Mij? Nee hoor..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:24 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ze moeten je ook altijd hebben die kut tieners
Engels is ook al te moeilijk?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:26 schreef pussycatdoll het volgende:
Gewoon even tussendoor zodat dat jullie het weten.
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:26 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Dispensatie mogelijk? Ik kom er 5 tekort
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:26 schreef pussycatdoll het volgende:
Gewoon even tussendoor zodat dat jullie het weten.
[ afbeelding ]
Ik neuk wanneer ik wilquote:
wanneer je klanten willen bedoel jequote:
Je werkt in het mortuarium?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:27 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik kan nu in de grote koelcel gaan kijken of er ook nog biefstukken liggen
Mijn klanten betalen niet voor seksquote:
Dan heb je er zojuist een nieuwe klant bij gewonnenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn klanten betalen niet voor seks
Ah een hobbiehoerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn klanten betalen niet voor seks
Feliquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:29 schreef maxburger het volgende:
[..]
Kheb de hele tijd met een FOK!ster liggen appen :$
Nikonlover?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:29 schreef maxburger het volgende:
[..]
mmmm. geilquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:30 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
[..]
Ja ik snij het laatste stukje borst van Sjaan af, Sjaan hield van bloemen.
Was het een geil gesprek maxquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:29 schreef maxburger het volgende:
[..]
Het is dat ik haar zag op een gegeven moment want wat anders moet je denken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice!
Niemand die geloofd dat je jarig bent
Gelukkig ben ik niet op 1 april geboren
Mooi, dat is dan 500 euro. Je hebt een minuutje aandacht gevergd..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan heb je er zojuist een nieuwe klant bij gewonnen
Nee, ze is intussen ex-FOKster, want ze werd hier laatst belachelijk gemaakt in klb toen ze pics van zichzelf postte. Iets met geblokt op whatsapp ofzo.quote:
Block haar, is grappig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:33 schreef maxburger het volgende:
[..]
Nee, ze is intussen ex-FOKster, want ze werd hier laatst belachelijk gemaakt in klb toen ze pics van zichzelf postte. Iets met geblokt op whatsapp ofzo.
Titta1992?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:33 schreef maxburger het volgende:
[..]
Nee, ze is intussen ex-FOKster, want ze werd hier laatst belachelijk gemaakt in klb toen ze pics van zichzelf postte. Iets met geblokt op whatsapp ofzo.
Haan33?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:33 schreef maxburger het volgende:
[..]
Jullie houden allebei van veel burgers eten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:33 schreef maxburger het volgende:
[..]
Echt post ze niet meer, hoezo?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:33 schreef maxburger het volgende:
[..]
beetje respectloos om zo over overledenen te pratenquote:
Burgers.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jullie houden allebei van veel burgers eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |