Stoeien met dit weer?quote:
Ik gebruik ook altijd factor 30 maar hier in huis was alleen nog maar factor 10 te vindenquote:Op maandag 22 juli 2013 07:40 schreef Murdera het volgende:
Haha jullie melkflessen kunnen wel 30 gebruiken
Ja ik heb ook een kleurtje gekregen, of wacht..quote:Op maandag 22 juli 2013 13:58 schreef Moira. het volgende:
Tevens ben ik geen melkfles meer
Alleen bovenop mn rug/schouders en mn linkerheup verbrand, en verder een aardig kleurtje
Ik zou meteen voor de vijver kiezen.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks mis mee als je toch in de koele vijver beland
zou je niet met me stoeien?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zou meteen voor de vijver kiezen.
In de vijver.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
In de vijver.
Lekker graaien onder het water.
Ahjoh, als ze eenmaal aan die zombielook gewend zijn dan krijg je telkens wanneer je wel geslapen hebt complimenten dat je er goed uit ziet.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik moet om 17:00 weer werken tot een uurtje of 21:00.
Daarna pizza mee, en chillen in het park.
Maar geen gesmoke en gezuip want morgen komen
mijn oudersDan wil er niet lijkwit uitzien met zwarte wallen
Hahaha ik woon al lang niet meer thuis, en mijn ouders valt alles opquote:Op maandag 22 juli 2013 14:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ahjoh, als ze eenmaal aan die zombielook gewend zijn dan krijg je telkens wanneer je wel geslapen hebt complimenten dat je er goed uit ziet.
Gewoon smoken dus.
Ja die van mij zagen ook alles. Komt je moeder weer naast je staan op een feestje; "je bent weer stoned he?"quote:Op maandag 22 juli 2013 14:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha ik woon al lang niet meer thuis, en mijn ouders valt alles op
Allebei verpleegkundige, de een expert met (ex)-verslaafden...
Nee bedankt, ik wil nog wel even vriendjes met ze zijn
Ging dat maar zo makkelijk met die van mij.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja die van mij zagen ook alles. Komt je moeder weer naast je staan op een feestje; "je bent weer stoned he?"
Nu zijn ze allemaal op de hoogte en maakt het niet zo veel uit. Nu ik een tijdje bij ze in woon zit ik 's avonds ook wel eens bij ze aan de koffie met een joint.
Leven en laten leven.
Die van mij zijn het niet, of ik kan het gewoon ontzettend goed verbergenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja die van mij zagen ook alles. Komt je moeder weer naast je staan op een feestje; "je bent weer stoned he?"
Nu zijn ze allemaal op de hoogte en maakt het niet zo veel uit. Nu ik een tijdje bij ze in woon zit ik 's avonds ook wel eens bij ze aan de koffie met een joint.
Leven en laten leven.
Whaha die dagen dat je zo hard je best deed om het niet te laten merken aan je ouders maar zo vaag aan het lullen bent dat ze wel zeker weten dat er wat aan de hand is.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die van mij zijn het niet, of ik kan het gewoon ontzettend goed verbergen
Vaak zat gehad dat ik op zaterdagavond thuis kwam en nog even beneden bleef terwijl ik ver heen was, en het viel ze niet op
Ja ik kan ook prima een paar dagen zonder wiet, dat is het probleem niet. Gewoon een stuk relaxter dat ze er geen probleem meer van maken zoals een paar jaar geleden. Auto rijden in een vreemde auto is stoned wel heel kut.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ging dat maar zo makkelijk met die van mij.
Nee, ik hoef niet perse iets te roken. Vind het prima om het een paar dagen
voor lief te laten. Mis het geen seconde. Zodra ik weer terug ben kan ik
alles doen en laten. Moet overigens ook nog rijden in de auto van mn ouders.
En dat wil ik wel zo nuchter mogelijk doen
rapportquote:Op maandag 22 juli 2013 15:05 schreef OllieWilliams het volgende:
Festival was fucking vet
Nu ff een weekje clean denk ik, is wel nodig
Ventilator erop, komt goed.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Alsof het niet warm genoeg is buiten
Hihi negerquote:Op maandag 22 juli 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een kleurtje gekregen, of wacht..
Hey schatjequote:
Stoned zwemmenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:09 schreef Monopoly het volgende:
Wij gaan toch zwemmen EN wiet scoren, Not bad!
Ik ga meequote:Op maandag 22 juli 2013 16:09 schreef Monopoly het volgende:
Wij gaan toch zwemmen EN wiet scoren, Not bad!
In bikini?quote:
Ditquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit![]()
Zo chill
Gewoon in het zwembad op het grasveld buiten lekker jointje rollen en roken in de schaduw. Daarna het wedstrijdbad in.
Nicequote:Op maandag 22 juli 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meestal ga je naar het zwembad in bikini ja.
Oké dat is fijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nice
Maar ik ga gewoon in mijn zwembroek, hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |