Voor de bewijslast heb je 4 getuigen nodig. Het liefst mannelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:47 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
copycat heeft gelijk dat zegt niet dat ze dan ook willen neuken. en als de vrouw dat niet wilde en de man drong zich op en deed het toch is het verkrachting. dat de bewijslast moeilijk(er) is doet daar niets aan af.
ja herstelde het al was te laatquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In de openingspost staat toch echt 16 maanden.
ja dat is in de islam waar vrouwen nog minder zijn dan een varken maar dat terzijde ik sprak over het algemeen. ik ken de islam vrij goed dus weet hoe belachelijk het in elkaar zitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor de bewijslast heb je 4 getuigen nodig. Het liefst mannelijk.
http://stream.aljazeera.com/story/201307200035-0022922quote:Everyone is judging the country by one single persons action, it's like me saying all of Americans are murderers because of that guy that killed a bunch of people in the theater shootings. And you say that I didn't see what happened well excuse me I didn't know you were there and witnessed everything that happened! And she got a longer sentence because she wasn't raped, she lied under oath, and she was under influence of alcohol without permit. There is no way that they will charge an expat for anything unless it is proven by a court of law. so just don't go around saying the whole country is shit and that everyone in the country is wrong and we should force them to come into the 21 st century due to one or two people's ignorant mistakes. And for those of you who say imagine if it was your sister, mom, daughter I say to them I can't imagine because they control themselves and know with who to be around and know not to get drunk out of your brains then wake up in someone's apartment and accuse them of rape.
Dat is toch helemaal niet relevant hier, een verkrachting is wat anders als die fantasie, vergelijk het met wel willen bungee-jumpen, maar niet zonder dat touwtje van een gebouw af willen springen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erodome fantaseert erover.
Wel een verkrachting met gezamelijke instemming.
Dus ongeacht wanneer je weg kunt komen is het geen verkrachting als je überhaupt weg kon komen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, het ligt aan de reactie van de man.
Waarom drinken ze er geen alcohol ? Terwijl Jezus water in wijn veranderde.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja dat is in de islam waar vrouwen nog minder zijn dan een varken maar dat terzijde ik sprak over het algemeen. ik ken de islam vrij goed dus weet hoe belachelijk het in elkaar zit
Ik ben sneu.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet relevant hier, een verkrachting is wat anders als die fantasie, vergelijk het met wel willen bungee-jumpen, maar niet zonder dat touwtje van een gebouw af willen springen.
Snap niet zo goed waarom je dit aanhaalt hier, beetje sneu...
En de man 13 maanden. Bij haar is dan ook die bloedtest op tijd afgenomen waaruit bleek dat ze alcohol op had, misschien dat dat de straf net wat hoger maakt. Ook het idee dat ze niet verkracht was, maar wel aangifte deed speelt natuurlijk mee, als je die 2 zaken meeneemt komt ze er dan juist vrij goed vanaf. Nou ja, juridisch gezien dus, als ze wel degelijk verkracht is is het hartstikke zuur, maar geen bewijs is geen bewijs zodra het een rechtszaak wordt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
pardon![]()
![]()
de vrouw kreeg 16 maanden!!!!!!!
Vertel eens, hoe had ze het hier kunnen bewijzen dan als er niets uit het medische onderzoek komt?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus ongeacht wanneer je weg kunt komen is het geen verkrachting als je überhaupt weg kon komen?
Ze had verkrachting alleen kunnen bewijzen door zich ook nog te laten vermoorden?
Ja dat begrijp ik. Maar ik reageerde eigenlijk op het stukje over medisch onderzoek. Ik denk dat het medische onderzoek kan bevestigen noch ontkennen dat er sprake van verkrachting was.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:36 schreef erodome het volgende:
[..]
In de simpele uitleg is dat vrijwilligheid of niet, maar als je iemand ergens voor wil bestraffen zal je bewijs nodig hebben, wat vaak tekenen van dwang zijn(geweld) of een situatie die niet voor interpertatie vatbaar is.
Hier zijn daterape's vaak ook meer dan lastig te bewijzen, loopt een dader ook zo weg, of krijgt een onschuldig iemand een boel gedoe aan zijn hoofd omdat een vrouw iets beweert wat niet waar is.
Er kan gekeken worden naar tekenen van dwang, kwetsuren dus. Zo dicht op het feit kan men ook wel zien of er sprake is geweest van seks, maar als dat zonder enige dwang is geweest kan je het verschil niet zien idd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Maar ik reageerde eigenlijk op het stukje over medisch onderzoek. Ik denk dat het medische onderzoek kan bevestigen noch ontkennen dat er sprake van verkrachting was.
Dat zeggen ze hier ook bij daterape's. Het probleem blijft gewoon dat dat hartstikke moeilijk te bewijzen is, het is woord tegen woord, dat is het probleem in deze zaak. Was er wel bewijs(anders dan die 4 getuigen), dan was het anders gelopen.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Er kan gekeken worden naar tekenen van dwang, kwetsuren dus. Zo dicht op het feit kan men ook wel zien of er sprake is geweest van seks, maar als dat zonder enige dwang is geweest kan je het verschil niet zien idd.
Ja, dan is het idd een verkrachting. Maar in dit geval is het dubieus.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:47 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
copycat heeft gelijk dat zegt niet dat ze dan ook willen neuken. en als de vrouw dat niet wilde en de man drong zich op en deed het toch is het verkrachting. dat de bewijslast moeilijk(er) is doet daar niets aan af.
Heb ik het tegenovergestelde beweert?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wanneer je met drank op met een vrouw in bed beland en je begint met seksuele handelingen maar de vrouw vraagt je om op te houden dan moet je stoppen. Ga je door terwijl de vrouw dit niet wil, dan ben je haar gewoon aan het aanranden of verkrachten.
Nee...quote:Wanneer een vrouw slaapt en je begint ongevraagd seks met haar te hebben, dan ben je haar gewoon aan het verkrachten, niks 'verkeerde inschatting'.
Ik zal nog eens een topic openenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:11 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus Tong, kun je niet gewoon nokken uit dit topic?
Een topic openen betekent niet dat je het ook kunt vernachelen met domme posts. Hou dat lekker in OMZ.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:18 schreef tong80 het volgende:
Ik zal nog eens een topic openen
Succes verder. Tot morgen.
Speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een topic openen
Succes verder. Tot morgen.
Spijker op de kop. Woord tegen woord en buiten de direct betrokkenen weet niemand hoe het precies is gegaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:19 schreef Maron het volgende:
Lijkt mij universeel..woord tegen woord..Nee nait nein no not nope nopes nakka nai ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |