nahquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:29 schreef ChesterPerry het volgende:
voelen jullie je eigenlijk pimp als je een interfoto van meiszjes heb gehoseld
Als je madcow gaat doen gaat melk je echt helpenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:52 schreef Levolution het volgende:
Maar de hamvraag is: wel of niet 7 shakes in je dieet?
Als ik haar niet in het echt ken ga ik er altijd automatisch vanuit dat het een man van 65 is die zich voor de pc aftrekt met de gedachte dat hij op internet een jong gewillig meisje isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:29 schreef ChesterPerry het volgende:
voelen jullie je eigenlijk pimp als je een interfoto van meiszjes heb gehoseld
Mad koe+ melk, you get it?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je madcow gaat doen gaat melk je echt helpen
Drink sowieso al melk, maar krijg er rugaids van man.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je madcow gaat doen gaat melk je echt helpen
alleen van volle melkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:15 schreef ChesterPerry het volgende:
word je van melk nou dik dan ofniet?
Zoals ik al vaker zeg, zonnebank doet echt wonderen voor bacne en die zonnestudios zitten vaak nog vol met mooie vrouwen ookquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Drink sowieso al melk, maar krijg er rugaids van man.
Heb nu ook echt een pens terwijl ik onder/op onderhoud eet, neuk mijn leven. Maar fuck dit, wil gewoon swole worden dus ga melkinname verhogen.
Drink zinds een tijdje ook een liter volle melk per dag en kreeg er ook behoorlijk wat puisten van oo mijn borst, het trekt nu weg en ik hoop dat het weg blijft.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Drink sowieso al melk, maar krijg er rugaids van man.
Heb nu ook echt een pens terwijl ik onder/op onderhoud eet, neuk mijn leven. Maar fuck dit, wil gewoon swole worden dus ga melkinname verhogen.
is op de lange termijn slecht voor je huid joh.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker zeg, zonnebank doet echt wonderen voor bacne en die zonnestudios zitten vaak nog vol met mooie vrouwen ook
Ik haat zonnebanken, echt, ik kan het niet opbrengen om naar die guido ontmoetingsplaats te gaan en daar op zo'n kleffe bank te liggen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker zeg, zonnebank doet echt wonderen voor bacne en die zonnestudios zitten vaak nog vol met mooie vrouwen ook
in het halve zweet van iemand andersquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik haat zonnebanken, echt, ik kan het niet opbrengen om naar die guido ontmoetingsplaats te gaan en daar op zo'n kleffe bank te liggen.
Dat soort lui hebben alleen al een ribbenkast van 1.5 keer die van mij. Natural breed plus ook nog eens woest trainen = beest, melk of geen melk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ] Deze man drinkt 2 gallon melk per dag en is toch iets van 7-8 liter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |