Zei Domien dat?quote:
quote:
Ja blijkbaarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Breezersletje
Overigens, zijn we met z'n 2en vandaag ofzo![]()
Ik ook ondanks mijn crapy nachtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben fucking goed gehumeurd vandaag
Eenschquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Het enige leuke liedje van Train
Drops of Jupiter
Dag Wolfjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:53 schreef wolfrolf het volgende:
3 weken vakantie jongens.
Met ingang van nu ga ik proberen 3+ weken niet te fokforummen
Tot 11 augustus!
Fijne vakantie Wolfje!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:53 schreef wolfrolf het volgende:
Tot 11 augustus!
Enjoyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:53 schreef wolfrolf het volgende:
Tot 11 augustus!
Veel plezierquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:53 schreef wolfrolf het volgende:
Tot 11 augustus!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
Zojuist gefaald met mijn voornemen dus
Stomme pino
Hihi.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
Zojuist gefaald met mijn voornemen dus
Stomme pino
Hoi!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Mint![]()
Ja gezellig toch zo'n poepduel?
Leuke typo, "drukje"quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ff naar de supermarkt.
Ik heb al het drinken opgemaakt. Zelfs geen drukje aanmaaklimo in huis.
De invloed van het poepduel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuke typo, "drukje"![]()
Hier zo even naar het ziekenhuis en naar school om de laatste documenten in te leveren
Alleen nog een eindgesprek eind volgende maand. Nu moet ik formulieren inleveren omdat ik tegelijk een post-hbo-diploma/certificaat wil halen, allerlei bewijslast aanvoerenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De invloed van het poepduel.
Jeuh! Dus het einde is in zicht?
Is Windesheim nog los ja?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuke typo, "drukje"![]()
Hier zo even naar het ziekenhuis en naar school om de laatste documenten in te leveren
Zijn dat die waterijsjes met 2 stokjes?quote:
Nee dat zijn mannen met 2 tongenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zijn dat die waterijsjes met 2 stokjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat zijn mannen met 2 tongenVreemd genoeg zie ik toch een soort bukaki voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zie ik toch een soort bukaki voor me
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ah, het zonnestraaltje van Flirt je Stijf
Ik kreeg deze week nog antwoord op mails, ik ga er wel van uitquote:
En ze kreeg geeneens 450 euroquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:10 schreef ChatGirl het volgende:
Anderhalf jaar na mijn afstuderen een brief krijgen dat ik per 31-08-2013 wordt uitgeschreven.![]()
Ik ga denk ik even in een hoekje liggen huilen.
Ai, dat is wel raar ja. Dat je dan jezelf even moet knijpen om te zien dat het maar een droom is geweest.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar ofzo een van de angstaanjagende dromen ever...
Ik droomde dat ik nog 1 vak moest doen voor school. Uiteraard niet halen, geen diploma... terwijl ik al jaren werk enzo
Toen ik wakker werd had ik ook niet door dat het een droom was...
hihi, ze zeiden mevrouw tegen jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ai, dat is wel raar ja. Dat je dan jezelf even moet knijpen om te zien dat het maar een droom is geweest.
Maar ik heb ondertussen even gebeld. 'Het is een foutje, mevrouw. De brief kunt u negeren, want u bent al anderhalf jaar geleden uitgeschreven.'
No shit Sherlock.
Ze begonnen met mevrouw, maar verder was het alleen maar jij en jequote:
davinnikRAAR!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze begonnen met mevrouw, maar verder was het alleen maar jij en je
Dat kan toch helemaal niet Rock?!quote:
DIE LUCHT!quote:
Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze begonnen met mevrouw, maar verder was het alleen maar jij en je
dat leer ik de agents bij ons in de lijn zsm af. klanten zij "u" en meneer/mevrouw.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd
Ik tutoyeer altijd heel snel
Toen ik nog klantenservice deed in de winkel, tutoyeerde ik ook nooit. Allen bij kinderen zei ik dan wel je en jij, maar anders nooit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd
Ik tutoyeer altijd heel snel
hangt er wel vanaf wie het is hoor bij mij en hoe de toon van het gesprek is...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat leer ik de agents bij ons in de lijn zsm af. klanten zij "u" en meneer/mevrouw.
toen ik zelf in de lijn zat noemde ik iedereen "u". zelfs als ik van de klant "je" mocht zeggen bleef ik "u"en omdat ik niet anders kan
ja, das waar. maar ik werk in een callcenter en de agents daar moeten gewoon u zeggen. het zijn geen vrienden of bekenden maar klanten die op een professionele en vriendelijke manier te woord moeten worden gestaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
hangt er wel vanaf wie het is hoor bij mij en hoe de toon van het gesprek is...
Vaak wacht ik af tot de ander je zegtdan kan je'm terug verwachten
Klopt, ik doe verkoop en technisch advies. Dus heb gewoon een hele stapel klanten die ik vaak spreek, sommige ook van mijn leeftijd... Maar mensen die ik regelmatig spreek is gewoon "je" "jij" etc...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, das waar. maar ik werk in een callcenter en de agents daar moeten gewoon u zeggen. het zijn geen vrienden of bekenden maar klanten die op een professionele en vriendelijke manier te woord moeten worden gestaan.
Dat is waarschijnlijk een andere situatie als de situatie waarin jij verkeert
quote:
Lekkerquote:
quote:
Nou, lekker! Zolang het me geen pandapunten kostquote:
Staat die dude van de lapjeskraam opeens voor me met z'n beflapjequote:
[youp]moeten dat geen bieflapjes zijn?[/youp]quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Staat die dude van de lapjeskraam opeens voor me met z'n beflapje
Beflapjes zijn voor watjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Staat die dude van de lapjeskraam opeens voor me met z'n beflapje
inderdaad! schuursponsjes FTW!quote:
Eensquote:
Mss moet iemand dat eens voor je dicht stoppenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
Sowieso lek ik zo vaak uit m'n mond, ik denk dat ik gonorroe in m'n bek heb
M'n bek is lek
dichtkitten met lauwwarme bud!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss moet iemand dat eens voor je dicht stoppen
Voor gebruik even theatraal uitwapperen als een tafelkleedjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
Even terzijde, zijn er echt mensen die die dingen gebruikenik vraag me dat echt af...
Volgens mij droogt je kut daar ook meteen van uit als een jongen een beflapje erbij pakttotale moodkiller!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor gebruik even theatraal uitwapperen als een tafelkleedje![]()
Nog nooit in het echt gezien die dingen.
Dat heb ik dus nooit gehadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze waren te zien bij seksuele voorlichting meer dan 10 jaar geleden.
zal ik jou eens ff lekker voorlichten meissie?quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zal ik jou eens ff lekker voorlichten meissie?
Wij kregen zo'n vies gore tekenfilm te zien op 13-14 jarige leeftijd. Niemand die er iets van snapte.quote:
het lukt me maar niet om als een engerd over te komen hè?quote:
Dat heb ik nooit gehad, ik heb alles zelf uitgevondenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze waren te zien bij seksuele voorlichting meer dan 10 jaar geleden.
Een klasgenoot kreeg toen een stijvequote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij kregen zo'n vies gore tekenfilm te zien op 13-14 jarige leeftijd. Niemand die er iets van snapte.
Misschien doe je het dus wel helemaal foutquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad, ik heb alles zelf uitgevonden
Wij hadden alleen het boek bij Biologie waar het over voortplanten ging, maar geen sexuele voorlichting zoals jij bedoelt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij kregen zo'n vies gore tekenfilm te zien op 13-14 jarige leeftijd. Niemand die er iets van snapte.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het lukt me maar niet om als een engerd over te komen hè?
Dat zou de reden kunnen zijn dat alle kerels hard van me weg rennen...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien doe je het dus wel helemaal fout
dammit. en ik doe nog wel zo mijn best om hier net zo eng te zijn als irlquote:
hoi mama van pino!quote:
Helloquote:
Try harderquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dammit. en ik doe nog wel zo mijn best om hier net zo eng te zijn als irl
Wij krijgen bij biologie, of verzorging ofzo, wel voorlichtingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wij hadden alleen het boek bij Biologie waar het over voortplanten ging, maar geen sexuele voorlichting zoals jij bedoelt.
Oh god, verzorging. Houd op.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij krijgen bij biologie, of verzorging ofzo, wel voorlichting
idd met zo'n gare tekenfilm
Wij onze piemels leren wassenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh god, verzorging. Houd op.
Wij moesten daar alleen maar koken. Lekker stereotiep ook weer
bij elkaar? waarom zat ik niet op die school????quote:
Serieus?quote:
Volgens mij het ik ook wel mbv illustraties les gehad over hoe ik mijn poes moet schoonhouden.quote:
Ik hoop dat je wel een lekkere juf had danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:30 schreef 3rdRock het volgende:
wij moesten op onze biomeester of verzorgingjuf oefenen. tja, katholieke school hè!
Vrouwen in uniformquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:27 schreef minthy het volgende:
Ik heb een opleiding in verpleging gevolgd, van anatomie heb ik veel verstand. Dat heeft echter verdomd weinig te maken met seks.
Ja, mannen vroegen vaak of ik m'n uniform aan wilde trekken en ze dan ging wassen
Ik moest lollenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:30 schreef 3rdRock het volgende:
wij moesten op onze biomeester of verzorgingjuf oefenen. tja, katholieke school hè!
Je wil niet weten hoevaak dat wordt overgeslagen, toemalige collega's vertikten dat vaak. Regelmatig een hele zooi weg moeten bikkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen in uniform
Kan je meteen achter het randje wassen joh, lekker makkelijk
we noemden haar Bertha19.....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel een lekkere juf had dan
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoevaak dat wordt overgeslagen, toemalige collega's vertikten dat vaak. Regelmatig een hele zooi weg moeten bikken![]()
![]()
![]()
Het scheelt dat het overgrote deel in verzorgings- en verpleeghuizen vrouwelijk is
Ik heb een beeldquote:
nou, daar moet je anders ook wel eens complete kaastosti tussen die hamlappen wegbikken denk ik......quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoevaak dat wordt overgeslagen, toemalige collega's vertikten dat vaak. Regelmatig een hele zooi weg moeten bikken![]()
![]()
![]()
Het scheelt dat het overgrote deel in verzorgings- en verpleeghuizen vrouwelijk is
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:35 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vrouwen worden droger naarmate ze ouder worden, dus minder last van.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, daar moet je anders ook wel eens complete kaastosti tussen die hamlappen wegbikken denk ik......
saxrance zal nooit z'n hoogtepunt bereiken imho. zo bagger vind ik het.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik dacht dat die saxofoon trance rond 2010 wel z'n hoogtepunt had bereikt![]()
How could I've been so wrong
ik vind het onsmakelijk en ik kan me er iets bij voorstellen. niet uit eigen ervaring gelukkig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrouwen worden droger naarmate ze ouder worden, dus minder last van.
En dan kunnen jullie allemaal wel kotsen maar ik vond het ontzettend zielig voor die mannetjes. Doet ontzettend veel pijn namelijk
Ik vind dit wel een lekker nummer voor met dit weer eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik dacht dat die saxofoon trance rond 2010 wel z'n hoogtepunt had bereikt![]()
How could I've been so wrong
Dat er ook echt in elke discotheek opeens zo'n popi jopi kwam met z'n fucking saxofoon om het nog ff live te doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
saxrance zal nooit z'n hoogtepunt bereiken imho. zo bagger vind ik het.
kwam/kom ik nooit dus geen flauw ideequote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat er ook echt in elke discotheek opeens zo'n popi jopi kwam met z'n fucking saxofoon om het nog ff live te doen
Onsmakelijk wel maar het hoort erbij. Net als zoveel andere onsmakelijke handelingen. Mensen zien vaak alleen de leuke kant van dat werkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het onsmakelijk en ik kan me er iets bij voorstellen. niet uit eigen ervaring gelukkig.
Mijn jongeheer heet zoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het een raar om de uitspraken van Martin Luther King te gebruiken...
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn jongeheer heet zo
Af en toe komt'ie omhoog: I HAVE A DREAM!
Je hebt serieus betere grappen gemaakt...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn jongeheer heet zo
Af en toe komt'ie omhoog: I HAVE A DREAM!
vooruit dan maar......bukken SC!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt serieus betere grappen gemaakt...
Man, je hebt echt een beurt nodig
En nee ik bied mij niet aan, daar zoek je maar een ander slachtoffer voor.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt serieus betere grappen gemaakt...
Man, je hebt echt een beurt nodig
En nee ik bied mij niet aan, daar zoek je maar een ander slachtoffer voor.
[hansteeuwen]Hoeveel vingers steek ik op?[/hansteeuwen]quote:
geniaal is dat jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Ik zeg dat al jaren
die grap is al zo oud, zeker 10 jaar bij mij ondertussen
[..]
[hansteeuwen]Hoeveel vingers steek ik op?[/hansteeuwen]
Huh, wat sorryquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:48 schreef minthy het volgende:
Kom maar op SC, kan je gelijk feedback geven.
quote:
Je moet toch een ander slachtoffer zoeken van Muis? Ik bied me aan.quote:
Jeetje wat ben jij scherpquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Je moet toch een ander slachtoffer zoeken van Muis? Ik bied me aan.
Je zei dat ik alles mogelijk verkeerd deed dus daarom gaan we ketsen en mag je feedback geven
Alsof ik jou wilquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Muis speelt gewoon hard to get btw... alsof ik haar wil![]()
Het gaat aardig qua scherp zijn, dank je!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij scherp
Ik had natuurlijk ook dit totaal niet verwacht van jou
Ik stap zo de auto inen neem een beflapje mee
Dat bedoel ikquote:
Ik ook niet, ook niet heel veel zin in denk ik. In niks-doen heb ik ook geen zin, ik gok dat het weer compleet bal gaat worden hierquote:
Meer een digitaal tegen elkaar aanschuren-topic, in het echt komt het er toch nooit vanquote:
Ik had nu juist wél zin om weer eens te gaan. Wordt weer een weekend thuis zitten dus. Vriendin heeft vanavond bbq en morgen haar huiswarming voor familie (waar ik weer voor uitgenodigd ben, maar geen zin in heb).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook niet heel veel zin in denk ik. In niks-doen heb ik ook geen zin, ik gok dat het weer compleet bal gaat worden hier
Meh, ook niet tof dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had nu juist wél zin om weer eens te gaan. Wordt weer een weekend thuis zitten dus. Vriendin heeft vanavond bbq en morgen haar huiswarming voor familie (waar ik weer voor uitgenodigd ben, maar geen zin in heb).
Precies, je moet iets hebben om op te fappenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Meer een digitaal tegen elkaar aanschuren-topic, in het echt komt het er toch nooit van
Jij bent gister al geweest, jij mag niet meerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook niet heel veel zin in denk ik. In niks-doen heb ik ook geen zin, ik gok dat het weer compleet bal gaat worden hier
Nee, de vorige keer was al zo'n doorslaand succesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, ook niet tof dus![]()
Fokken tot je erbij neervalt dus!
Godver, ik mag ook niks meer tegenwoordig...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, je moet iets hebben om op te fappen
[..]
Jij bent gister al geweest, jij mag niet meer
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het Fok!ken wordt ja, sta steeds vaker in de daglijst zag ik
Tik 'em aan ouwe!quote:
Ik ook, in ieder geval bij dit topic. Zit sinds april thuis en ben hier m'n verveling aan het botvierenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, de vorige keer was al zo'n doorslaand succes
Ik ben bang dat het Fok!ken wordt ja, sta steeds vaker in de daglijst zag ik
twitter:sander3fm twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 16:05:39Als je later als je groot radio-DJ wil worden moet je nu even naar #3FM luisteren. Morgenochtend trouwens ook, dan hoor je hoe t niet moet reageer retweet
Eindelijk...quote:
Erg leukquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een programma blijft dit ookHeerlijk
Hoop van niet, dat is het stomste onderdeel van de vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Erg leukHoop wel dat ze Groeten vanaf het Asfalt doen!
Mogguh!quote:
Ik moet zeggen dat ik die begon te waarderen, met die steeldrums op de achtergrond enzoquote:
Kijk jij ook de ronde van Frankrijk?quote:
Nee als het daar regent, zou het mij jaloers maken.quote:
Over twee weken zijn ze terug.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:34 schreef MarijeH het volgende:
Wanneer zijn Coen en Sander weer terug?? Sinds ze op vakantie zijn luister ik eigenlijk alleen naar 100%nl of radio 1.
31 juli t/m 2 augustus: Sander L. en Stenders. Vanaf 5 augustus weer C&S.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:34 schreef MarijeH het volgende:
Wanneer zijn Coen en Sander weer terug?? Sinds ze op vakantie zijn luister ik eigenlijk alleen naar 100%nl of radio 1.
quote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:39 schreef Holenmens het volgende:
[..]
31 juli t/m 2 augustus: Sander L. en Stenders. Vanaf 5 augustus weer C&S.
Geen Zimra?twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 17:35:57Vanavond, Ekstra Weekend luisteren vanaf je balkon, vanuit je auto met je raampje open. Het is FREEWHEEL FRIDAY met @paul3fm erbij. #3FM reageer retweet
Blijkbaar niet. Al dacht ik gelezen te hebben dat Zimra zou komen. We zullen het zien.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef Holenmens het volgende:
Geen Zimra?twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 17:35:57Vanavond, Ekstra Weekend luisteren vanaf je balkon, vanuit je auto met je raampje open. Het is FREEWHEEL FRIDAY met @paul3fm erbij. #3FM reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 17:02:30@EliskendM @paul3fm @ekstraweekend Zeker, want ze komt toch al niet meer.. reageer retweet
Raar. Zou ze afgeschrikt zijn door de tweets?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef Holenmens het volgende:
http://bingoplayersmusic.com/message-from-paul/quote:As some of you may know, I have been in the hospital over the past few weeks and I have not been at some of the recent shows while seeking medical treatment. I now have the results back and I wanted to let you know that I have been diagnosed with cancer.
As devastating as this news has been for me and my family, I am ready to fight this.
From the beginning, Bingo Players has been about me and Maarten sharing the music that we love, both through our records and with you at shows. I will continue to be actively involved in all areas of Bingo Players and Hysteria Records with Maarten. But for the foreseeable future Maarten will be representing both of us on the road, while I’ll be seeking medical treatment as well as working in the studio, taking lead on running our label etc.
All shows that are planned will still be happening and we will have more tour announcements coming. For us, we want to continue to help create those meaningful and memorable experiences from our music and shows, but as you can imagine in light of this news, we need to make some adjustments and we hope you understand. As I said earlier I’m ready to fight this thing and hope to be on that stage again with you guys in the future!!!!!
Much Love,
Paul
Wowquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:29 schreef MarijeH het volgende:
[..]
http://bingoplayersmusic.com/message-from-paul/
Ik heb stokbroodje gegeten, ik was ook lui.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:03 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb geen zin om te koken (alweer niet).
Ik heb uiteindelijk maar pasta gekookt. Dat was het enige wat ik in huis had wat snel klaar wasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb stokbroodje gegeten, ik was ook lui.
quote:
Dat is best wel warm.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:16 schreef Qunix het volgende:
36 graden in de metro naar huis. Pffff..... Nog 15min
Wind staat hier vanaf andere kant. (zicht op zuiden) dus niet zo'n last van.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat op balkon, maar je waait hier bijna weg.
quote:
Drinken wel, eten is lastig. Dat vergeet ikquote:
Ja ik heb het ook gelezen. Hij heeft een nieuwe vriendin die volgens mij 40 jaar jonger is dan hem.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:23 schreef ChatGirl het volgende:
Peter-Jans Rens, huuh. Die is ook lelijk afgegleden als ik dat topic in SHO moet geloven.
Leuk leesvoer hier: SHO / Peter Jan Rens #2, de lente brengt groene blaadjesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:24 schreef Holenmens het volgende:
Peter Jan Rens (62) heeft een vriendin van 19
Jakkes...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:24 schreef Holenmens het volgende:
Peter Jan Rens (62) heeft een vriendin van 19
Ik hoop toch dat er nog voldoende wat jongere blaadjes van de boom vallen...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan kan ik wel een vriend nemen van in de 80
Idd en anders bestel ik wel de crazy cat woman starter kit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat er nog voldoende wat jongere blaadjes van de boom vallen...
Ik heb al zo'n kast van IKEA waar 10 katten in passenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd en anders bestel ik wel de crazy cat woman starter kit.
DIE LUCHT!!!quote:
Een jeugdheld van mij doet dat!?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Leuk leesvoer hier: SHO / Peter Jan Rens #2, de lente brengt groene blaadjes
Eens... Hopelijk niet veel gezijk over wat hij nu doet, liever zijn tv programma's wat hij gemaakt had.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:54 schreef Evertjan het volgende:
Peter Jan Rens was en blijft een baas alleen al voor het programma Geef Nooit Op!
deden ze toen ook leuk met Andre van Duin en Ron Brandsteder lekker ouwehoeren over de goede oude tijd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens... Hopelijk niet veel gezijk over wat hij nu doet, liever zijn tv programma's wat hij gemaakt had.
Mwoah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |