SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoiler, want groot.
Ja he? Als ik dat filmpje zie, dan wil ik echt weer een babyquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:20 schreef Mangostine het volgende:
Die eerstedat is gewoon rennen! Snel kind!
En die tweede. Nohhh die tweede![]()
mijn eierstokken trekken daar gewoon van samen. Ik kan die verkreukelde pasgeborenheid niet handelen
Oh, wauw. Idd! Dat wil je eigenlijk liever niet wetenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:28 schreef Mangostine het volgende:
Over je kind per ongeluk bijna ombrengen: mijn moeder gisteren na een oppasdagje.
Weet je wat me vandaag is gelukt?
Ik moest de kinderstoel beneden krijgen en ben met stoel links en M rechts de trap afgelopen. Goed hè?
En ze heeft zo'n zwaar tripptrapp-model.
Dus ik zei weet je mam, sommige dingen kun je me misschien gewoon beter niet vertellen... En dit is daar één van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:41 schreef Suikertante het volgende:
Filmpjes bewaar ik voor morgen, maar heb liggen janken van het lachen hier om de afgelopen pagina's!![]()
Tattoo's en kleurlenzen?!
Puur natuur is het nieuwe zwart dames!Wat een lekkere babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zo zozeer niet willen weten, gewoon NIET doenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:28 schreef Mangostine het volgende:
Over je kind per ongeluk bijna ombrengen: mijn moeder gisteren na een oppasdagje.
Weet je wat me vandaag is gelukt?
Ik moest de kinderstoel beneden krijgen en ben met stoel links en M rechts de trap afgelopen. Goed hè?
En ze heeft zo'n zwaar tripptrapp-model.
Dus ik zei weet je mam, sommige dingen kun je me misschien gewoon beter niet vertellen... En dit is daar één van.
Jee, wat eet hij al veel!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 07:22 schreef Fieder het volgende:
Kyara jij vroeg naar ritmes geloof ik. L heeft heel lang om de 4 uur gedronken maar hij wil nu echt om de 3 uur. Ik merk dat zn middagslaapje steeds langer wordt en het avondslaapje steeds korter. Overdag slaapt hij echt goed de laatste tijd hier krijg ik spijt van Om 10 uur krijgt hij een fruithapje en rond 6 uur een groentehapje. (heel potje al ) Om 23.00 krijgt hij de laatste fles en dan is hij meestal rond 6.30 wakker.
De avonden zijn hier nog steeds rommelig trouwens. L wil nadat hij om half 4 wakker wordt niet meer in zn bed slapen tot 's avonds 9 uur (zn bedtijd). Vaak laat ik hem dan even op de arm slapen.
Ja, maar veel te laat naar bed dus nog steeds bekafquote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:14 schreef As1981 het volgende:
Oh lekker kyara. Heb je zelf ook een beetje geslapen?
Ze is inderdaad geen buikslaper. Maar achteraf snap ik ook niet waarom ik zo schrok. Ze lag eigenlijk hoe ik ook lig. En lag innig tevreden. Maar in mijn nog halve slaaptoestand reageer ik toch anders.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:09 schreef As1981 het volgende:
Fieder veel plezier.
Omen mijn eerste reactie was er heen rennenEn toen bedacht ik me oja ze is geen buikslaper. Dan is het best wel schrikken ja.
Awwwwwquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Saar loopt!
Het ziet er wat stuntelig uit, maar in het echt gaat het veel soepeler. Volgens mij was ze hier wat moe enzo![]()
[/sub
]Ik heb blijkbaar op youtube de kleur veranderd naar zwart/witBen het weer aan het terug veranderen, maar het duurt blijkbaar even voor het verwerkt is...
En deze is van Saar's tweede nacht. Toen lag ze nog in het zhuis naast me in zo'n plastic bak.
Ik ben het deels met je eens. Voor een kind kiezen houdt voor mij in dat je het een en ander, al dan niet tijdelijk, opgeeft. Voor mij voelt dat niet als 'opgeven', dat woord heeft een negatieve lading, maar gewoon als de dingen die ik met liefde doe en laat omdat de behoeftes van mijn kinderen niet altijd op een lijn liggen als mijn behoeftes. Maar waar de grens ligt van wát je doet en laat is zo persoonlijk, zo onmogelijk om dat 1 op 1 met een andere opvoedsituatie te vergelijken. Ik heb het wel eens moeilijk als ik om me heen kijk en zie hoe veel sommige mensen verwachten van een baby (een baby moet zo snel mogelijk alleen slapen, vlug doorslapen, niet te veel aan mama hangen, volgens sommigen) maar ik denk dat dat uitzonderingen zijn die gewoon langer blijven hangen in mijn geheugen dan alle mensen die het normaal vinden dat een baby snachts nog komt om eten of geknuffelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef Juud79 het volgende:
Er is een tendens de laatste jaren, hier op het forum maar ook in de maatschappij.
In plaats dat mensen hun leven aanpassen aan hun baby, moet de baby zich maar aanpassen aan hun leven.
In mijn ogen is dat verkeerd, je kiest zelf voor een kind, het kind kiest er niet voor om op de wereld te worden gezet.
Even in de quote, want heb het idee dat ik het wat heb doen ondersneeuwen gisteren, spammerdespamquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:56 schreef kleinzusje het volgende:
Plakmoeder present![]()
Met heerlijke dreumes..............
* Dus weer wegrent![]()
![]()
![]()
Dank voor het prachtige jaar![]()
Vandaag was super ! Verwend, gezellig, heerlijk weer, opa en oma die elkaar NIET in de haren vlogen en veel bezoek en taart![]()
![]()
![]()
Gemiddeld is dat een soort van tegen zessen...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:14 schreef LadyBlack het volgende:
Weekendfaal; dat je denkt dat je kind wel weer zo'n lange ruk zal maken
E lag gisteren om 20:15 in bed en bleef lief slapen tot ik haar wakker maakte om 23:45. Na de voeding (2 borsten) dacht ik haar pas weer tegen zessen te zullen horen.
03:45 en 07:15
Jah, kan je nagaan wat een honger hij gehad moet hebbenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:13 schreef Kyara het volgende:
Jee, wat eet hij al veel!
Hier is het momenteel een beetje een rommeltje met slapen en eten maar dat kan ook aan de warmte liggen.
Ben ik het op zich mee eens, maar in deze pose is het zo onschuldig in mijn ogen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:50 schreef Kwisted het volgende:
Ik vind het echt niet slim om een foto van je blote baby op internet te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kz, tot heel snel!
Toch jammer, LB! Herkenbaar ook, maar ook andersom! Vroeg maar bed omdat die kleine toch vroeg wakker is en dat jij dan al om 6 uur wakker bent en zij slaapt tot kwart voor 8
Blote baby van as. Groot al inderdaad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |