Verrek, daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:58 schreef YourAngryPet het volgende:
Je kan toch alsnog verspringend leggen in het halletje? Je moet dan alleen niet elke keer een nieuwe plank neerleggen, maar de rest stukjes gebruiken van de plank ervoor.
Alleen weet ik niet zeker of dat wel zo mooi wordt trouwens. Opzich is verschillend leggen ook niet zo erg, als je er zo'n klein drempeltje tussen legt ziet het er niet raar uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Verrek, daar had ik nog niet eens aan gedacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop