haha hey! die hoorde ik vandaag nog, volgens mij stond ie op een CD die ik vroeger vaak heb geluisterd..quote:
erg knap is ze in die opnamequote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:25 schreef slechtegebruikersnaamdit het volgende:
[..]
haha hey! die hoorde ik vandaag nog, volgens mij stond ie op een CD die ik vroeger vaak heb geluisterd..
die van MGMquote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:15 schreef leeell het volgende:
mooie reeks foto's , aanrader.
http://inktank.fi/28-of-historys-most-fascinating-photos/
ja dat wist ik ook nietquote:
Poeh, zo klink je wel oud.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:45 schreef Dastan het volgende:
weer veel de dijk beluisterd vandaag, brengt me naar mijn tienerjaren
komt direct na i'm not there wat mij betreftquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:47 schreef leeell het volgende:
moonshine nu, lekker.
en ja hij is leuk he,
en niet te melancholisch worden, daar worden mensen depressief van hoor
nope , nooit echt geluisterd. tim stuurde toen ooit een album door, had maar 2/3 van hem die ik sowieso kon/leuk vond, nu door de magie van grooveshark is die vlam wel aangewakkerd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
jij was toch heul geen fan van tom waits?
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:02 schreef leeell het volgende:
Jaa, ik moet echt meer whiskey gaan drinken
wel goed, wel goed. nee, ik weet het, maar mijn deur staat altijd open hoor. na de ramadan het maar dubbel en dwars inhalen dan. of kan het ook nog daarvoor?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel ok
Met jou? ? Eeuwen niet gezien en of gesproken
ja moeten we zeker doen maar jaquote:Op zondag 21 juli 2013 00:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
wel goed, wel goed. nee, ik weet het, maar mijn deur staat altijd open hoor. na de ramadan het maar dubbel en dwars inhalen dan. of kan het ook nog daarvoor?
ja joh en tompoezen, ga ik allemaal regelen. dat is ook zo! hoe lang blijf je weg?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja moeten we zeker doen maar jaeven flink bijklessebessen met lekker bakje koffie en kletskoppen b helemaaaal gezellig
Nee ga dinsdagmorgen vliegen tok
nee niet de jokertje-ui's weerquote:Op zondag 21 juli 2013 00:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
wel goed, wel goed. nee, ik weet het, maar mijn deur staat altijd open hoor. na de ramadan het maar dubbel en dwars inhalen dan. of kan het ook nog daarvoor?
wat een gezelligheid zegquote:Op zondag 21 juli 2013 00:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja joh en tompoezen, ga ik allemaal regelen. dat is ook zo! hoe lang blijf je weg?
wow, dat is lang. nou ja, daarna dan. alles al gepakt?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat een gezelligheid zeg
Maandje
alleen pyjama en schoenen nog erbij en dan heb ik alles geloof ikquote:Op zondag 21 juli 2013 00:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
wow, dat is lang. nou ja, daarna dan. alles al gepakt?
en we zwaaien met zn allen naar kabeeeequote:Op zondag 21 juli 2013 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen pyjama en schoenen nog erbij en dan heb ik alles geloof ik
goed bezig. hoe is het met je studie:?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen pyjama en schoenen nog erbij en dan heb ik alles geloof ik
goed! 58 punten gehaald en mooie cijfers in de pocket en dus over naar volgend leerjaar joepieeeequote:
nee joh totaal andere kant op!quote:Op zondag 21 juli 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
Waar ga je heen KB? Weer het land waar je soms zonder stroom zit?
mabruuuuuk!quote:Op zondag 21 juli 2013 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goed! 58 punten gehaald en mooie cijfers in de pocket en dus over naar volgend leerjaar joepieeee
de rebus maken dusquote:Op zondag 21 juli 2013 00:18 schreef Ezell het volgende:
Haha wat?geen idee wat hij op zijn andere werk doet hoor
mn oom brengt ons nu weg en we vertrekken om half 7, wtfquote:Op zondag 21 juli 2013 00:13 schreef leeell het volgende:
[..]
en we zwaaien met zn allen naar kabeeee
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mn oom brengt ons nu weg en we vertrekken om half 7, wtf
Wtf
ik vertrouw het allemaal niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja geen idee manmanman
Ik vond met ov erheen gaan ook helemaal prima
is dat niet gewoon standaard proces daarquote:Op zondag 21 juli 2013 00:21 schreef leeell het volgende:
ik hoop trouwens dat je als - (liberaal) Nederlandse, Noord-Afrikaans uitziend persoon - niet teveel lastig gevallen wordt op de USA luchthavens
ja, normaal is het al best kut.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is dat niet gewoon standaard proces daar
heb niks te verbergen, prima maatregelenquote:Op zondag 21 juli 2013 00:22 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, normaal is het al best kut.
maar als je ook nog eens een tegenvaller heb zit je zo een tijdje vast daar voor een full body (cavity) search
heb niks te verbergenquote:Op zondag 21 juli 2013 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb niks te verbergen, prima maatregelen
Alleen wat zien ze dan allemaal? Ook moedervlekken enzo?
heel serieusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
heel serieus
pareltjes als:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent echt dol op hem.
quote:
is dit een weddenschap die ik vergeten ben?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]dan de volgende keer als ik langskom neem ik uitgeprinte cijferlijst mee en dan krijg ik van jou een euro
Hoezo verwachten ze dat?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
morgen een feest van m'n ouders
en mensen verwachten blijkbaar dat ik nog iets leuks ga doen ofzo
geen idee wat, een slap verhaal zit toch niemand op te wachten
dat hebben verschillende personen mij laten wetenquote:
bijvoorbeeld dat ze dan - weet ik veel - blokjes kaas serveren en dat iedereen dan precies dezelfde hoeveelheid blokjes 'kan pakken'. "voor iedereen liggen er drie stukken'. blablablaquote:
Speciaal feest dan?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat hebben verschillende personen mij laten weten
o, die kende ik nog nietquote:Op zondag 21 juli 2013 00:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
bijvoorbeeld dat ze dan - weet ik veel - blokjes kaas serveren en dat iedereen dan precies dezelfde hoeveelheid blokjes 'kan pakken'. "voor iedereen liggen er drie stukken'. blablabla
neeequote:Op zondag 21 juli 2013 00:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
is dit een weddenschap die ik vergeten ben?
gewoon wat schijtlolligs doenquote:Op zondag 21 juli 2013 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
nouja, 25 jaar getrouwd mag je tegenwoordig volgens mij wel speciaal noemen
Ook typisch Nederlands toch? Dat er dan iets van kinderen/kleinkinderen wordt verwacht op het feest,quote:Op zondag 21 juli 2013 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
nouja, 25 jaar getrouwd mag je tegenwoordig volgens mij wel speciaal noemen
op de begrafenis zal ik wat reppen, eerder niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook typisch Nederlands toch? Dat er dan iets van kinderen/kleinkinderen wordt verwacht op het feest,
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
dit zijn van die momenten dat je wat had gehad aan een broeder of een zuster
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
Als je leeell als broertje had, dan had je er alsnog niks aan.
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
Als je leeell als broertje had, dan had je er alsnog niks aan.
een begrafenis hoeft geen treurnis te zijn, als mn pa 90 wordt en zonder al teveel leed overlijd ga ik er geen zware zooi van maken. een lach, een traan, koffie, cake en weer naar huis om de buit de verdelenquote:Op zondag 21 juli 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
Lekker hoor.. Zo'n necrologietoespraak op een vrolijk feest.
ja dat is wel kutquote:Op zondag 21 juli 2013 00:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wat ook wel gruwelijk vervelend is, ik moet morgen 'netjes gekleed' gaan
maar het wordt morgen 58 graden
RAAAAAZZZZEEEENNNDDD
kut voor jequote:Op zondag 21 juli 2013 00:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wat ook wel gruwelijk vervelend is, ik moet morgen 'netjes gekleed' gaan
maar het wordt morgen 58 graden
RAAAAAZZZZEEEENNNDDD
Mja, ik denk ook aan dingen als auto's. Als die net weg is, vind ik dat knap hoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:57 schreef leeell het volgende:
hoezo ?
alsof veel mensen hun spaargeld op de bank laten staan hun hele leven (alleen voor hun kinderen?)
nouja, wat is dat hoogstens waard, een eurotje of 6000/8000 , dat delen door 2 .quote:Op zondag 21 juli 2013 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, ik denk ook aan dingen als auto's. Als die net weg is, vind ik dat knap hoor.
teenslippertjes en een korte broek gaat 'm niet worden hequote:
wel man, jammer dat je dat niet ziet en in twijfel trekt.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
deze reactie is niet oprecht
Op zulke momenten is het fijn om meisje te zijn. Jurkjes enzoooo.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
teenslippertjes en een korte broek gaat 'm niet worden he
een keer zo'n brownie ding gemaakt, valt best tegen. Ovensquote:Op zondag 21 juli 2013 01:08 schreef Ezell het volgende:
http://www.buzzfeed.com/arielknutson/delicious-snacks-in-a-mug
Wtf, kan gewoon.
Ik ook.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een keer zo'n brownie ding gemaakt, valt best tegen. Ovens
las kBquote:Op zondag 21 juli 2013 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
kl8: mensen die dokter utker zeggen
Wat een oogaids.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:43 schreef leeell het volgende:
mijn droomauto
retweet als je ook kippenvel kreeg.
dan gebruik je de passmailer..quote:Op zondag 21 juli 2013 09:05 schreef Faaluser het volgende:
Het account Faaluser is kapot, gelukkig sta ik nog ingelogd op m'n telefoon. Dat zal echter ook wel op een dag voorbij zijn, dus dit is waarschijnlijk Faalusers laatste post. Het was mooi.
Groet.
ripquote:Op zondag 21 juli 2013 09:05 schreef Faaluser het volgende:
Het account Faaluser is kapot, gelukkig sta ik nog ingelogd op m'n telefoon. Dat zal echter ook wel op een dag voorbij zijn, dus dit is waarschijnlijk Faalusers laatste post. Het was mooi.
Groet.
ik lees op ryanair dat er vertraging is wegens technische fout tijdens de vluchtquote:
nou lekker danquote:Op zondag 21 juli 2013 11:59 schreef leeell het volgende:
[..]
ik lees op ryanair dat er vertraging is wegens technische fout tijdens de vlucht
hhhhhhquote:Op zondag 21 juli 2013 12:02 schreef Dastan het volgende:
straks moet ze via die glijbaan naar buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#eindekutverslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |