Ja graagquote:Op maandag 22 juli 2013 01:46 schreef Onorgineel het volgende:
6 muggen van het leven beroofd in 5 minuten, als u nog last heeft van teveel muggen, roep maar
Stoned zwemmenquote:Op maandag 22 juli 2013 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja graag
Zit lekker in de tuin. Biertje, peukje en het is nu aangenaam qua temperatuur.
Vandaag lekker op een strandje gelegen,, ben wel een tikkie verbrand merk ik. Morgen maar ff insmeren met aftersun. Daar ben ik nu te lui voor
Wel lekker wietje gerookt en het is best fijn om stoned te zwemmen
Nicequote:Op maandag 22 juli 2013 02:24 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Stoned zwemmen
Heb vandaag voor het eerst maar eens een zonnebrand gebruikt deze zomer, lage factor ook, nog helemaal niet verbrand verder
Stoned zwemmenquote:Op maandag 22 juli 2013 02:24 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Stoned zwemmen
Heb vandaag voor het eerst maar eens een zonnebrand gebruikt deze zomer, lage factor ook, nog helemaal niet verbrand verder
Ik ben zo bruin geworden dat ik gewoon niet meer verbrandquote:Op maandag 22 juli 2013 02:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik heb zo'n hekel aan zonnebrand. Vieze vettige stinkzooi op je huid. Had me vandaag 3 keer ingesmeerd met factor 10 ofzo, Niet genoeg. Moira is echt super erg verbrand, die wordt niet vrolijk wakker morgenochtend
Je hebt toch ook van die niet vette sprayzooi?quote:Op maandag 22 juli 2013 02:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik heb zo'n hekel aan zonnebrand. Vieze vettige stinkzooi op je huid. Had me vandaag 3 keer ingesmeerd met factor 10 ofzo, Niet genoeg. Moira is echt super erg verbrand, die wordt niet vrolijk wakker morgenochtend
Klinkt als een prima leventje inderdaadquote:Op maandag 22 juli 2013 02:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
Stoned zwemmen
Ga bijna elke dag chillen op t steigertje aan een vaart hier. Erin duiken als je het warm hebt en lekker blowtjes roken langs de waterkant met een muziekje. Ik geniet echt van het weerVerder geen tijdsbesef meer eigenlijk maar het bevalt me wel dit leven.
Jaaaaa stoned zwemmen is echt een uitvindingquote:Op maandag 22 juli 2013 02:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
Stoned zwemmen
Ga bijna elke dag chillen op t steigertje aan een vaart hier. Erin duiken als je het warm hebt en lekker blowtjes roken langs de waterkant met een muziekje. Ik geniet echt van het weerVerder geen tijdsbesef meer eigenlijk maar het bevalt me wel dit leven.
[..]
Ik ben zo bruin geworden dat ik gewoon niet meer verbrand
Als het mocht van de eigenaar zou ik een zwembad in mijn tuin graven, inclusief glijbaan uit mn raam.quote:Op maandag 22 juli 2013 02:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jaaaaa stoned zwemmen is echt een uitvindingZo fijn
Gister in de hottub gezeten wat ook fucking chill was stoned, en nu gewoon in de natuur zwemmen
Ik moet en zal echt gewoon een verwarmd zwembad in mijn tuin hebben later waar je gewoon baantjes kan trekken
Gr gr Moira.
Stoned in de natuur zwemmen meetingquote:Op maandag 22 juli 2013 02:45 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb heel erg zin om stoned te gaan zwemmen nu, ik zie meeting ideeen
Lijkt me zo baas he, om een glijbaan vanaf je dak te bouwen ofzoquote:Op maandag 22 juli 2013 02:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
Als het mocht van de eigenaar zou ik een zwembad in mijn tuin graven, inclusief glijbaan uit mn raam.
http://www.dumpert.nl/med(...)ndaag_gaat_zien.htmlquote:Op maandag 22 juli 2013 02:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Lijkt me zo baas he, om een glijbaan vanaf je dak te bouwen ofzo
Heb er net ook eentje opgestokenquote:Op maandag 22 juli 2013 03:04 schreef Monopoly het volgende:
Fuck die shit, gewoon nog lekker groene vriend draaien hier![]()
Smoken in de tuin midden in de nacht terwijl we beide net een uurtje wakker zijn en kapot ritme hebben
Why the fuck not
quote:Op maandag 22 juli 2013 03:07 schreef Onorgineel het volgende:
Tevens was die 'een lekker groene vriend draaien' uitspraak best wel mooi
quote:Op maandag 22 juli 2013 02:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ndaag_gaat_zien.html
factor 10quote:Op maandag 22 juli 2013 02:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nice![]()
quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 09:25 schreef Amarantha het volgende:
Argh ik ben nog beroerd. Fuck deze shit. Geen drank meer voor mij
Stelletje zeurdozen op een rijquote:Op maandag 22 juli 2013 09:34 schreef BaasBanaan het volgende:
Pfff, helemaal vergraft. Kan toch niet slapen met deze warmte.
jij hebt vrij zeker.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje zeurdozen op een rij
Ja maar ho, wacht, stop. Volgende week heb ik weer een belachelijk roosterquote:
Dan nu niet klagen over ons geklaag.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ho, wacht, stop. Volgende week heb ik weer een belachelijk roosterma, di, wo, do, vr 6.30-15:00 en zondag 9:00-15:00, dan ga ik klagen
En banaan moet een ventilator aanschaffen.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan nu niet klagen over ons geklaag.
Werk is ALTIJD een terechte klacht.
Ama moet gewoon niet zoveel zuipen.Die heeft geen recht van klagen.
Ik zit hier echt "Niet kotsen, niet kotsen, niet kotsen, niet kotsen".quote:Op maandag 22 juli 2013 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje zeurdozen op een rij
Dat is waar.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En banaan moet een ventilator aanschaffen.
What happened? Gewoon ziek of ook beroerd van drank ofz?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zit hier echt "Niet kotsen, niet kotsen, niet kotsen, niet kotsen".
Ik denk dat ik door het gebrek aan slaap de friet en drank van gisteravond niet goed heb verwerkt ofzo. Voelt flink vertyft in ieder geval. Terwijl ik normaalgesproken wel vaker een bescheiden aantal biertjes pak op de zondag.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What happened? Gewoon ziek of ook beroerd van drank ofz?
Seriouslyquote:Op maandag 22 juli 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
Fuck.
Net telefoontje, er is asbest gevonden in het huis waar ik 2e sta.Dat moeten ze eerst weg gaan halen.
Ik en mijn geluk.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SeriouslyWaarom gaat het nooit goed
Het gaat dit weekend wel regenen dus strand?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook al fucking lang ook.
Sowieso dit weekend zwembad of strand.
Ik geef geen fuck ik wil zwemmen.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het gaat dit weekend wel regenen dus strand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |