Zei Domien dat?quote:
quote:
Ja blijkbaarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Breezersletje
Overigens, zijn we met z'n 2en vandaag ofzo![]()
Ik ook ondanks mijn crapy nachtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben fucking goed gehumeurd vandaag
Eenschquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Het enige leuke liedje van Train
Drops of Jupiter
Dag Wolfjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:53 schreef wolfrolf het volgende:
3 weken vakantie jongens.
Met ingang van nu ga ik proberen 3+ weken niet te fokforummen
Tot 11 augustus!
Fijne vakantie Wolfje!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:53 schreef wolfrolf het volgende:
Tot 11 augustus!
Enjoyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:53 schreef wolfrolf het volgende:
Tot 11 augustus!
Veel plezierquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:53 schreef wolfrolf het volgende:
Tot 11 augustus!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
Zojuist gefaald met mijn voornemen dus
Stomme pino
Hihi.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
Zojuist gefaald met mijn voornemen dus
Stomme pino
Hoi!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Mint![]()
Ja gezellig toch zo'n poepduel?
Leuke typo, "drukje"quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ff naar de supermarkt.
Ik heb al het drinken opgemaakt. Zelfs geen drukje aanmaaklimo in huis.
De invloed van het poepduel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuke typo, "drukje"![]()
Hier zo even naar het ziekenhuis en naar school om de laatste documenten in te leveren
Alleen nog een eindgesprek eind volgende maand. Nu moet ik formulieren inleveren omdat ik tegelijk een post-hbo-diploma/certificaat wil halen, allerlei bewijslast aanvoerenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De invloed van het poepduel.
Jeuh! Dus het einde is in zicht?
Is Windesheim nog los ja?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuke typo, "drukje"![]()
Hier zo even naar het ziekenhuis en naar school om de laatste documenten in te leveren
Zijn dat die waterijsjes met 2 stokjes?quote:
Nee dat zijn mannen met 2 tongenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zijn dat die waterijsjes met 2 stokjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat zijn mannen met 2 tongenVreemd genoeg zie ik toch een soort bukaki voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zie ik toch een soort bukaki voor me
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ah, het zonnestraaltje van Flirt je Stijf
Ik kreeg deze week nog antwoord op mails, ik ga er wel van uitquote:
En ze kreeg geeneens 450 euroquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:10 schreef ChatGirl het volgende:
Anderhalf jaar na mijn afstuderen een brief krijgen dat ik per 31-08-2013 wordt uitgeschreven.![]()
Ik ga denk ik even in een hoekje liggen huilen.
Ai, dat is wel raar ja. Dat je dan jezelf even moet knijpen om te zien dat het maar een droom is geweest.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar ofzo een van de angstaanjagende dromen ever...
Ik droomde dat ik nog 1 vak moest doen voor school. Uiteraard niet halen, geen diploma... terwijl ik al jaren werk enzo
Toen ik wakker werd had ik ook niet door dat het een droom was...
hihi, ze zeiden mevrouw tegen jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ai, dat is wel raar ja. Dat je dan jezelf even moet knijpen om te zien dat het maar een droom is geweest.
Maar ik heb ondertussen even gebeld. 'Het is een foutje, mevrouw. De brief kunt u negeren, want u bent al anderhalf jaar geleden uitgeschreven.'
No shit Sherlock.
Ze begonnen met mevrouw, maar verder was het alleen maar jij en jequote:
davinnikRAAR!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze begonnen met mevrouw, maar verder was het alleen maar jij en je
Dat kan toch helemaal niet Rock?!quote:
DIE LUCHT!quote:
Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze begonnen met mevrouw, maar verder was het alleen maar jij en je
dat leer ik de agents bij ons in de lijn zsm af. klanten zij "u" en meneer/mevrouw.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd
Ik tutoyeer altijd heel snel
Toen ik nog klantenservice deed in de winkel, tutoyeerde ik ook nooit. Allen bij kinderen zei ik dan wel je en jij, maar anders nooit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd
Ik tutoyeer altijd heel snel
hangt er wel vanaf wie het is hoor bij mij en hoe de toon van het gesprek is...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat leer ik de agents bij ons in de lijn zsm af. klanten zij "u" en meneer/mevrouw.
toen ik zelf in de lijn zat noemde ik iedereen "u". zelfs als ik van de klant "je" mocht zeggen bleef ik "u"en omdat ik niet anders kan
ja, das waar. maar ik werk in een callcenter en de agents daar moeten gewoon u zeggen. het zijn geen vrienden of bekenden maar klanten die op een professionele en vriendelijke manier te woord moeten worden gestaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
hangt er wel vanaf wie het is hoor bij mij en hoe de toon van het gesprek is...
Vaak wacht ik af tot de ander je zegtdan kan je'm terug verwachten
Klopt, ik doe verkoop en technisch advies. Dus heb gewoon een hele stapel klanten die ik vaak spreek, sommige ook van mijn leeftijd... Maar mensen die ik regelmatig spreek is gewoon "je" "jij" etc...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, das waar. maar ik werk in een callcenter en de agents daar moeten gewoon u zeggen. het zijn geen vrienden of bekenden maar klanten die op een professionele en vriendelijke manier te woord moeten worden gestaan.
Dat is waarschijnlijk een andere situatie als de situatie waarin jij verkeert
quote:
Lekkerquote:
quote:
Nou, lekker! Zolang het me geen pandapunten kostquote:
Staat die dude van de lapjeskraam opeens voor me met z'n beflapjequote:
[youp]moeten dat geen bieflapjes zijn?[/youp]quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Staat die dude van de lapjeskraam opeens voor me met z'n beflapje
Beflapjes zijn voor watjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Staat die dude van de lapjeskraam opeens voor me met z'n beflapje
inderdaad! schuursponsjes FTW!quote:
Eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |