Ik ben dus in het dagelijks leven vrij beleefd en teruggetrokken. Tenzij je mij wat probeert te flikken, dan heb je een probleem. Maar in stages ben ik altijd erg beleefd geweest, heb een groot respect voor authoriteit. Stelde wel veel vragen, maar dat zou geen reden moeten zijn voor zulke reacties.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:22 schreef Bombshell het volgende:
Als je vals bent is het niet raar dat mensen heftig en onaardig reageren.
Ik noem je toch ook niet raarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:21 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Ik heb een babyface. Verder is er niks raars aan.
Nu je dat heb gezegd vind ik je wel raar ja!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:46 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Nee ik weet dat jij foto's zoekt om op te fappen maar ik vraag me gewoon af hoe het kan dat ik zo'n effect heb op mensen.
Iedereen is speciaal!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:50 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
In een paar andere topics kom je nogal misantropisch over, ik denk dat je door dit gedrag de reacties die je hierboven beschrijft uitlokt.
Oh, wat punt 2 betreft, je bent niet speciaal. Er zijn genoeg mensen die nou eenmaal open gesprekken kunnen voeren met vreemden.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:26 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik ben dus in het dagelijks leven vrij beleefd en teruggetrokken.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:46 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Nee ik weet dat jij foto's zoekt om op te fappen maar ik vraag me gewoon af hoe het kan dat ik zo'n effect heb op mensen.
Dan ligt dat dus waarschijnlijk aan jouquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:55 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Ja, maar ik maak echt heel vaak vervelende begeleiders/docenten/ stagerecruiters mee. Het begint nu ook anderen op te vallen. Ik ken verder niemand die zo vaak zo grof wordt behandeld.
Naja je hebt hier al wel topics gemaakt waardoor ik kan begrijpen dat niet iedereen aardig is tegen jouquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:59 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Ja, dat denk ik ook, dat het iets in mij is, maar wat, ik zou het niet weten.
Misschien straalt de onzekerheid er af, maargoed, ik ken zat onzekere mensen die dat niet hebben.
Ja maar ik ben niet zoals op het internet in het dagelijks leven.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja je hebt hier al wel topics gemaakt waardoor ik kan begrijpen dat niet iedereen aardig is tegen jou
Ik doelde op het pareltje over je gebrek aan empatiequote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:04 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zoals op het internet in het dagelijks leven.
Dat zien zij toch niet? Bovendien ben ik een ster in smalltalk. Anders werd mij niet al die info toevertrouwd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik doelde op het pareltje over je gebrek aan empatie
Op internet ja, in het dagelijks leven niet zo.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:03 schreef theunderdog het volgende:
Je bent gewoon gek op aandacht, niet meer dan dat.
Aaah.. jij bent hier dus enkel en alleen om overdreven aandacht te vragen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:07 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Op internet ja, in het dagelijks leven niet zo.
beetje welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:07 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Op internet ja, in het dagelijks leven niet zo.
Tja, soms zullen mensen waarschijnlijk door jouw nette geneuzel heen prikken. Goed dat je zelf al toegeeft dat je niet al te bewust bent van hoe je op anderen overkomtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:09 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Maar hoe kan het dat ik bij twee stages gezeik had, bij de docentenopleiding, bij deze stageintake vervelend toegesproken ben, enz enz. Ik ken niemand die netter spreekt dan ik.
Als veel mensen op een bepaalde manier reageren en jij dat niet kunt plaatsen met het beeld dat je van jezelf hebt, dan is de kans vrij groot dat je zelfbeeld niet klopt. Daar wel eens aan gedacht?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:09 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Maar hoe kan het dat ik bij twee stages gezeik had, bij de docentenopleiding, bij deze stageintake vervelend toegesproken ben, enz enz. Ik ken niemand die netter spreekt dan ik.
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:57 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Ik word vaak letterlijk als een puber behandeld, en hoewel ik op FOK vaak rel en puberaal doe
een blik is genoeg, gewoon even niet meer meegaand en vriendelijk doen maar iets beledigd. want dat ben je dan toch ook, beetje beledigd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:47 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Hoe ziet zo'n reactie er dan uit? Ik wil nooit drama creeeren. Ik heb dat een keer aangegeven dat ik de toon niet prettig vond en toen ontstond er een enorme shitstorm.
Hoiquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:23 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Het echte leven is toch niet FOK!... hoe veel van jullie gedragen zich precies zo IRL als hier?
Sommige mensen zijn nou eenmaal specialer dan anderen. accepteer datquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:50 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
In een paar andere topics kom je nogal misantropisch over, ik denk dat je door dit gedrag de reacties die je hierboven beschrijft uitlokt.
Oh, wat punt 2 betreft, je bent niet speciaal. Er zijn genoeg mensen die nou eenmaal open gesprekken kunnen voeren met vreemden.
Je speelt dus een dubbelrol en houdt irl of hier mensen voor de gek. Dan moet je niet raar opkijken dat sommige mensen je hypocrisie waarnemen en niet zo vriendelijk tegen je zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:56 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Ik ben in het dagelijks leven juist te meegaand en vriendelijk en uit mijn frustraties dan online. Zo veel mensen doen dat.
Ja ik blijf dan altijd lachen, misschien een beetje gefronst maar toch.
Niemand. Ookal zeggen ze van wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:23 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Het echte leven is toch niet FOK!... hoe veel van jullie gedragen zich precies zo IRL als hier?
Spreek een random tokkie huismoeder aan in een winkelcentrum en ze gooit haar hele leven op straat. Hetzelfde geldt voor oude besjes in de trein.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:50 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Jammer dan. Gewoon niet zo zeiken, TS.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:16 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Wat een onzin. Dit is R&P geen KLB.
dat.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Spreek een random tokkie huismoeder aan in een winkelcentrum en ze gooit haar hele leven op straat. Hetzelfde geldt voor oude besjes in de trein.
Hier dacht ik ook aan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:39 schreef pokkerdepok het volgende:
misschien zien vrouwen je als bedreiging, of kom je zo over dat je jaloezie triggert. of denken ze gewoon, omdat je beleefd en aardig overkomt, dat ze zich dominant kunnen gedragen naar jou toe. dat zie je wel vaker.
hoe weet je dat ze je een bedreiging vinden?quote:Op zondag 21 juli 2013 13:49 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Ik heb wel vaker dat vrouwen mij een bedreiging vinden terwijl ik er totaal niet sletterig bijloop.
Hoiquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:23 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Is mij vaak verteld, vooral als ik gewoon vriendelijk deed tegen de mannen in de omgeving.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze je een bedreiging vinden?
En is dat je dan verteld door mannen of door vrouwen?quote:Op zondag 21 juli 2013 14:56 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Is mij vaak verteld, vooral als ik gewoon vriendelijk deed tegen de mannen in de omgeving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |