duidelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Wel maar daar krijg je allemaal trol reactie hier is het iets serieuzer.
Alweer een vreemde conclusie. En leg me geen woorden in de mond. Ik heb slechts beweerd dat het nadenken je mogelijk niet goed afgaat. Bij elke post wordt het geloof in mijn gelijk sterker trouwens.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zie je mag onbewust geen andere mening hebben dan de MSM. Jij doet het het ook al in je post mensen die een andere mening hebben dan de MSM zijn gekkies of complotdenkers.
En dan nog even snel editen en hinten op een complot? Sterk hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zie je mag onbewust geen andere mening hebben dan de MSM. Jij doet het het ook al in je post mensen die een andere mening hebben dan de MSM zijn gekkies of complotdenkers.
Het is heel makkelijk om mensen te manipuleren als er maar een stroom nieuws is. In de tweede wereld oorlog gebeurde het ook en het werkte. Dat noemen ze propaganda.
Nou dan doe je het onbewust de meeste Nederlanders doen dat waarschijnlijk een afkeer tegen alle media die niet van de MSM komt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alweer een vreemde conclusie. En leg me geen woorden in de mond. Ik heb slechts beweerd dat het nadenken je mogelijk niet goed afgaat. Bij elke post wordt het geloof in mijn gelijk sterker trouwens.
Er is nog niemand overleden daar. En waarschijnlijk gaan die kinderen ook weer terug naar huis.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:09 schreef Rezania het volgende:
Wil je zien wat er gebeurt als je niet vaccineert? Kijk maar naar de Biblebelt.
Het ging hier toch over wel of niet vaccineren? Waar komt dit opeens vandaag joh.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:09 schreef tribalwars het volgende:
80 % van de mensen hier neemt niet eens de moeite om op een nieuwe media site te kijken. Snap het wel mensen zijn bang voor veranderingen. En mensen willen natuurlijk geen complotdenker worden stel dat ik op zo'n site kom dan wordt ik meteen aangezien als een complotdenker. Mensen zijn bang om buiten de massa te vallen. We zijn kuddedieren. Dat is onze sterkte en onze zwakte.
Nee, jij wil alleen graag doen alsof iedereen die het niet me je eens is geïndoctrineerd is door massamedia. Dat kom je vaker tegen bij, en dan gebruik ik maar even jouw woorden, gekkies en complotdenkers.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:07 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nou dan doe je het onbewust de meeste Nederlanders doen dat waarschijnlijk een afkeer tegen alle media die niet van de MSM komt.
Dit valt mij op en ik deel het met jullie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het ging hier toch over wel of niet vaccineren? Waar komt dit opeens vandaag joh.
Ben jij ingeënt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dit valt mij op en ik deel het met jullie.
Het enge is dat de meeste mensen het helemaal niet door hebben dat ze gehersenspoeld zijn zo goed werkt het. Je kijkt tv je neemt een mening over zo gaat het.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, jij wil alleen graag doen alsof iedereen die het niet me je eens is geïndoctrineerd is door massamedia. Dat kom je vaker tegen bij, en dan gebruik ik maar even jouw woorden, gekkies en complotdenkers.
Ja, doordat ze medisch worden verzorgd. Maar die hadden ze helemaal niet nodig als ze gewoon waren gevaccineerd. Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Er is nog niemand overleden daar. En waarschijnlijk gaan die kinderen ook weer terug naar huis.
ik heb geen televisie. zou je mij serieuzer nemen als je dat wist?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het enge is dat de meeste mensen het helemaal niet door hebben dat ze gehersenspoeld zijn zo goed werkt het. Je kijkt tv je neemt een mening over zo gaat het.
Ja jammer al dat vergif in mijn lichaam. Nu krijg ik zeker ook allerlei ziektes.quote:
TS is een BNW-figuur, daar komt het vandaan. TS denkt waarschijnlijk dat vaccinaties hersenspoelende middelen bevatten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het ging hier toch over wel of niet vaccineren? Waar komt dit opeens vandaag joh.
Nee, juist niet, dat is het punt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja jammer al dat vergif in mijn lichaam. Nu krijg ik zeker ook allerlei ziektes.
Ja maar moeten daar zo'n circus om heen. Iedereen moet toch zelf bepalen of hij zich laat behandel en vaccineren.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, doordat ze medisch worden verzorgd. Maar die hadden ze helemaal niet nodig als ze gewoon waren gevaccineerd. Voorkomen is beter dan genezen.
Behalve jij natuurlijk, alleen mensen die anders denken dan jij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het enge is dat de meeste mensen het helemaal niet door hebben dat ze gehersenspoeld zijn zo goed werkt het. Je kijkt tv je neemt een mening over zo gaat het.
Dan nog lees je een krant kijk je het nieuws op internet hoor je het nieuws elke dag van je collega's en vrienden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik heb geen televisie. zou je mij serieuzer nemen als je dat wist?
Ja, dat klopt. Nergens staat dan ook dat je verplicht bent je te vaccineren.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar moeten daar zo'n circus om heen. Iedereen moet toch zelf bepalen of hij zich laat behandel en vaccineren.
Toch zullen er ook genoeg zijn die kritisch zijn hoor, en niet alles dat tot je komt via de media is nep of hersenspoeling of een complot.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
kranten lees ik ook niet, neem het van mij aan: ik leef onder een steen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan nog lees je een krant kijk je het nieuws op internet hoor je het nieuws elke dag van je collega's en vrienden.
Geef het nou maar toe, ook jij bent gehersenspoeld, alleen hij weet de waarheid!!!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
kranten lees ik ook niet, neem het van mij aan: ik leef onder een steen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |