ik ben ook gehersenspoeldquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geef het nou maar toe, ook jij bent gehersenspoeld, alleen hij weet de waarheid!!!!!
Ik kijk tv ja maar gelukkig ben ik er nog altijd zelf bij of ik die mening overneem ja of nee.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het enge is dat de meeste mensen het helemaal niet door hebben dat ze gehersenspoeld zijn zo goed werkt het. Je kijkt tv je neemt een mening over zo gaat het.
Je krijgt het nieuws door van vrienden en collega's.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
kranten lees ik ook niet, neem het van mij aan: ik leef onder een steen.
Dat zeg ik niet ik weet er veel van af. Maar de waarheid is waarschijnlijk nog erger dan dat ik allemaal al weet het gaat nog dieper dan dat ik weet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geef het nou maar toe, ook jij bent gehersenspoeld, alleen hij weet de waarheid!!!!!
Als ze iets vaak uitzenden kunnen je wel degelijk een mening overnemen dat noem je indoctrinatie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kijk tv ja maar gelukkig ben ik er nog altijd zelf bij of ik die mening overneem ja of nee.
Ik zie dat je 17 bent. Hoezo denk jij als 17 jarige er veel van af te weten? Wat zijn jouw bronnen, en hoe goed zijn ze om tegen de medische wetenschap in te gaan? Daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet ik weet er veel van af. Maar de waarheid is waarschijnlijk nog erger dan dat ik allemaal al weet het gaat nog dieper dan dat ik weet.
het is net of ik op een richel sta waar steeds een stukje van afbrokkelt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je krijgt het nieuws door van vrienden en collega's.
Ik ben wel blij dat je hebt opgelet op school.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Als ze iets vaak uitzenden kunnen je wel degelijk een mening overnemen dat noem je indoctrinatie.
De verhalen die jij tot je krijgt, hetgeen dat jij leest op complot-sites, dat zou dan toch ook indoctrinatie kunnen zijn?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Als ze iets vaak uitzenden kunnen je wel degelijk een mening overnemen dat noem je indoctrinatie.
Genoeg site's maar dat is nieuwe media en dat vertrouwen jullie niet. En waar wil je bronnen van.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zie dat je 17 bent. Hoezo denk jij als 17 jarige er veel van af te weten? Wat zijn jouw bronnen, en hoe goed zijn ze om tegen de medische wetenschap in te gaan? Daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar.
Jouw bronnen. Hoe kom je hierbij? Wat is jouw nieuwe media? En hoezo zouden die beter zijn dan de medische wetenschap?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:22 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Genoeg site's maar dat is nieuwe media en dat vertrouwen jullie niet. En waar wil je bronnen van.
Ik zie het allemaal ontvouwen veel dingen komen uit die al eerder op complot sites zijn aangekondigd voorspelt en dat gaat maar door.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:19 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
De verhalen die jij tot je krijgt, hetgeen dat jij leest op complot-sites, dat zou dan toch ook indoctrinatie kunnen zijn?
Dat is totaal geen antwoord op mijn vraag. En zo gaan dit soort discussies helaas heel vaak.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal ontvouwen veel dingen komen uit die al eerder op complot sites zijn aangekondigd voorspelt en dat gaat maar door.
Maar een de discussie is alleen tegen mijn omdat jullie allemaal dezelfde mening hebben dat werkt niet echt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:23 schreef WH141 het volgende:
Ik was na het lezen van de openingspost nog benieuwd naar dit topic want het kon uitlopen op een goede discussie...totdat ik de reacties van de TS las
Nou wat is je wijs vraag dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:24 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Dat is totaal geen antwoord op mijn vraag. En zo gaan dit soort discussies helaas heel vaak.
Wijs? Anyway, lees anders even terug!quote:
Omdat wetenschappers mensen zijn en die zijn om te kopen. en rapporten zijn te vervalsen je kunt er dingen in veranderen. Je kunt fout verslagen niet tonen aan het publiek. gezondheidszorg draait alleen maar om winst.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jouw bronnen. Hoe kom je hierbij? Wat is jouw nieuwe media? En hoezo zouden die beter zijn dan de medische wetenschap?
Ja dat kan maar ik verspreid juist goede informatie dus dat kan geen kwaad. Ik zorg dat mensen inzien dat we bedrogen worden. niet alles is hersenspoeling maar wel veel. de meeste mensen denken niet meer na maar nemen alles aan van de MSM. Daar merk ik niet zoveel van de meeste mensen neem alles waar van de MSM. jij bent misschien een uitzondering met een aantal andere gebruikers.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:14 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Toch zullen er ook genoeg zijn die kritisch zijn hoor, en niet alles dat tot je komt via de media is nep of hersenspoeling of een complot.
Wat jij vind en verspreid, kan bij anderen bij herhaling wellicht ook tot hersenspoeling leiden. Maar is dat wel allemaal hersenspoeling? Gaat het niet meer over dat er van alle kanten allemaal informatie op ons allen afkomt en dat een ieder gewoon zelf een beetje moet nadenken wat wel en niet waar is?
Zucht, dat geldt ook voor niet-wetenschappers en ook rapporten van nieuwe-media-denkers (mijn god wat is dat dan toch) kunnen ook vervalst zijn. Je komt in mijn ogen erg narrow-minded over. Ik snap waar je heen wilt en complotten daar zijn er vast genoeg van, maar in alles een complot zien, zonder sterke argumenten, daar word ik altijd een beetje moe van hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat wetenschappers mensen zijn en die zijn om te kopen. en rapporten zijn te vervalsen je kunt er dingen in veranderen. Je kunt fout verslagen niet tonen aan het publiek. gezondheidszorg draait alleen maar om winst.
Heb ook genoeg bronnen en argumenten. Ja daarom kijk ik ook op meerdere site´s en pas ik op met beroemde complotdenkers.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:29 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Zucht, dat geldt ook voor niet-wetenschappers en ook rapporten van nieuwe-media-denkers (mijn god wat is dat dan toch) kunnen ook vervalst zijn. Je komt in mijn ogen erg narrow-minded over. Ik snap waar je heen wilt en complotten daar zijn er vast genoeg van, maar in alles een complot zien, zonder sterke argumenten, daar wordt ik altijd een beetje moe van hoor.
Je bedoelingen zullen vast goed zijn, maar wie zegt dat jij het goed hebt. En nee ik kijk geen tv, ik lees geen kranten en volg niet het nieuws. Heerlijk en een goede tip voor iedereen met informatiestress.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja dat kan maar ik verspreid juist goede informatie dus dat kan geen kwaad. Ik zorg dat mensen inzien dat we bedrogen worden. niet alles is hersenspoeling maar wel veel. de meeste mensen denken niet meer na maar nemen alles aan van de MSM. Daar merk ik niet zoveel van de meeste mensen neem alles waar van de MSM. jij bent misschien een uitzondering met een aantal andere gebruikers.
Dat is aan jullie om te bepalen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:31 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Je bedoelingen zullen vast goed zijn, maar wie zegt dat jij het goed hebt. En nee ik kijk geen tv, ik lees geen kranten en volg niet het nieuws. Heerlijk en een goede tip voor iedereen met informatiestress.Oh en ik volg ook geen nieuwe-media-sites, maar kom wel af en toe op fok. Wellicht wordt ik daar wat narrow-minded van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |