Daar moet op gedronken worden hi ha ho.quote:
iemand zal hem misschien een mint aangeboden hebben, zoals bij mr. Creosote ("ooh, only a little tiny one?")quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:32 schreef tong80 het volgende:
'Hij gaf zonder ophouden over en heeft niet meer gesproken'
Binnen twee uur kun je al wat vloeistof wegpissen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:32 schreef raptorix het volgende:
6 Liter bier? Moet zeggen dat ik dat nog redelijk makkelijk weg tik, 20 minuten is snel, maar in 2 uurtjes een makkie, een kratje bier tijdens voetbalwedstrijd wegtikken is een eitje.
Misschien eens op http://www.aa-nederland.nl/ kijken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:32 schreef raptorix het volgende:
6 Liter bier? Moet zeggen dat ik dat nog redelijk makkelijk weg tik, 20 minuten is snel, maar in 2 uurtjes een makkie, een kratje bier tijdens voetbalwedstrijd wegtikken is een eitje.
Waarom?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:57 schreef Boldface het volgende:
Ooit een topic over geopend, maar dat moest om onverklaarbare redenen dicht:
POL / Vreetwedstrijden aan banden leggen?
Mijn mening is ongewijzigd: ophouden met deze waanzin; aan banden leggen of geheel verbieden, dit soort praktijken.
Dan kun je elke wedstrijd wel verbieden aangezien overal mensen sterven.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:57 schreef Boldface het volgende:
Ooit een topic over geopend, maar dat moest om onverklaarbare redenen dicht:
POL / Vreetwedstrijden aan banden leggen?
Mijn mening is ongewijzigd: ophouden met deze waanzin; aan banden leggen of geheel verbieden, dit soort praktijken.
Mensen kennen hun grenzen niet. Sterker nog: die worden vanwege het wedstrijdelement overschreden. Jezelf kapot eten of drinken is het doel. Het is zeer ongezond en soms zelfs dodelijk. Je moet het gewoon niet willen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom?
Het is toch een eigen keuze? Als mensen aan dat soort wedstrijden mee willen doen, wat is het probleem?
"je moet het gewoon niet willen".quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:28 schreef Boldface het volgende:
[..]
Mensen kennen hun grenzen niet. Sterker nog: die worden vanwege het wedstrijdelement overschreden. Jezelf kapot eten of drinken is het doel. Het is zeer ongezond en soms zelfs dodelijk. Je moet het gewoon niet willen.
Nee hoor, dit is natuurlijke selectie in optima forma. Gewoon blijven toestaan dit. Nee, zelfs stimuleren. Hoe meer randdebielen zich doodvreten, dan wel -zuipen, hoe beter.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:28 schreef Boldface het volgende:
[..]
Mensen kennen hun grenzen niet. Sterker nog: die worden vanwege het wedstrijdelement overschreden. Jezelf kapot eten of drinken is het doel. Het is zeer ongezond en soms zelfs dodelijk. Je moet het gewoon niet willen.
Wel zonde van het bier.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:39 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is natuurlijke selectie in optima forma. Gewoon blijven toestaan dit. Nee, zelfs stimuleren. Hoe meer randdebielen zich doodvreten, dan wel -zuipen, hoe beter.
Als mensen door dit soort vreet- en zuipwedstrijden allerlei gezondheidsklachten krijgen, is het één keer raden wie de medische rekening mag betalen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
"je moet het gewoon niet willen".
Daarom doe ik er persoonlijk ook niet aan mee. Maar waarom zouden wij als maatschappij verantwoording moeten dragen voor dat soort "mensen".
en dat is toch respectquote:
Das goed mogelijk, even een paar dagen laten drogen die manquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:24 schreef Ferdo het volgende:
Erg goed branden zal hij wel niet, met al dat vocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |