Daar moet op gedronken worden hi ha ho.quote:
iemand zal hem misschien een mint aangeboden hebben, zoals bij mr. Creosote ("ooh, only a little tiny one?")quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:32 schreef tong80 het volgende:
'Hij gaf zonder ophouden over en heeft niet meer gesproken'
Binnen twee uur kun je al wat vloeistof wegpissen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:32 schreef raptorix het volgende:
6 Liter bier? Moet zeggen dat ik dat nog redelijk makkelijk weg tik, 20 minuten is snel, maar in 2 uurtjes een makkie, een kratje bier tijdens voetbalwedstrijd wegtikken is een eitje.
Misschien eens op http://www.aa-nederland.nl/ kijken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:32 schreef raptorix het volgende:
6 Liter bier? Moet zeggen dat ik dat nog redelijk makkelijk weg tik, 20 minuten is snel, maar in 2 uurtjes een makkie, een kratje bier tijdens voetbalwedstrijd wegtikken is een eitje.
Waarom?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:57 schreef Boldface het volgende:
Ooit een topic over geopend, maar dat moest om onverklaarbare redenen dicht:
POL / Vreetwedstrijden aan banden leggen?
Mijn mening is ongewijzigd: ophouden met deze waanzin; aan banden leggen of geheel verbieden, dit soort praktijken.
Dan kun je elke wedstrijd wel verbieden aangezien overal mensen sterven.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:57 schreef Boldface het volgende:
Ooit een topic over geopend, maar dat moest om onverklaarbare redenen dicht:
POL / Vreetwedstrijden aan banden leggen?
Mijn mening is ongewijzigd: ophouden met deze waanzin; aan banden leggen of geheel verbieden, dit soort praktijken.
Mensen kennen hun grenzen niet. Sterker nog: die worden vanwege het wedstrijdelement overschreden. Jezelf kapot eten of drinken is het doel. Het is zeer ongezond en soms zelfs dodelijk. Je moet het gewoon niet willen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom?
Het is toch een eigen keuze? Als mensen aan dat soort wedstrijden mee willen doen, wat is het probleem?
"je moet het gewoon niet willen".quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:28 schreef Boldface het volgende:
[..]
Mensen kennen hun grenzen niet. Sterker nog: die worden vanwege het wedstrijdelement overschreden. Jezelf kapot eten of drinken is het doel. Het is zeer ongezond en soms zelfs dodelijk. Je moet het gewoon niet willen.
Nee hoor, dit is natuurlijke selectie in optima forma. Gewoon blijven toestaan dit. Nee, zelfs stimuleren. Hoe meer randdebielen zich doodvreten, dan wel -zuipen, hoe beter.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:28 schreef Boldface het volgende:
[..]
Mensen kennen hun grenzen niet. Sterker nog: die worden vanwege het wedstrijdelement overschreden. Jezelf kapot eten of drinken is het doel. Het is zeer ongezond en soms zelfs dodelijk. Je moet het gewoon niet willen.
Wel zonde van het bier.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:39 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is natuurlijke selectie in optima forma. Gewoon blijven toestaan dit. Nee, zelfs stimuleren. Hoe meer randdebielen zich doodvreten, dan wel -zuipen, hoe beter.
Als mensen door dit soort vreet- en zuipwedstrijden allerlei gezondheidsklachten krijgen, is het één keer raden wie de medische rekening mag betalen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
"je moet het gewoon niet willen".
Daarom doe ik er persoonlijk ook niet aan mee. Maar waarom zouden wij als maatschappij verantwoording moeten dragen voor dat soort "mensen".
en dat is toch respectquote:
Das goed mogelijk, even een paar dagen laten drogen die manquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:24 schreef Ferdo het volgende:
Erg goed branden zal hij wel niet, met al dat vocht.
hun leven is klaar, ik wil graag nog wat langer leven, maar sommingen kiezen vrijwillig de kortste wegquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:39 schreef IntensiveGary het volgende:
. Gewoon blijven toestaan dit. Nee, zelfs stimuleren. Hoe meer randdebielen zich doodvreten, dan wel -zuipen, hoe beter.
jawelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:24 schreef Twiitch het volgende:
Jezelf dooddrinken. Dat doen zelfs de domste dieren niet.
ja, dit is zeg maar 6 keer zo snel, nogal een verschil.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:32 schreef raptorix het volgende:
Vissen vreten zichzelf dood, bijvoorbeeldquote:
Precies, en dat in 20 minuten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:27 schreef Straatcommando. het volgende:
6 liter is trouwens volgens mij ook allang over de treshold van watervergiftiging. Bier is voor een heel groot deel gewoon water, namelijk.
Elke 7 minuten een fles......quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:32 schreef raptorix het volgende:
En de alcohol pis je ook meteen weg zeker?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:43 schreef waht het volgende:
[..]
Binnen twee uur kun je al wat vloeistof wegpissen.
Alcohol pis je niet zomaar weg, je nier moet het wegwerken en dat duurt wat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:49 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En de alcohol pis je ook meteen weg zeker?
Ja, sterk verhaal. Met 2 vrienden wil het nog wel lukken, maar in je eentje "makkelijk" in 2 uur 24 pils wegtikken lijkt me onzin.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:48 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Elke 7 minuten een fles......
2 uur lang
Tuurlijk André..
Maar waterintoxicatie ontstaat wanneer een teveel aan water én te weinig elektrolyten worden ingenomen. Zo zomaar kunnen dat bier wel de elektrolyten heeft die "puur" water ontbeert.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, en dat in 20 minuten.
Dan denk je nog even door de alcohol dat het allemaal wel meevalt en dan wordt het grijs.
1: Aaah.. money money money..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:35 schreef Boldface het volgende:
[..]
Als mensen door dit soort vreet- en zuipwedstrijden allerlei gezondheidsklachten krijgen, is het één keer raden wie de medische rekening mag betalen.
Maar los van geld vind ik het ook gewoon moreel en ethisch verwerpelijk. In grote delen van de wereld heerst honger. En dan gaan mensen zich op decadente wijze zitten volstouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |