Klopt maar Kraftwerk blijft ook wel een band die een beetje op zijn oude successen teert natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het evoluon is alleen op een gegeven moment als een achtkaars uitgegaan.
3200 kaartjes verkopen binnen 1 uur dat lukte het evoluon al jaren niet meer.![]()
Dat waren me nog tijden. Ik had onbeperkt toegang tot kaarten voor het Evoluon en ook consumptiebonnen. Het belangrijkste wat ik daar heb geleerd is dat twee Bossche bollen achter elkaar eten geen goed idee is, maar wat mij vooral bij is gebleven is dat op de juiste tijden je gewoon een kanon af kon schieten daar. Dan was het vaak net alsof het alleen voor jou open was.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:35 schreef Basp1 het volgende:
Het evoluon is alleen op een gegeven moment als een achtkaars uitgegaan.
Dan heb ik pech ik had ze graag gezien in het evoluon.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:51 schreef friekin_ het volgende:
http://www.dichtbij.nl/ei(...)ten-uitverkocht.aspx
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:21 schreef Basp1 het volgende:
Wat een geluk die maat van me uit engeland belde net en hij had toch nog maar eens naar hun gebeld en juist op dat moment vielen er ook wat andere kaartjes vrij en kon hij deze telefonisch bemachtigen vrijdag de eerst voorstelling.![]()
![]()
De normale site deed het na een minuut of 20 perfect hier. Jammer alleen dat er geen kaartjes meer in mijn winkelwagentje zijn komen te liggen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:47 schreef k_man het volgende:
De (niet mobiele) site ligt er nog steeds uit...
Edit: oh wacht, hij werkt weer.
Ik kon zojuist twee kaarten voor de vroege vrijdag voorstelling reserveren.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:02 schreef Catwoman1986 het volgende:
De normale site deed het na een minuut of 20 perfect hier. Jammer alleen dat er geen kaartjes meer in mijn winkelwagentje zijn komen te liggen.
Ik had het al via pm doorgegeven, maar volgens mij is ze net te vroeg gestopt met proberen...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:27 schreef AirwiN het volgende:
Ik kon zojuist twee kaarten voor de vroege vrijdag voorstelling reserveren.Doe nog es een poging.
Aan onze hulp heeft het in elk geval niet gelegen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:33 schreef DS4 het volgende:
Ik had het al via pm doorgegeven, maar volgens mij is ze net te vroeg gestopt met proberen...
Ja super irritant, en als je dan verder wilt krijg je weer die rode melding dat het toch niet kan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:37 schreef Modus het volgende:
Wel/niet beschikbaar lijkt nog steeds ongeveer elke 3 minuten te veranderen op de site van Seetickets.
Blijven proberen. Ik had er zonet wéér 2 in de reservering.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:42 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ja super irritant, en als je dan verder wilt krijg je weer die rode melding dat het toch niet kan.
Ik baal sowieso hard, mijn broer had kaarten maar had hetzelfde gekut met het betalen als wat anderen hier al zeiden, dus het feestje gaat niet door. Hij had gebeld, kreeg hij zo'n uberdomme geit aan de lijn. Die zei overigens wel dat hij maar goed de site in de gaten moest houden want wie weet komen er nog 2 shows bij als het zo druk is.
Van die info waar we dus niet zoveel mee kunnen omdat het zo'n enorm domme muts was dat je niet weet of zij meer weet dan wij of dat ze gewoon dom zit te lullen.
En voor de zekerheid kun je altijd een kopietje van het huidige paspoort makenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:56 schreef fripper het volgende:
Bij ons is het zo dat als je je nieuwe paspoort komt ophalen, je de oude ook mag houden.Die maken ze dan wel ongeldig.
Late voorstelling vrijdag is nu beschikbaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Verdorie, niet meer gelukt en nu is geen enkele datum meer beschikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |