hoiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:27 schreef Marie30 het volgende:
Verzonnen, plus die klacht is al meermaals voorbij gekomen.
Ga buiten spelen met je halve frikandel.
Jij mocht willen dat je een halve frikandel hadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:27 schreef Marie30 het volgende:
Verzonnen, plus die klacht is al meermaals voorbij gekomen.
Ga buiten spelen met je halve frikandel.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:26 schreef cherrycoke het volgende:
in before het is patat terechte klacht
Een wat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:58 schreef smegmanus het volgende:
Net zoals cafetaria's die geen patatje waterfiets verkopen....
Een patatje frietje waterfiets, dat staat er toch?quote:
Ben jij er gewoon nog manquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
ts is een skere flikker en komt in foute snackbars
quote:
Ik mis de banaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:10 schreef smegmanus het volgende:
Patatje catamaran mag ook.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
ts is een skere flikker en komt in foute snackbars
Jullie hebben er kijk op.quote:
In eerste instantie vond ik dat nog wel geil, maar toen ik zag hoe ze met een snee die frikandel doormidden sneed kroop mijn zaad weer terug mijn pisbuis in.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:29 schreef 2dope het volgende:
TS is verbaal vernederd door een 16 jarig snackbar meisje.
'Frikandel in snee' was interessanter geweest.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In eerste instantie vond ik dat nog wel geil, maar toen ik zag hoe ze met een snee die frikandel doormidden sneed kroop mijn zaad weer terug mijn pisbuis in.
Omdat ik het lekker vind om dat ding in een weg door naar binnen te kanen. Anders moet ik twee keer grijpen en daar ben ik te lui voor.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:34 schreef Studeur het volgende:
terechte klacht wel, maar waarom bestel je niet gewoon 2 frikandellen?
Ja en dan afvullen met de broodnodige eiwitten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
'Frikandel in snee' was interessanter geweest.
Goede argumentatie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat ik het lekker vind om dat ding in een weg door naar binnen te kanen. Anders moet ik twee keer grijpen en daar ben ik te lui voor.
En daarbij: omdat het kan. Waarom bestaat er zoiets als een mega frikandel als dat geen nut zou hebben?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:29 schreef 2dope het volgende:
TS is verbaal vernederd door een 16 jarig snackbar meisje.
Omdat ze daar geen berhap hadden.quote:
En delen van je moeder, maar ik ben net een honey badger, ik geef geen fuck.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef -supergirl- het volgende:
je weet dat er koeienogen en meer van die shit in frikandellen zit?
Volgens mij ben jij meer van de kroketquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef -supergirl- het volgende:
dat is bijzonder. mijn moeder heeft al haar ledematen nogquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En delen van je moeder, maar ik ben net een honey badger, ik geef geen fuck.
nee. meer van de kaassoufléquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:48 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij meer van de kroket
broodje kaassouflee pinda. Lekker zegquote:
dus? Wordt het in iedergeval niet verspildtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef -supergirl- het volgende:
Je weet dat er melk en zo in kaas zit .quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef -supergirl- het volgende:
wat is dat voor vreemde combinatie dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
broodje kaassouflee pinda. Lekker zeg
Pindakaasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 06:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wat is dat voor vreemde combinatie dan?
Deze man snapt, hatelijk is dat!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:58 schreef smegmanus het volgende:
Net zoals cafetaria's die geen patatje waterfiets verkopen....
WATERFIETSquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:10 schreef smegmanus het volgende:
Patatje catamaran mag ook.
[ afbeelding ]
ja dat was ook mijn initiele gedachte, maar het is goddelijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 06:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wat is dat voor vreemde combinatie dan?
Rustig jong.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |