Ik weet dat ik dat vorige keer motorisch gewoon niet voor elkaar kreeg, dat dubbelspringen in ieder geval niet. Terwijl het niet zo moeilijk is volgens mij.....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik merk vooral tijd veel pijn ook in m'n kuitspieren bij dat touwtjespringen, dat is echt killingterwijl dat eigenlijk niet zo zwaar zou moeten zijn
_!
Nee joh dan krijg je van die reisfanaten en voor je het weet 'moet' ik weken met een rugtas door de jungle trekken op een ander continent om zo mijzelf te vinden. Ik vind het leuk om te horen wat jullie leuk vinden, mijn slank-referentie-kader en dan kan ik de reactie ook een beetje in de content plaatsen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
Open een topic in TRV met deze informatie
Op een kangoeroe eiland!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:39 schreef anna82 het volgende:
Ik dacht ook aan Kroatië / Slovenië;
Leuke wandelingen/hikes (stond niet op het lijstje, maar soit)
Mooie natuur
Lekker weer
Lekker en niet duur eten
Goedkope campings
Strand
Eilandjes
Zeilboten
We wilden eigenlijk dit jaar gaan, maar nu gaan we al naar Australië.
Goeie aanvullingquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:39 schreef anna82 het volgende:
Ik dacht ook aan Kroatië / Slovenië;
Leuke wandelingen/hikes (stond niet op het lijstje, maar soit)
Mooie natuur
Lekker weer
Lekker en niet duur eten
Goedkope campings
Strand
Eilandjes
Zeilboten
We wilden eigenlijk dit jaar gaan, maar nu gaan we al naar Australië.
Ah joh, dat valt best mee! Genoeg mensen die je daar gewoon wat tips willen geven hoor!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee joh dan krijg je van die reisfanaten en voor je het weet 'moet' ik weken met een rugtas door de jungle trekken op een ander continent om zo mijzelf te vinden. Ik vind het leuk om te horen wat jullie leuk vinden, mijn slank-referentie-kader en dan kan ik de reactie ook een beetje in de content plaatsen.
Waar jij woont vind ik het ook heel mooi maar dat kan (wil) ik niet betalen..
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee joh dan krijg je van die reisfanaten en voor je het weet 'moet' ik weken met een rugtas door de jungle trekken op een ander continent om zo mijzelf te vinden. Ik vind het leuk om te horen wat jullie leuk vinden, mijn slank-referentie-kader en dan kan ik de reactie ook een beetje in de content plaatsen.
Nee, stond op de planning dus ik had heel veel folders in huis gehaald van een reisbeurs, die ik onlangs ook allemaal weer heb weggegooid..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Goeie aanvullingIk wil ook wel een wandeltocht maken ja
En zeilen
Ik ga Googlen op deze landen! Ben je er zelf ooit geweest?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Op een kangoeroe eiland!
Waar je kangoeroe's vind
Zoekt een kangoeroemoeder naar d'r kangoeroekind!
Ja dat soort spullen heb ik zeker, maar campings in Frankrijk bijv. vind ik vaak erg duur, je betaald voor een stukje gras vaak een groot bedrag en dan heb je eigenlijk nog niets. En het eten in de supermarkt aan de andere kant van de plas vond ik vrij duur..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah joh, dat valt best mee! Genoeg mensen die je daar gewoon wat tips willen geven hoor!
En het is hier zo duur als je het zelf wilt maken. Genoeg pubs met normaal en goed eten voor een lage prijs, voor campings gewoon zo'n boekje kopen met campingtips voor als je 'op budget bent' en ook zoveel mogelijk zelf kokenmaargoed, dan moet je dat soort spullen wel hebben!
Ik kan het ook niet. De rest gaat prima.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dat vorige keer motorisch gewoon niet voor elkaar kreeg, dat dubbelspringen in ieder geval niet. Terwijl het niet zo moeilijk is volgens mij.....
Mooi kastje!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw kastje gekocht bij de kringloop, 15 euro! Zo blij mee...
Ja,dat is ons pronkstuk. Heeft de moeder van de duutser gemaakt!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi kastje!
Briljant gevleugeld varken.
Ja, de deur kan niet helemaal meer open. Maar, dat is niet zon heel groot probleem.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:32 schreef V1z0R het volgende:
Wat sig zegt!
Maar slaat de deur er niet tegenaan?
Ah, k.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, de deur kan niet helemaal meer open. Maar, dat is niet zon heel groot probleem.
Die bacon vliegt zo je barbecue op/pan inquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw kastje gekocht bij de kringloop, 15 euro! Zo blij mee...
Ja, daarom vond ik het nieuwe lijstje (met gehaktballetjes, verse tonijnsalade, kip en kwark) ook een vooruitgang ten opzichte van het 'carb-only' wat ik doe als ik lui benquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:43 schreef An24 het volgende:
[..]meen je dat?
Ik zie een zeer eentonig, vooral suikerhoudend dieet.
Weet je chicolate: ook als je echt geen tijd, zin of andere excuses hebt, ligt het nog steeds aan je keuzes. Als je bij de appie in plaats van een zak M&M's een zaak gesneden appeltjes en wortels me neemt, ben je net zo veel tijd kwijt. En er zitten vezels en voedingsstoffen in die voorkomen dat je in de avond naar die hele zak chips graait.
Ik heb zeker weten ook wel eens zulke lijstjes, maar ze moeten geen gewoonte worden, want daar zal je op den duur denk ik echt last van krijgen.
wat bedoel je daarmee? Kwam je niet omhoog, was het te pijnlijk?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dat vorige keer motorisch gewoon niet voor elkaar kreeg, dat dubbelspringen in ieder geval niet. Terwijl het niet zo moeilijk is volgens mij.....
en varken!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ah, k.
Kunt anders altijd nog deurstop tussen deur en muur in de hoek plaatsen zodat je deur en kastje niet beschadigt.
nee want dan had je geen week vrij gehadquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heb een waslijst gemaakt met alle dingen die nog moeten gebeuren voor we de boel in de verkoop doen - had dit beter aan het begin van mn week vrij kunnen doen
Oe ja da's dan ook weer zoquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:47 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
nee want dan had je geen week vrij gehad
Heel even vond ik het raar dat je had vermaakt met uitjesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe ja da's dan ook weer zoPrima weekje gehad met uitjes, boeken, 3DS spelletjes, zon...
ik zag vandaag geraspte eieren bij Lidl. Vond ik ongeveer 10 secs niet raarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heel even vond ik het raar dat je had vermaakt met uitjes
Waren gewoon 'vers geraapte eieren' oid natuurlijkquote:
Yes indeedy!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gewoon lekker zo veel mogelijk bezichtigingen doen, kom je er het snelst achter wat je wel en niet aanstaat. Ook gewoon naar huizen gaan die je zo op het eerste oog niet zou uitkiezen. Wij maakten daarvoor veel gebruik van open huis-momenten.
Waarom? Huizen bekijken kan altijd en verplicht je tot niets.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yes indeedy!Maar durf dat pas te doen als dit huisje vrijwel zeker verkocht is denk ik
![]()
Hier ook, na het verhuizen wil ik voor de komende tientallen jaren gebakken zitten, idealiterquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:24 schreef the85mc het volgende:
Spannend maria! Ik zit ook wel eens te denken om te verhuizen. Maar ik wil er alleen echt op vooruit gaan. Dus dan wordt t of midden in het centrum, of een tuin. Of allebei maar dan moet ik eerst de loterij winnen
En uitjes! zilveruitjes door de salade
Groot gelijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yes indeedy!Maar durf dat pas te doen als dit huisje vrijwel zeker verkocht is denk ik
![]()
Nouuu beetje bang dat ik een fantastisch huis zie en dat onze dan nog niet verkocht is en dat dat Awesome Huis dan verkocht isquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom? Huizen bekijken kan altijd en verplicht je tot niets.
Ik mis het bijna een beetje..
Nu lukte het welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:43 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee? Kwam je niet omhoog, was het te pijnlijk?
Levert idd wel flinke spierpijn op in t begin.
Die had je toch al eerder gedaan?quote:
Oh, dat, ja daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nu lukte het welik raak afgeleid door de armen die twee keer zo snel moeten volgens mij
Wat je erin doet, het recept voor de wraps had je al gepost (ja, ik let nog weleens opquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
De gehele fajitas, of alleen de wraps?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
Over het algemeen dit:
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=167480
Recept is van Ainsley. Ik varieer wel met wat vulling, en eet er de volle Griekse yoghurt van de Lidl bij. Het originele Ainsley recept is met zure room, dat is ook lekker, maar de Griekse yoghurt hebben we altijd wel staan. Oh, en altijd nog wat ijsbergsla
Ben benieuwd of ik deze week ben afgevallen. Heb goed op mijn eten gelet, ons nieuwe tarwevrije dieet helpt wel erg hierin moet ik zeggen. Had de eerste paar dagen HONGER, wat ik ook at, maar na een paar dagen wel beter geworden. Zit in een goede flow, dus vind wel dat ik minimaal een halve kilo eraf verdienquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:19 schreef Californium het volgende:
Lijstje:
O: kwark met zonnebloempitten, paar nootjes, banaan en beetje extra pure hagelslag
T: Cola light, we hadden dorst onderweg
L: Omelet met champs, spinazie
T: aarbeien
D: Salade met tomaat, komkommer, paprika, sla, dadels, geitenkaas, honing
T: Kwark met aardbeien en beetje extra pure hagelslag
T: Waterijsje
B: straks rond een uur of 10 even hardlopen
T: paar augurkjes
Kcal. Zonder augurk ergens rond de 1780
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja An, ik blame het inderdaad op de Cup a soup ...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je er maar goed bij voelt Cali!
Al het goede komt langzaam.
Leuk Maria, spannend vooral!
Heb je ook echt vakantie Mo of moet je nog dingen doen?
Nog 2 maand en we zitten op Rhodos... dat is wat anders dan Roden
Dit is VOOR de All in van vorige week...Los van de natrium en koolhydraten valt de gemiddelde energieinname nog best meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja An, ik blame het inderdaad op de Cup a soup ...Cup a Soup
![]()
![]()
Wat wil je over jezelf leren dan Dido? Misschien heb ik nog wat liggen, omdat ik ook aan coaching doe. Pm mag ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:38 schreef _Dido_ het volgende:
Mijn broer die op Facebook post dat 'ie een salade met 'eigen dressing' heeft gegetenIk krijg er een beetje ranzige associaties bij
En ik wil een boek over zelfontwikkeling lezen. Nu. Maar ik heb niets in de kast staan.
Iets binnenhengelen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:38 schreef _Dido_ het volgende:
Mijn broer die op Facebook post dat 'ie een salade met 'eigen dressing' heeft gegetenIk krijg er een beetje ranzige associaties bij
En ik wil een boek over zelfontwikkeling lezen. Nu. Maar ik heb niets in de kast staan.
Ik wil gewoon anders tegen dingen aan leren kijken. Doe ik nu al dankzij een geweldige training die ik gevolgd heb, maar ik wil het nog meer. Ik wil mezelf herprogrammeren ofzoquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat wil je over jezelf leren dan Dido? Misschien heb ik nog wat liggen, omdat ik ook aan coaching doe. Pm mag ook.
Tsjakka!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:55 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik wil gewoon anders tegen dingen aan leren kijken. Doe ik nu al dankzij een geweldige training die ik gevolgd heb, maar ik wil het nog meer. Ik wil mezelf herprogrammeren ofzo![]()
Phoe, dat is wel heel breedquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:55 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik wil gewoon anders tegen dingen aan leren kijken. Doe ik nu al dankzij een geweldige training die ik gevolgd heb, maar ik wil het nog meer. Ik wil mezelf herprogrammeren ofzo![]()
Naja, ik ben geïnteresseerd in psychologische theorieën, zeg maarquote:
Ik heb je pm gestuurd over iets dat in het verlengde daarvan ligt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:17 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Naja, ik ben geïnteresseerd in psychologische theorieën, zeg maarIemand kwam via DM al met EMDR en ACT
RET ken ik al, heeft mij goed geholpen
Kun je dat niet zelf invoeren?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:26 schreef Chicolate het volgende:
De eetmeter kent quinoa niet. Eet ik eens iets hips en gezonds, komt het alsnog niet op mijn lijstje
.
Mijn ex-scharrel vindt Kroatië ook leuk! Dus het wordt Kroatië.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn zus is nu 1 keer naar Kroatië geweest en dit jaar weer. Schijnt prachtig te zijn en voldoet volgens mij precies aan je eisen.
Extra T. Drie kommen eigen gemaakte kippensoep met kipfilet bouillonblokjes, veel champignons, courgette, aubergine,wowortels, taugé, bosui en kruiden. Nom!
Tof!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn ex-scharrel vindt Kroatië ook leuk! Dus het wordt Kroatië.
Nope. Bij eetmeter kan je niets zelf invoeren.quote:
Joh, niet zo spastisch, doe gewoon rissotto ofzo... of het nou 200 kcal is of 300 kcal, dat maakt het niet uitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nope. Bij eetmeter kan je niets zelf invoeren.
De kcal interesseren me niet, de vezels/vitamines/vetten welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Joh, niet zo spastisch, doe gewoon rissotto ofzo... of het nou 200 kcal is of 300 kcal, dat maakt het niet uit
Nou, dat kleine beetje maakt het verschil niet op je dag.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De kcal interesseren me niet, de vezels/vitamines/vetten wel.
Goedzo!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:51 schreef Californium het volgende:
Trotsrondje hardgelopen en ik ben minder moe als de vorige keer, had zelfs nog wat over. Voel mijn kuit wel weer. Dus nu veel water en wat calcium erin en voor het slapen nog maar een keer stretchen en hopen dat het mee valt.
Idd, thumbs up. Balen van je kuit, hoe is het nu?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:51 schreef Californium het volgende:
Trotsrondje hardgelopen en ik ben minder moe als de vorige keer, had zelfs nog wat over. Voel mijn kuit wel weer. Dus nu veel water en wat calcium erin en voor het slapen nog maar een keer stretchen en hopen dat het mee valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |