abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129142570
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

(Of: hier komt een lijstje)
pi_129142734
Saar loopt!
Het ziet er wat stuntelig uit, maar in het echt gaat het veel soepeler. Volgens mij was ze hier wat moe enzo :D :+

[youtube]httpaGw[/youtube]
Ik heb blijkbaar op youtube de kleur veranderd naar zwart/wit :D Ben het weer aan het terug veranderen, maar het duurt blijkbaar even voor het verwerkt is...

En deze is van Saar's tweede nacht. Toen lag ze nog in het zhuis naast me in zo'n plastic bak.
O+

[youtube]https://wwgk[/youtube]

[ Bericht 15% gewijzigd door Cocotrimonium op 21-07-2013 00:05:34 ]
pi_129142740
Met Saartje-filmpjes! O+
pi_129142829
En hier ligt ze me aan te staren als een botsauto O+ :')
Een maand oud. Ik wilde M. een filmpje opsturen van een lachende Saartje. Lachte de hele tijd, tot er een camera op haar gericht stond. _O-
En ik klink als een malloot :+

[youtube]https://www.y8[/youtube]

Oh, en ik rammel haar niet als een idioot door elkaar :D Dat ziet er op het filmpje veel erger uit dan het in werkelijkheid was. :+

[ Bericht 6% gewijzigd door Cocotrimonium op 21-07-2013 00:05:40 ]
pi_129142975
Die eerste :o dat is gewoon rennen! Snel kind!

En die tweede. Nohhh die tweede O+ O+ mijn eierstokken trekken daar gewoon van samen. Ik kan die verkreukelde pasgeborenheid niet handelen O+
pi_129143039
Die derde kan ik me nog wel herinneren ja :P Saar die denkt "wtf doe je." :')
pi_129143175
Ik vind dit stripje trouwens fantastisch. Zo duidelijk die allesoverheersende liefde en ik-heb-alles-voor-je-over-liefde die je voor je kind voelt O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In spoiler, want groot.
pi_129143206
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:20 schreef Mangostine het volgende:
Die eerste :o dat is gewoon rennen! Snel kind!

En die tweede. Nohhh die tweede O+ O+ mijn eierstokken trekken daar gewoon van samen. Ik kan die verkreukelde pasgeborenheid niet handelen O+
Ja he? Als ik dat filmpje zie, dan wil ik echt weer een baby O+ En realiseer ik me hoe snel de tijd gaat :o En hoe groot ze eigenlijk al is, ook al is ze nog steeds zo mini. Man, ik ben zo gek op dat kind O+
pi_129143247
Over je kind per ongeluk bijna ombrengen: mijn moeder gisteren na een oppasdagje.

Weet je wat me vandaag is gelukt?
Ik moest de kinderstoel beneden krijgen en ben met stoel links en M rechts de trap afgelopen. Goed hè?

En ze heeft zo'n zwaar tripptrapp-model. :X

Dus ik zei weet je mam, sommige dingen kun je me misschien gewoon beter niet vertellen... En dit is daar één van. :{
pi_129143259
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:28 schreef Mangostine het volgende:
Over je kind per ongeluk bijna ombrengen: mijn moeder gisteren na een oppasdagje.

Ik moest de kinderstoel beneden krijgen en ben met stoel links en M rechts de trap afgelopen. Goed hè?

Dus ik zei weet je mam, sommige dingen kun je me misschien gewoon beter niet vertellen... En dit is daar één van. :{
Oh, wauw. Idd! Dat wil je eigenlijk liever niet weten :X
pi_129143481
Ohhh onvoorwaardelijke liefde ja. En dat ie je zo aanlacht van "ik ook van jou, mama" O+

Wel een goeie oplossing voor een redelijke ramp :o
pi_129143562

:D

En hier staan best leuke dingen tussen (al wat ouder, maar toch tof!):
24 People Who Are Really Nailing This Parenting Thing
pi_129143620
Filmpjes bewaar ik voor morgen, maar heb liggen janken van het lachen hier om de afgelopen pagina's! _O-
Tattoo's en kleurlenzen?!
Puur natuur is het nieuwe zwart dames!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129144065
Voor Kyara :D O+

pi_129144070
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:41 schreef Suikertante het volgende:
Filmpjes bewaar ik voor morgen, maar heb liggen janken van het lachen hier om de afgelopen pagina's! _O-
Tattoo's en kleurlenzen?!
Puur natuur is het nieuwe zwart dames!

SPOILER
Wat een lekkere baby O+
pi_129144441
Dit vind ik overigens ook een interessant stuk :Y

Five Reasons to Stop Saying “Good Job!”
pi_129144447
En nu ga ik ook eens mijn bed opzoeken :+
  zaterdag 20 juli 2013 @ 04:27:13 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129146565
Leuk teruglezen zo, al kolvend :7
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129146896
Die tattoobaby. Geweldig

Die vampierbaby... Ik ben blij dat ik die pas zag nadat ik geslapen had

En puur natuurbaby is ook leuk

Die filmpjes van Saar O+

En die discussie is ook leuk om te lezen

Ik werd vannacht even wakker en schrok me rot. Riley lag op haar buik te slapen. Ik ben snel naar haar kamer gerend om haar om te draaien en een kus te geven. Zij sliep gewoon door
pi_129146902
He ik loop achter volgens mij. Snel een afspraak bij de tattoo shop maken. Wat een foto's _O-

Filmpjes *O* het loopfilmpje blijft zwart bij mij :( de kreukelbabyfilmpjes zie ik wel O+ O+

KZ :W ;(

Kyara jij vroeg naar ritmes geloof ik. L heeft heel lang om de 4 uur gedronken maar hij wil nu echt om de 3 uur. Ik merk dat zn middagslaapje steeds langer wordt en het avondslaapje steeds korter. Overdag slaapt hij echt goed de laatste tijd hier krijg ik spijt van :+ Om 10 uur krijgt hij een fruithapje en rond 6 uur een groentehapje. (heel potje al :o ) Om 23.00 krijgt hij de laatste fles en dan is hij meestal rond 6.30 wakker.
De avonden zijn hier nog steeds rommelig trouwens. L wil nadat hij om half 4 wakker wordt niet meer in zn bed slapen tot 's avonds 9 uur (zn bedtijd). Vaak laat ik hem dan even op de arm slapen.

Ik ga vanavond uit eten en naar de film met mn zusje *O* als ik thuiskom slaapt L al voor de nacht ;(
pi_129147061
Kleinzusje fijn dat de dag zo leuk was. Tot over een half jaar :W :'( :W
pi_129147064
Fieder veel plezier vanavond
pi_129147069
De discussie en foto's in het vorige topic gemist. Maar zie dat er gevraagd is om ritmes.

Hier word kyan rond 6.30 uur wakker. Dan krijgt hij tussen 6.30-7.00 uur een fles.
Vaak gaat hij 1,5 uur later weer slapen voor zo'n 1,5 uur.
Vanaf dat moment is het met slapen rommeliger. Voedingen zijn na elke vier uur.
Waarbij tussen 18.00 - 19.00 uur de vierde en laatste fles. Afhankelijk of hij een laat slaapje heeft gedaan slaapt hij tussen 19.00 - 20.30 uur door voor de nacht.

Uitzonderingen daar gelaten.
pi_129147076
Fieder veel plezier.

Omen mijn eerste reactie was er heen rennen :? En toen bedacht ik me oja ze is geen buikslaper. Dan is het best wel schrikken ja.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 08:10:57 #25
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129147090
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:28 schreef Mangostine het volgende:

Niet zo zozeer niet willen weten, gewoon NIET doen :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')