ja dat is wel kutquote:Op zondag 21 juli 2013 00:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wat ook wel gruwelijk vervelend is, ik moet morgen 'netjes gekleed' gaan
maar het wordt morgen 58 graden
RAAAAAZZZZEEEENNNDDD
kut voor jequote:Op zondag 21 juli 2013 00:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wat ook wel gruwelijk vervelend is, ik moet morgen 'netjes gekleed' gaan
maar het wordt morgen 58 graden
RAAAAAZZZZEEEENNNDDD
Mja, ik denk ook aan dingen als auto's. Als die net weg is, vind ik dat knap hoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:57 schreef leeell het volgende:
hoezo ?
alsof veel mensen hun spaargeld op de bank laten staan hun hele leven (alleen voor hun kinderen?)
nouja, wat is dat hoogstens waard, een eurotje of 6000/8000 , dat delen door 2 .quote:Op zondag 21 juli 2013 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, ik denk ook aan dingen als auto's. Als die net weg is, vind ik dat knap hoor.
teenslippertjes en een korte broek gaat 'm niet worden hequote:
wel man, jammer dat je dat niet ziet en in twijfel trekt.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
deze reactie is niet oprecht
Op zulke momenten is het fijn om meisje te zijn. Jurkjes enzoooo.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
teenslippertjes en een korte broek gaat 'm niet worden he
een keer zo'n brownie ding gemaakt, valt best tegen. Ovensquote:Op zondag 21 juli 2013 01:08 schreef Ezell het volgende:
http://www.buzzfeed.com/arielknutson/delicious-snacks-in-a-mug
Wtf, kan gewoon.
Ik ook.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een keer zo'n brownie ding gemaakt, valt best tegen. Ovens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |