watquote:
Had je maar een asielzoeker moeten zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:46 schreef _Water_ het volgende:
Zo zou ik gratis rond willen rijden in een Mercedes S klasse met airco en knallende luxe speakers, al de toetjes en bellen, s'nachts dineren in een mooi pizza restaurant en naar hartelust eten, overdag de meest modieuze kleren kopen en pronken met de chicks en alles.
Jawel, same difference.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:51 schreef eP2e het volgende:
Je moet werken voor je geld, niet om je geld.
Hoezo te weinig? Het is toch allemaal gatis? Zodra er een beschikbaar wordt weggeven aan de meest behoeftige. Of een wachtlijstssysteem, dat kan ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:53 schreef 2cv het volgende:
Dan zijn er te weinig Mercedessen, pizza's, kleren etc. voor iedereen.
En wie maakt dat allemaal en waarvan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:59 schreef _Water_ het volgende:
Hoezo te weinig? Het is toch allemaal gatis? Zodra er een beschikbaar wordt weggeven aan de meest behoeftige. Of een wachtlijstssysteem, dat kan ook.
Waarvoor is de apostrof kort volgens jou?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:58 schreef De_Dorstige het volgende:
Het is 's nachts, ts, niet s' nachts. Des Nachts, niet sed nachts.
Wat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik zit niet zo te wachten op diy chirurgie.
alles moet gratis worden, zeg je. ik denk niet dat een chirurg voor niks operaties gaat uitvoeren, bijvoorbeeld. of misschien juist wel, maar dan is het een beetje creepy.quote:
Weet ik veel. Het maakt niet uit, het is toch allemaal gratis. Zo krijgt die fabrieksarbeider op zn beurt ook de kost gratis.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wie maakt dat allemaal en waarvan?
's nachts, 's avonds. En niet anders.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:00 schreef _Water_ het volgende:
Waarvoor is de apostrof kort volgens jou?
Echt goed doordacht is je idee niet, hė?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:04 schreef _Water_ het volgende:
Weet ik veel. Het maakt niet uit, het is toch allemaal gratis. Zo krijgt die fabrieksarbeider op zn beurt ook de kost gratis.
Waarom zou hij geld vragen als al zijn apparatuur toch gratis is en ook zijn personeel niet hoeft uit te betalen? Zo kan hij 's nachts ook lekker een massagekuur gaan regelen en huisschoonmaak. Gratis.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
alles moet gratis worden, zeg je. ik denk niet dat een chirurg voor niks operaties gaat uitvoeren, bijvoorbeeld. of misschien juist wel, maar dan is het een beetje creepy.
Waar je toch een hoop kan kopen voor een strip goudgedrukt latinumquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:47 schreef MrGuma het volgende:
In Star Trek leven ze in een monetair vrije wereld!
wie gaat die apparatuur maken dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:06 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Waarom zou hij geld vragen als al zijn apparatuur toch gratis is en ook zijn personeel niet hoeft uit te betalen? Zo kan hij 's nachts ook lekker een massagekuur gaan regelen en huisschoonmaak. Gratis.
De rijken zijn toch allemaal profiteurs en zwendelaars en egoisten? Die mogen van mij de pot op.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:07 schreef wenfer2 het volgende:
Jouw systeem is niet echt eerlijk voor mensen met een Mercedes S-klasse, kasteel en diverse chicka's waarmee zij al pronken.
Je moeder. Laat mij nu met rust. Jij en je onnozele vragen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wie gaat die apparatuur maken dan?
ik zit echt zo te hopen dat je echt een antwoord hebt waavan je denkt: shiiiiit, dit zou kunnen werken!
Denken dat iemand 12 jaar hard gaat studeren om vervolgens de rest van zijn leven als arbeider te leven voor al dat proletarisch tuig. Dan lopen straks alle paupers in dure merk shizzle en worden de bezittingen van de rijken afgepakt. Dit systeem deugt niet TS.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:06 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Waarom zou hij geld vragen als al zijn apparatuur toch gratis is en ook zijn personeel niet hoeft uit te betalen? Zo kan hij 's nachts ook lekker een massagekuur gaan regelen en huisschoonmaak. Gratis.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:09 schreef _Water_ het volgende:
Je moeder. Laat mij nu met rust. Jij en je onnozele vragen.Please
sorry, ik hoopte dat je de verlosser wasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:09 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Je moeder. Laat mij nu met rust. Jij en je onnozele vragen.Please
Het deugt wel want de meerderheid is arm en een flinke minderheid rijk. En de meerderheid moeten wij het voor doen, want die tellen juist voor meer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Denken dat iemand 12 jaar hard gaat studeren om vervolgens de rest van zijn leven als arbeider te leven voor al dat proletarisch tuig. Dan lopen straks alle paupers in dure merk shizzle en worden de bezittingen van de rijken afgepakt. Dit systeem deugt niet TS.
En een luier.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Terug naar de tekentafel jij. Met vetkrijt en een glas ranja.
TS is een jaloerse PvdA'er/SP'er.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef _Water_ het volgende:
[..]
De rijken zijn toch allemaal profiteurs en zwendelaars en egoisten? Die mogen van mij de pot op.
Dit is geen grappige topic ordinair wijf.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Terug naar de tekentafel jij. Met vetkrijt en een glas ranja.
Nee, het meest sneue ervan is dat je het waarschijnlijk nog serieus een slim plan vindt, ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:12 schreef _Water_ het volgende:
Dit is geen grappige topic ordinair wijf.
maar ze zijn wel belangrijker dan de rest dus?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef _Water_ het volgende:
[..]
De rijken zijn toch allemaal profiteurs en zwendelaars en egoisten? Die mogen van mij de pot op.
Racisme en HAAT zijn de ondergang van de maatschappij geweest.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:12 schreef scoober het volgende:
Jij bent echt GIGANTISCH dom he TS.
Hoezo wil je gaan pronken met een S klasse die gratis is?
Iedereen rijd tenslotte met een dure bolide rond als alles gratis is.
En hoezo modieuze kleding KOPEN? alles was toch gratis... domme pauper
Echt domme kansloze niet typen kunnende semi buitenlander
Kan je lang wachten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:59 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Hoezo te weinig? Het is toch allemaal gatis? Zodra er een beschikbaar wordt weggeven aan de meest behoeftige. Of een wachtlijstssysteem, dat kan ook.
Huh? Dat zeg jij dumnutzquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar ze zijn wel belangrijker dan de rest dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |