Ik zie mijn katten gewoon denken, wat ruikt hier zo, en ze kijken zoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik weet wat je bedoelt. Geen goed plan in mijn huis, vreten de katten op
Hoe gaat het met WOIII, is al het gevaar nu geweken?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie mijn katten gewoon denken, wat ruikt hier zo, en ze kijken zo
Ja ik denk jij zit te vergaderenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe kan ik dit nummer gemist hebben?Anders WA je even
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik weet wat je bedoelt. Geen goed plan in mijn huis, vreten de katten op
Soms is er nog een rel, maar het gaat beter, de lente zakt in huisquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe gaat het met WOIII, is al het gevaar nu geweken?
Kerkwierook!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tip van muis, ga dan nooit op vakantie naar een boedistisch of hindoeistisch land, en blijf ook tijdens speciale diensten uit katholieke kerken
Niks liefje, schatje, pollewopje, ik ga net de 80's inquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat was gisteravondWat heb ik nog meer gemist?
Ik zal eens opletten, ik heb af en toe de geurstokjes van Tajmahal.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Of van de Xenos!
Moeder's Geuren zijn heel wisselend; sommige zijn wel aardig, anderen moet je weer ver van uit de buurt blijven.
Darshan!DAT is pas lekker!
En het is een acquired taste, maar witte salie is ook erg fijn!of sjamaanhout! (Niet sandalwood, hoewel een PAAR soorten echt wel lekker zijn, maar het overgrote deel van sandalwood vind ik echt meuren!
)
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Hormonen komen weer tot rust, bij de katten dan
'80squote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks liefje, schatje, pollewopje, ik ga net de 80's in
Van 9 tot 12, Uc van 12 tot 1 graagquote:
jaquote:
Dat was geen 80'squote:
I knowquote:
Ik zeg sinaasappel met zwart inlegkruisjequote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
I know
Ik moet nog taggen maar hey ik heb soms een leven
[..]
I know
Ja vastquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
Ik zeg knoflook met zwart inlegkruisjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg sinaasappel met zwart inlegkruisje
Het begint te komen, en spontaan ook, en damn wat geniet ik van die spontane actiesquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Het begint te komen, en spontaan ook, en damn wat geniet ik van die spontne acties![]()
[..]
Ik zeg sinaasappel met zwart inlegkruisje
Er is een smiley op whatsapp, ik zit nu met 4 mensen al te denken wat het moet voorstellenquote:
Omschrijf 'm.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is een smiley op whatsapp, ik zit nu met 4 mensen al te denken wat het moet voorstellen
waar kan je die krijgen ?quote:
Een sinaasappel met zwart inlegkruisje, anders kan ik het niet noemenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Omschrijf 'm.
Ik ben Meester Der WA Smiley Ontcijferaar.
Sinaasappel met zwart inlegkruisje dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Omschrijf 'm.
Ik ben Meester Der WA Smiley Ontcijferaar.
stuur em esquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is een smiley op whatsapp, ik zit nu met 4 mensen al te denken wat het moet voorstellen
GMTAquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Een sinaasappel met zwart inlegkruisje, anders kan ik het niet noemen
Ja het is gewoon zoquote:
Ik denk bij gebouwen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:19 schreef Cee het volgende:
Waar zit die sinaasappel, in welke categorie?
Onder de belquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:19 schreef Cee het volgende:
Waar zit die sinaasappel, in welke categorie?
Nu komt allemaal jouw soort muziekquote:
Ik weet ook precies welke smiley dit over gaatquote:
Die is toch raar? Uc stuurde hem naar mij, wat is dit? Ja weet ik veel en nu zit ik er al een week meequote:
Ja, ik lig er wakker van, en bedankt he?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet ook precies welke smiley dit over gaat
Ik dacht misschien een drive inn sinaasappelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is toch raar? Uc stuurde hem naar mij, wat is dit? Ja weet ik veel en nu zit ik er al een week mee
Ook aziatischquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef Cee het volgende:
Hij zit tussen de vaatwastablet met inlegkruisje en de bak rijst en noodlesoep dus het moet iets Aziatisch zijn.
Oh, daarovergesproken: UCCiieeeEEIEIiieee
quote:
Godver, MI wat doe jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht misschien een drive inn sinaasappel
Nou serieus dat zijn zequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:25 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is je knoflook met inlegkruis
Goed gevondenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:25 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:25 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:25 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
LOLquote:
quote:
Ik heb nog zo'n box, waar je dit soort eten in doet, weet ff de naam niet, geniale foto's te vinden op googlequote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:32 schreef MsMessy het volgende:
Oh dat poezemonster van jou vond dat ook al een goed plan toen ik daar was met de meet zusWel gezellig, deed de buurtkat in mijn vorige woonplaats ook als ze in huis was.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
Een van mijn katers wil ook altijd graag mee naar het toilet. Vind het afrollen en spelen met de toiletrol zo leuk
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
Een van mijn katers wil ook altijd graag mee naar het toilet. Vind het afrollen en spelen met de toiletrol zo leuk
Yep beetje aaien en beest is best tevreden. Die buurtkat dronk ook heel graag uit het fonteintje.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik lig dubbel, heel lief naast je zitten en dan miauw, oogjes knijpen naar je
Pika is net een hond, wil uit het toilet drinken, maar dat wil ik dus echt nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Yep beetje aaien en beest is best tevreden. Die buurtkat dronk ook heel graag uit het fonteintje.
Hoi Katquote:
Stromend water is vaak ook heel fascinerend volgens poezelsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Pika is net een hond, wil uit het toilet drinken, maar dat wil ik dus echt niet
Klopt, mijn mams had er 1 die dronk alleen uit de kraanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Stromend water is vaak ook heel fascinerend volgens poezels
Halloquote:
Vriend van mij heeft kat die alleen maar uit de kraan wil drinken. Raar beest.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Stromend water is vaak ook heel fascinerend volgens poezels
Hey buurmanquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, mijn mams had er 1 die dronk alleen uit de kraan
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:36 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft kat die alleen maar uit de kraan wil drinken. Raar beest.
Nu heb ik een MI van kat in een aloha rokje met een bloemenkrans om zijn nek op een terp dansendquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu heb ik een MI van kat in een aloha rokje met een bloemenkrans om zijn nek op een terp dansend
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:37 schreef dekatophetspek het volgende:
In het kader der domme vragen: wie is Dj Siep?
Hoiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:37 schreef dekatophetspek het volgende:
In het kader der domme vragen: wie is Dj Siep?
Dit was vlak na het dansenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu heb ik een MI van kat in een aloha rokje met een bloemenkrans om zijn nek op een terp dansend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |