel enthousiast, alleen mijn reisgezelschap vindt het te arm en te ver.

Dus toen kwamen we uiteindelijk uit op Tsjechië want dat is wel relatief dichtbij en goedkoop maar ik weet echt niets over Tsjechië..

O ja en ik was naar een voorstelling over Peter de Grote dus ben nu wel heel benieuwd naar Sint Petersburg!
Worry is a misuse of imagination
pi_129153816
Open een topic in TRV met deze informatie :)
Ja doei.
pi_129153825
Kroatie is een mooie vakantiebestemming, heeft ook strand enzo.
Boedapest schijnt leuke en mooie stad te zijn, evenals Praag.
Maar ben er zelf nooit geweest dus het is alleen van horen zeggen.
Googlen anders :P
Be someone that makes you happy
pi_129153837
Ik dacht ook aan Kroatië / Slovenië;

Leuke wandelingen/hikes (stond niet op het lijstje, maar soit)
Mooie natuur
Lekker weer
Lekker en niet duur eten
Goedkope campings
Strand
Eilandjes
Zeilboten

We wilden eigenlijk dit jaar gaan, maar nu gaan we al naar Australië. ;)
pi_129153866
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik merk vooral tijd veel pijn ook in m'n kuitspieren bij dat touwtjespringen, dat is echt killing :o terwijl dat eigenlijk niet zo zwaar zou moeten zijn :')_!
Ik weet dat ik dat vorige keer motorisch gewoon niet voor elkaar kreeg, dat dubbelspringen in ieder geval niet. Terwijl het niet zo moeilijk is volgens mij.....
pi_129153871
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
Open een topic in TRV met deze informatie :)
Nee joh dan krijg je van die reisfanaten en voor je het weet 'moet' ik weken met een rugtas door de jungle trekken op een ander continent om zo mijzelf te vinden. Ik vind het leuk om te horen wat jullie leuk vinden, mijn slank-referentie-kader en dan kan ik de reactie ook een beetje in de content plaatsen.

Waar jij woont vind ik het ook heel mooi maar dat kan (wil) ik niet betalen..
pi_129153894
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:39 schreef anna82 het volgende:

Mooie natuur
Lekker weer
Lekker en niet duur eten
Goedkope campings
Strand
Eilandjes
Zeilboten

Op een kangoeroe eiland!
Waar je kangoeroe's vind
Zoekt een kangoeroemoeder naar d'r kangoeroekind!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129153917
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:39 schreef anna82 het volgende:

Mooie natuur
Lekker weer
Lekker en niet duur eten
Goedkope campings
Strand
Eilandjes
Zeilboten

Goeie aanvulling :) Ik wil ook wel een wandeltocht maken ja :) En zeilen O+

Ik ga Googlen op deze landen! Ben je er zelf ooit geweest?
pi_129153934
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee joh dan krijg je van die reisfanaten en voor je het weet 'moet' ik weken met een rugtas door de jungle trekken op een ander continent om zo mijzelf te vinden. Ik vind het leuk om te horen wat jullie leuk vinden, mijn slank-referentie-kader en dan kan ik de reactie ook een beetje in de content plaatsen.

Waar jij woont vind ik het ook heel mooi maar dat kan (wil) ik niet betalen..
Ah joh, dat valt best mee! Genoeg mensen die je daar gewoon wat tips willen geven hoor!

En het is hier zo duur als je het zelf wilt maken. Genoeg pubs met normaal en goed eten voor een lage prijs, voor campings gewoon zo'n boekje kopen met campingtips voor als je 'op budget bent' en ook zoveel mogelijk zelf koken :+ maargoed, dan moet je dat soort spullen wel hebben!
Ja doei.
pi_129153948
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:40 schreef Probability het volgende:

[..]

:D
pi_129154017
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Goeie aanvulling :) Ik wil ook wel een wandeltocht maken ja :) En zeilen O+

Ik ga Googlen op deze landen! Ben je er zelf ooit geweest?
Nee, stond op de planning dus ik had heel veel folders in huis gehaald van een reisbeurs, die ik onlangs ook allemaal weer heb weggegooid..
pi_129154028
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Op een kangoeroe eiland!
Waar je kangoeroe's vind
Zoekt een kangoeroemoeder naar d'r kangoeroekind!

*O*
pi_129154061
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ah joh, dat valt best mee! Genoeg mensen die je daar gewoon wat tips willen geven hoor!

En het is hier zo duur als je het zelf wilt maken. Genoeg pubs met normaal en goed eten voor een lage prijs, voor campings gewoon zo'n boekje kopen met campingtips voor als je 'op budget bent' en ook zoveel mogelijk zelf koken :+ maargoed, dan moet je dat soort spullen wel hebben!
Ja dat soort spullen heb ik zeker, maar campings in Frankrijk bijv. vind ik vaak erg duur, je betaald voor een stukje gras vaak een groot bedrag en dan heb je eigenlijk nog niets. En het eten in de supermarkt aan de andere kant van de plas vond ik vrij duur..

Ik wil op vakantie leven als een god in Frankrijk :7 (Alleen dan niet in Frankrijk en het eten en drinken moet wel goedkoper zijn anders kom ik niet zo ver met m'n stufi en moet ik ook op vakantie knierten)
pi_129154080
Hier hebben ze ook bijna overal wel LIDLs, sterker nog, wij gaan er zo weer 's heen. Eten altijd voor ±40 pond een hele week.
Ja doei.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 15:00:46 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129154416
Mijn zus is nu 1 keer naar Kroatië geweest en dit jaar weer. Schijnt prachtig te zijn en voldoet volgens mij precies aan je eisen.

Extra T. Drie kommen eigen gemaakte kippensoep met kipfilet bouillonblokjes, veel champignons, courgette, aubergine,wowortels, taugé, bosui en kruiden. Nom!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129154465
*3 koppen soep-boks* met uniekje :7 alleen dan eigengemaakte bruinebonensoep met verse worst en Groninger metworst :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129154566
Kroatie is prachtig. Soort Italie, maar dan kleinschaliger. Ga niet naar Istrie, want dat is dan weer erg toeristisch, maar de rest is allemaal goed.

Tsjechië heeft -naar mijn bescheiden menig- de slechtste keuken van Europa. Wel goedkoop.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129154772
In Zweden mag je wildkamperen. Maar, ergens een drankje en hapje doen is wel duur. ..
  zaterdag 20 juli 2013 @ 15:18:07 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129154963
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik weet dat ik dat vorige keer motorisch gewoon niet voor elkaar kreeg, dat dubbelspringen in ieder geval niet. Terwijl het niet zo moeilijk is volgens mij.....
Ik kan het ook niet. De rest gaat prima.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 15:26:39 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129155206
Lekker V1, ben zelf niet een rookworst fan (alleen vd Hema) maar gekookte droge worst erin is verrukkelijk.

Gisteravond om 21.55 uur een nieuw koffiezetapparaat besteld, nu al koffie eruit. Lekker snel
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129155265

Nieuw kastje gekocht bij de kringloop, 15 euro! Zo blij mee...
pi_129155333
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi kastje!

Briljant gevleugeld varken.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129155361
Wat sig zegt!

Maar slaat de deur er niet tegenaan?
pi_129155375
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Mooi kastje!

Briljant gevleugeld varken.
Ja,dat is ons pronkstuk. Heeft de moeder van de duutser gemaakt!
pi_129155396
Ik vond Tsjechie maar zozo. Niet zo'n relaxte sfeer ofzo. Eigenlijk het enige land in europa waar ik me af en toe niet veilig voelde.
Kroatie is wel top, maar half augustus wel heet. Echt heet. Wel geweldig mooi qua landschappen, vorig jaar nog eilanden tocht daar gemaakt.
Ik vond Zweden trouwens echt erg mooi, mensen zijn gastvrij en ik vind het een prachtig land. Mooie bossen, beetje heuvelig en met meertjes overal. Iedere avond een kampvuurtje maken en soort van bbq houden. Geweldig, echt kamperen zoals het bedoelt is. Bijl mee, dode of bijna dode boom opzoeken en je eigen kampvuur maken.
Qua kosten valt t ook nog mee eigenlijk. Zeker als je met de auto gaat en dan gaat kamperen.
pi_129155409
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:32 schreef V1z0R het volgende:
Wat sig zegt!

Maar slaat de deur er niet tegenaan?
Ja, de deur kan niet helemaal meer open. Maar, dat is niet zon heel groot probleem.
pi_129155568
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, de deur kan niet helemaal meer open. Maar, dat is niet zon heel groot probleem.
Ah, k.
Kunt anders altijd nog deurstop tussen deur en muur in de hoek plaatsen zodat je deur en kastje niet beschadigt.

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 20-07-2013 16:02:13 ]
pi_129156110
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Die bacon vliegt zo je barbecue op/pan in :9
Ja doei.
pi_129157159
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:43 schreef An24 het volgende:

[..]

:D meen je dat?

Ik zie een zeer eentonig, vooral suikerhoudend dieet.

Weet je chicolate: ook als je echt geen tijd, zin of andere excuses hebt, ligt het nog steeds aan je keuzes. Als je bij de appie in plaats van een zak M&M's een zaak gesneden appeltjes en wortels me neemt, ben je net zo veel tijd kwijt. En er zitten vezels en voedingsstoffen in die voorkomen dat je in de avond naar die hele zak chips graait.

Ik heb zeker weten ook wel eens zulke lijstjes, maar ze moeten geen gewoonte worden, want daar zal je op den duur denk ik echt last van krijgen.
Ja, daarom vond ik het nieuwe lijstje (met gehaktballetjes, verse tonijnsalade, kip en kwark) ook een vooruitgang ten opzichte van het 'carb-only' wat ik doe als ik lui ben :P (dus met snoep, croissantjes, witbrood). In plaats van snoep en koek neem ik nu zelfgemaakte gehaktballetjes, aardbeien, druiven etc. En ben nu aan het kijken of ik beter reageer op yoghurt van alpro (omdat ik door stevige buikpijn van de kwark gister de rest van de dag veel te weinig heb gegeten de rest van de dag).

Maargoed, een planning voor maandag (koelkast op stage beschikbaar):
B: 14 km fietsen
O: Kom alpro sojayoghurt met diepvriesfruit en handje cruesli (wordt ooit muesli als het pak op is)
S: Ongeveer 45 min krachttraining
L: (Witte) boterhammen met zelfgemaakte tonijnsalade. Misschien een gekookt ei erbij.
T: 2 Nectarines
B: 14 km fietsen
D: Indiase broodsalade met bloemkool, radijsjes, tomatenblokjes, feta, quinoa en naan. (en dan de restjes de dag erna als lunch mee).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:43:54 #32
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129157501
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

wat bedoel je daarmee? Kwam je niet omhoog, was het te pijnlijk?

Levert idd wel flinke spierpijn op in t begin.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:44:47 #33
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129157541
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ah, k.
Kunt anders altijd nog deurstop tussen deur en muur in de hoek plaatsen zodat je deur en kastje niet beschadigt.
en varken! :P
And eternity in an hour.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:46:02 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129157584
Varken O+ Kastje is ook leuk!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:46:07 #35
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129157588
Ik zou studeren, maar heb geslapen. Voel me wel beter nu, dus maar eens opruimen zo en kijken of het studeren straks lukt,
And eternity in an hour.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:46:21 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129157600
Unipig , blijft tof
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:46:47 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129157624
Heb een waslijst gemaakt met alle dingen die nog moeten gebeuren voor we de boel in de verkoop doen - had dit beter aan het begin van mn week vrij kunnen doen _O-
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:47:51 #38
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129157670
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heb een waslijst gemaakt met alle dingen die nog moeten gebeuren voor we de boel in de verkoop doen - had dit beter aan het begin van mn week vrij kunnen doen _O-
nee want dan had je geen week vrij gehad O+
And eternity in an hour.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:51:57 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129157836
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:47 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

nee want dan had je geen week vrij gehad O+
Oe ja da's dan ook weer zo O+ Prima weekje gehad met uitjes, boeken, 3DS spelletjes, zon... O+
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:59:09 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129158180
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe ja da's dan ook weer zo O+ Prima weekje gehad met uitjes, boeken, 3DS spelletjes, zon... O+
Heel even vond ik het raar dat je had vermaakt met uitjes :')
  zaterdag 20 juli 2013 @ 17:02:11 #41
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129158288
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heel even vond ik het raar dat je had vermaakt met uitjes :')
ik zag vandaag geraspte eieren bij Lidl. Vond ik ongeveer 10 secs niet raar :') Fijne winkel is het toch en om 11 uur nog helemaal niet druk O+. Was weer voor nog geen 45 euro klaar deze week en ja, inclusief fruit, groente en noten.
And eternity in an hour.
pi_129158403
Spannend maria! Heb je eigenlijk al een nieuw huisje op het oog?

Ik voel me een stuk beter na het sporten... alle drank er weer uitgezweet!

O. Halve mini watermeloen
L. 350ml kwark met 150 r blauwe bessen
T. 1 macaron en wortelsap, grote hand macadamianoten (ongeroosterd en ongezouten helaas een stuk minder lekker haha)
S. Pump
D. Bloemkoolsoep met een snee brood met geitenkaas
T. Abrikozen of wortels met dip
pi_129158424
Geraspte eieren? :D
  zaterdag 20 juli 2013 @ 17:11:01 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129158623
*jongleert uitjes*

Nee niet specifiek, Parkietje! Wel Funda-accountje gemaakt maar zet mn zinnen pas ergens op als e.e.a. zekerder is, anders word ik misschien teleurgesteld :+
  zaterdag 20 juli 2013 @ 17:17:20 #45
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129158905
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 17:05 schreef Perruche het volgende:
Geraspte eieren? :D
Waren gewoon 'vers geraapte eieren' oid natuurlijk :+
And eternity in an hour.
pi_129158947
Gewoon lekker zo veel mogelijk bezichtigingen doen, kom je er het snelst achter wat je wel en niet aanstaat. Ook gewoon naar huizen gaan die je zo op het eerste oog niet zou uitkiezen. Wij maakten daarvoor veel gebruik van open huis-momenten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 17:23:38 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129159157
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gewoon lekker zo veel mogelijk bezichtigingen doen, kom je er het snelst achter wat je wel en niet aanstaat. Ook gewoon naar huizen gaan die je zo op het eerste oog niet zou uitkiezen. Wij maakten daarvoor veel gebruik van open huis-momenten.
Yes indeedy! :Y Maar durf dat pas te doen als dit huisje vrijwel zeker verkocht is denk ik :@ :+
pi_129159190
Spannend maria! Ik zit ook wel eens te denken om te verhuizen. Maar ik wil er alleen echt op vooruit gaan. Dus dan wordt t of midden in het centrum, of een tuin. Of allebei maar dan moet ik eerst de loterij winnen :D
En uitjes! zilveruitjes door de salade :9
pi_129159204
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yes indeedy! :Y Maar durf dat pas te doen als dit huisje vrijwel zeker verkocht is denk ik :@ :+
Waarom? Huizen bekijken kan altijd en verplicht je tot niets.

Ik mis het bijna een beetje. :+.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 17:25:25 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129159216
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 17:24 schreef the85mc het volgende:
Spannend maria! Ik zit ook wel eens te denken om te verhuizen. Maar ik wil er alleen echt op vooruit gaan. Dus dan wordt t of midden in het centrum, of een tuin. Of allebei maar dan moet ik eerst de loterij winnen :D
En uitjes! zilveruitjes door de salade :9
Hier ook, na het verhuizen wil ik voor de komende tientallen jaren gebakken zitten, idealiter :+
pi_129159222
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Groot gelijk :@ je zult maar compleet verliefd raken op een huis dat je op dat moment nog niet kunt betalen. -O- hebben wij ook al tegen elkaar gezegd: als we ooit weer gaan verhuizen, dan eerst dit huis verkocht hebben en dán pas op zoek naar iets anders. We zijn niet zo heel moeilijk qua eisen, dus we verwachten sowieso niet maanden bezig te zijn om iets nieuws te vinden, maar ook gewoon omdat we gezien hebben hoe snel we verliefd kunnen worden op 'n huis.

Als je 't dan niet krijgt omdat je bod niet wordt geaccepteerd of iemand hoger biedt, dan is dat kut, maar weten dat je droomhuis uiteindelijk is verkocht voor het bedrag dat je er zelf ook (na verkoop) voor had kunnen bieden is gewoon té erg :')!
Ja doei.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 17:26:18 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129159258
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Waarom? Huizen bekijken kan altijd en verplicht je tot niets.

Ik mis het bijna een beetje. :+.
Nouuu beetje bang dat ik een fantastisch huis zie en dat onze dan nog niet verkocht is en dat dat Awesome Huis dan verkocht is :D Maarja dat kan natuurlijk altijd gebeuren, technisch gezien :+
pi_129159486
Wij waren ook tot over onze oren met het eerste huis dat we bezichtigden. Maar omdat we ons eigen huis nog niet te koop hadden konden we niet snel genoeg schakelen en ging het aan onze neus voorbij. Heb ik enorm van gebaald, tot we op een vrij stomme manier dit huis tegenkwamen. We zeggen regelmatig tegen elkaar hoe blij we zijn dat we dat eerste huis niet hebben gekocht.

En je kan zomaar in tien dagen je huis kwijt zijn hè. ;).
pi_129160539
Level 2 is helemaal niet eng *O*
pi_129160570
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:43 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

wat bedoel je daarmee? Kwam je niet omhoog, was het te pijnlijk?

Levert idd wel flinke spierpijn op in t begin.
Nu lukte het wel :) ik raak afgeleid door de armen die twee keer zo snel moeten volgens mij
  zaterdag 20 juli 2013 @ 18:03:02 #56
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129160582
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 18:01 schreef Sarabi het volgende:
Level 2 is helemaal niet eng *O*
Die had je toch al eerder gedaan?

Ik ben aan het schoonmaken. Straks even koken en dan alsnog aan m'n opdracht werken, anders heb ik geen goed gevoel over deze zaterdag en komt er helemaal niets meer van terecht met al die leuke weekenden in het verschiet.
And eternity in an hour.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 18:03:39 #57
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129160598
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 18:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nu lukte het wel :) ik raak afgeleid door de armen die twee keer zo snel moeten volgens mij
Oh, dat, ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen :P
And eternity in an hour.
pi_129160620
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 18:03 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Die had je toch al eerder gedaan?

Klopt maar had mezelf bang gemaakt dat ik die heel zwaar vond.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 19:04:13 #59
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129162253
Wow, alweer 19 uur geweest. Zo maar eens koken :) Twee zelfgemaakte volkoren wraps met spinazie, champignons en wat kaas.

Hoe maak jij je fajita's precies, Mo? Die wil ik ook nog eens proberen :)
And eternity in an hour.
pi_129162379
De gehele fajitas, of alleen de wraps? :+
Ja doei.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 19:08:18 #61
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129162396
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
De gehele fajitas, of alleen de wraps? :+
Wat je erin doet, het recept voor de wraps had je al gepost (ja, ik let nog weleens op :7)
And eternity in an hour.
pi_129162444
Over het algemeen dit:
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=167480

Recept is van Ainsley. Ik varieer wel met wat vulling, en eet er de volle Griekse yoghurt van de Lidl bij. Het originele Ainsley recept is met zure room, dat is ook lekker, maar de Griekse yoghurt hebben we altijd wel staan. Oh, en altijd nog wat ijsbergsla :9
Ja doei.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 19:10:36 #63
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129162465
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
Over het algemeen dit:
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=167480

Recept is van Ainsley. Ik varieer wel met wat vulling, en eet er de volle Griekse yoghurt van de Lidl bij. Het originele Ainsley recept is met zure room, dat is ook lekker, maar de Griekse yoghurt hebben we altijd wel staan. Oh, en altijd nog wat ijsbergsla :9
^O^ *bookmarked*
And eternity in an hour.
pi_129163074
Lijstje:

O: overnight oats met 2 pruimen en beetje kokos :9
T: stukje nougat bij de kapper :')
L: dubbele rijstwafel geitenkaas, dubbele met kip, salade van tomaat/komkommer/kikkererwten
D: omelet van 2 eieren met wat pecorino en 200 gr champignons, snee brood
T: appel met kwark

S: geen, alleen wat gefietst!
Be someone that makes you happy
pi_129163412
Eindlijst!

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 13:19 schreef Californium het volgende:

Lijstje:
O: kwark met zonnebloempitten, paar nootjes, banaan en beetje extra pure hagelslag
T: Cola light, we hadden dorst onderweg :')
L: Omelet met champs, spinazie
T: aarbeien
D: Salade met tomaat, komkommer, paprika, sla, dadels, geitenkaas, honing :9
T: Kwark met aardbeien en beetje extra pure hagelslag
T: Waterijsje
B: straks rond een uur of 10 even hardlopen
T: paar augurkjes :9

Kcal. Zonder augurk ergens rond de 1780

Ben benieuwd of ik deze week ben afgevallen. Heb goed op mijn eten gelet, ons nieuwe tarwevrije dieet helpt wel erg hierin moet ik zeggen. Had de eerste paar dagen HONGER, wat ik ook at, maar na een paar dagen wel beter geworden. Zit in een goede flow, dus vind wel dat ik minimaal een halve kilo eraf verdien :+, maandag = weegdag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Californium op 20-07-2013 20:00:25 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129164002
Heb net gekarameliseerde biefstuk gegeten. Was lekker! Met ovengeroosterde aardappelen en frisse salade :9
Nog even een uurtje aan de slag en dan nog net de laatste avondzonnestralen meepakken op een terras!
  zaterdag 20 juli 2013 @ 20:32:58 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129164706
Als je er maar goed bij voelt Cali!
Al het goede komt langzaam.

Leuk Maria, spannend vooral!

Heb je ook echt vakantie Mo of moet je nog dingen doen?

Nog 2 maand en we zitten op Rhodos... dat is wat anders dan Roden :D

Dit is VOOR de All in van vorige week...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja An, ik blame het inderdaad op de Cup a soup ... :Y
pi_129165239
Gaat vooral om de kalium/natrium balans. Je hebt ook veel kalium binnengekregen dus dat maakt de hoge natirum inname weer wat goed.
pi_129166230
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je er maar goed bij voelt Cali!
Al het goede komt langzaam.

Leuk Maria, spannend vooral!

Heb je ook echt vakantie Mo of moet je nog dingen doen?

Nog 2 maand en we zitten op Rhodos... dat is wat anders dan Roden :D

Dit is VOOR de All in van vorige week...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja An, ik blame het inderdaad op de Cup a soup ... :Y
Los van de natrium en koolhydraten valt de gemiddelde energieinname nog best mee :Y Cup a Soup :{w ;)
  Vis een optie? zaterdag 20 juli 2013 @ 21:36:16 #70
70532 loveli
N
pi_129167417
cup a soup :r
crap in = crap out
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:38:20 #71
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129167502
Mijn broer die op Facebook post dat 'ie een salade met 'eigen dressing' heeft gegeten :') Ik krijg er een beetje ranzige associaties bij :')

En ik wil een boek over zelfontwikkeling lezen. Nu. Maar ik heb niets in de kast staan -O-.
And eternity in an hour.
pi_129168024
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:38 schreef _Dido_ het volgende:
Mijn broer die op Facebook post dat 'ie een salade met 'eigen dressing' heeft gegeten :') Ik krijg er een beetje ranzige associaties bij :')

En ik wil een boek over zelfontwikkeling lezen. Nu. Maar ik heb niets in de kast staan -O-.
Wat wil je over jezelf leren dan Dido? Misschien heb ik nog wat liggen, omdat ik ook aan coaching doe. Pm mag ook.
  Vis een optie? zaterdag 20 juli 2013 @ 21:53:47 #73
70532 loveli
N
pi_129168036
Download er 1.
crap in = crap out
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:53:55 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129168043
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:38 schreef _Dido_ het volgende:

Iets binnenhengelen?
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:55:02 #75
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129168097
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat wil je over jezelf leren dan Dido? Misschien heb ik nog wat liggen, omdat ik ook aan coaching doe. Pm mag ook.
Ik wil gewoon anders tegen dingen aan leren kijken. Doe ik nu al dankzij een geweldige training die ik gevolgd heb, maar ik wil het nog meer. Ik wil mezelf herprogrammeren ofzo :{ :')
And eternity in an hour.
pi_129168115
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:55 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik wil gewoon anders tegen dingen aan leren kijken. Doe ik nu al dankzij een geweldige training die ik gevolgd heb, maar ik wil het nog meer. Ik wil mezelf herprogrammeren ofzo :{ :')
Tsjakka!
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:56:38 #77
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129168160
Oh ik ben trouwens fan van papieren boeken, niet van e-books :P

Het laagje achter mn tanden is beschadigd, zit een scherp randje aan. Echt handig nu ik nog geen tandarts heb :') Deze week maar even eentje zoeken dan, want dit is tamelijk irritant.
And eternity in an hour.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 22:10:36 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129168753
Heel Holland bakt O+
Heel Engeland bakt O+

Kwark/vla/honing en wat geschaafde pure chocolade dan maar eten
pi_129168953
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:55 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Phoe, dat is wel heel breed :+
  zaterdag 20 juli 2013 @ 22:17:18 #80
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129169013
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:15 schreef An24 het volgende:

[..]

Phoe, dat is wel heel breed :+
Naja, ik ben geïnteresseerd in psychologische theorieën, zeg maar :) Iemand kwam via DM al met EMDR en ACT :) RET ken ik al, heeft mij goed geholpen :)
And eternity in an hour.
pi_129169180
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:17 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Naja, ik ben geïnteresseerd in psychologische theorieën, zeg maar :) Iemand kwam via DM al met EMDR en ACT :) RET ken ik al, heeft mij goed geholpen :)
Ik heb je pm gestuurd over iets dat in het verlengde daarvan ligt.
pi_129169385
De eetmeter kent quinoa niet :o. Eet ik eens iets hips en gezonds, komt het alsnog niet op mijn lijstje :(.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 22:28:23 #83
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129169454
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:26 schreef Chicolate het volgende:
De eetmeter kent quinoa niet :o. Eet ik eens iets hips en gezonds, komt het alsnog niet op mijn lijstje :(.
Kun je dat niet zelf invoeren?
And eternity in an hour.
pi_129169884
Eindstand:
O. Halve kleine watermelien
L. 350gr kwark met 125r blauwe bessen
T. Hand walnoten en macadamia
T. Glas wortelsap en wat wortels ( :') )
D. Soep van bloemkool met ui, knof en kruiden, erbij een dubbele bth kaas
T. Lu grainy extra large (soort havermoutkoek)
pi_129170442
Trots O+ rondje hardgelopen en ik ben minder moe als de vorige keer, had zelfs nog wat over. Voel mijn kuit wel weer. Dus nu veel water en wat calcium erin en voor het slapen nog maar een keer stretchen en hopen dat het mee valt.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 23:45:52 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129172910
Goedzo Cali... go with your positive flow *O*

Perr, kan het niet inschatten... moet je toch wel wat innemen dacht ik?

Had gewone beschuit gekocht omdat 'stief'zoon dat lekkerder vind, neemt ie het niet en ik vind er geen ruk aan :')
Volkorenbeschuit is echt veel smaakvoller :Y

Dusssssssssss...........
pi_129173060
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn zus is nu 1 keer naar Kroatië geweest en dit jaar weer. Schijnt prachtig te zijn en voldoet volgens mij precies aan je eisen.

Extra T. Drie kommen eigen gemaakte kippensoep met kipfilet bouillonblokjes, veel champignons, courgette, aubergine,wowortels, taugé, bosui en kruiden. Nom!
Mijn ex-scharrel vindt Kroatië ook leuk! Dus het wordt Kroatië.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 23:51:04 #88
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129173134
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 23:49 schreef Probability het volgende:

[..]

Mijn ex-scharrel vindt Kroatië ook leuk! Dus het wordt Kroatië.
Tof!
Met je huidige scharrel?
pi_129173357
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:28 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Kun je dat niet zelf invoeren?
Nope. Bij eetmeter kan je niets zelf invoeren.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 23:57:10 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129173399
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 23:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nope. Bij eetmeter kan je niets zelf invoeren.
Joh, niet zo spastisch, doe gewoon rissotto ofzo... of het nou 200 kcal is of 300 kcal, dat maakt het niet uit
pi_129173626
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Joh, niet zo spastisch, doe gewoon rissotto ofzo... of het nou 200 kcal is of 300 kcal, dat maakt het niet uit
De kcal interesseren me niet, de vezels/vitamines/vetten wel :).
pi_129173683
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 23:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Tof!
Met je huidige scharrel?
Ik heb geen huidige scharrel :P
  zondag 21 juli 2013 @ 00:18:33 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129174350
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 00:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

De kcal interesseren me niet, de vezels/vitamines/vetten wel :).
Nou, dat kleine beetje maakt het verschil niet op je dag.
Is het uberhaupt lekker? Lijkt mij echt een droge hap.

Prob... ga je dan met je aanstaande ex-man?
/positief
pi_129178333
Lijstje:
O yoghurt met muesli
T koffie/chocomel
L dubbele boterham pindakaas/chocopasta
D bbq hamburger, worstje, karbonade, kwart broodje, flinke salade :9
2 glaasjes bubbels
pi_129179991
plannerdeplan

O: biogarde met mango en kokos
S: RPM
T: wortelsap
L: bloemkoolsoep & bth kaas/tomaat
T: 3 of 4 abrikozen
D: garnalen met gebakken aubergine en rauwkost (wortel en komkommer met aioli)
T: biogarde denk ik
  zondag 21 juli 2013 @ 09:06:05 #96
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129180157
Zo, lekker hardgelopen O+

Lijstje:

S: 7 x 1 minuut en 1 x 3 minuten hardlopen, afgewisseld met 1 minuut wandelen
T: banaan
O: Griekse yoghurt met walnoten, havermout, drupje honing
L: gebakken eitjes met brood, denk ik
T: wat kersen
D: weet ik nog niet
And eternity in an hour.
pi_129180550
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:51 schreef Californium het volgende:
Trots O+ rondje hardgelopen en ik ben minder moe als de vorige keer, had zelfs nog wat over. Voel mijn kuit wel weer. Dus nu veel water en wat calcium erin en voor het slapen nog maar een keer stretchen en hopen dat het mee valt.
Goedzo!
  zondag 21 juli 2013 @ 09:57:01 #98
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129180574
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:51 schreef Californium het volgende:
Idd, thumbs up. Balen van je kuit, hoe is het nu?
And eternity in an hour.
pi_129180685
Had ik even een rare avond gister. 1 van mijn kattenfokjes heeft eergister een ongeluk gehad en de chip stond nog op mijn naam. Van balkon gevallen. Schrok me rot toen ik een mailtje kreeg. Beestje heeft de kaak gebroken. Het nummer dat ik van de nieuwe eigenaren had, klopte niet meer.

Ik dierenarts gebeld. Gezegd dat ik eigenaren zou zoeken. Als hij tot morgen / vandaag niets zou horen mocht hij de kat op mijn kosten opereren. Gelukkig vond de eigenaar mij na wat mailtjes en speurwerk van mijn kant. Film kijken was ineens wat minder leuk. Dan merk je ineens wat het eigenlijk met je doet, zo 14 weken kittens verzorgen :+
pi_129181167
Thx O+. Kuit gaat wonderbaarlijk goed. Ik voel m wel, maar ik zou het geen spierpijn noemen, hij zeurt een beetje. Vandaag maar even flink wat water drinken :)

An :o. Kan me voorstellen dat je dan even schrikt. Zielig beestje ;(. Hopelijk gaat het goed met m.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')