watquote:
Had je maar een asielzoeker moeten zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:46 schreef _Water_ het volgende:
Zo zou ik gratis rond willen rijden in een Mercedes S klasse met airco en knallende luxe speakers, al de toetjes en bellen, s'nachts dineren in een mooi pizza restaurant en naar hartelust eten, overdag de meest modieuze kleren kopen en pronken met de chicks en alles.
Jawel, same difference.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:51 schreef eP2e het volgende:
Je moet werken voor je geld, niet om je geld.
Hoezo te weinig? Het is toch allemaal gatis? Zodra er een beschikbaar wordt weggeven aan de meest behoeftige. Of een wachtlijstssysteem, dat kan ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:53 schreef 2cv het volgende:
Dan zijn er te weinig Mercedessen, pizza's, kleren etc. voor iedereen.
En wie maakt dat allemaal en waarvan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:59 schreef _Water_ het volgende:
Hoezo te weinig? Het is toch allemaal gatis? Zodra er een beschikbaar wordt weggeven aan de meest behoeftige. Of een wachtlijstssysteem, dat kan ook.
Waarvoor is de apostrof kort volgens jou?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:58 schreef De_Dorstige het volgende:
Het is 's nachts, ts, niet s' nachts. Des Nachts, niet sed nachts.
Wat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik zit niet zo te wachten op diy chirurgie.
alles moet gratis worden, zeg je. ik denk niet dat een chirurg voor niks operaties gaat uitvoeren, bijvoorbeeld. of misschien juist wel, maar dan is het een beetje creepy.quote:
Weet ik veel. Het maakt niet uit, het is toch allemaal gratis. Zo krijgt die fabrieksarbeider op zn beurt ook de kost gratis.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wie maakt dat allemaal en waarvan?
's nachts, 's avonds. En niet anders.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:00 schreef _Water_ het volgende:
Waarvoor is de apostrof kort volgens jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |