SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoiler, want groot.
Ja he? Als ik dat filmpje zie, dan wil ik echt weer een babyquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:20 schreef Mangostine het volgende:
Die eerstedat is gewoon rennen! Snel kind!
En die tweede. Nohhh die tweede![]()
mijn eierstokken trekken daar gewoon van samen. Ik kan die verkreukelde pasgeborenheid niet handelen
Oh, wauw. Idd! Dat wil je eigenlijk liever niet wetenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:28 schreef Mangostine het volgende:
Over je kind per ongeluk bijna ombrengen: mijn moeder gisteren na een oppasdagje.
Weet je wat me vandaag is gelukt?
Ik moest de kinderstoel beneden krijgen en ben met stoel links en M rechts de trap afgelopen. Goed hè?
En ze heeft zo'n zwaar tripptrapp-model.
Dus ik zei weet je mam, sommige dingen kun je me misschien gewoon beter niet vertellen... En dit is daar één van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:41 schreef Suikertante het volgende:
Filmpjes bewaar ik voor morgen, maar heb liggen janken van het lachen hier om de afgelopen pagina's!![]()
Tattoo's en kleurlenzen?!
Puur natuur is het nieuwe zwart dames!Wat een lekkere babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zo zozeer niet willen weten, gewoon NIET doenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:28 schreef Mangostine het volgende:
Over je kind per ongeluk bijna ombrengen: mijn moeder gisteren na een oppasdagje.
Weet je wat me vandaag is gelukt?
Ik moest de kinderstoel beneden krijgen en ben met stoel links en M rechts de trap afgelopen. Goed hè?
En ze heeft zo'n zwaar tripptrapp-model.
Dus ik zei weet je mam, sommige dingen kun je me misschien gewoon beter niet vertellen... En dit is daar één van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |