Je drinkbak is nog volquote:
Even een toontje lager zingen meneertjequote:
Zingen is niet voor mij weggelegd, helaas.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Even een toontje lager zingen meneertje
Burger Kingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:15 schreef gargamelnl het volgende:
Zo ff tijd voor snacken.Lekker zo'n double whopper.
[ afbeelding ]
spoiler graag om dit tijdstop.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:15 schreef gargamelnl het volgende:
Zo ff tijd voor snacken.Lekker zo'n double whopper.
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn nichtje!Geboren 1 april 2011.
Op een ander tijdstip ook wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rustig aan, er zijn hier ook mensen die rond dit tijdstip liggen te verhongeren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:19 schreef wenfer2 het volgende:
Ik heb ineens ook wel honger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:19 schreef wenfer2 het volgende:
Ik heb ineens ook wel honger.Ga rukken ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet geen tienertjesquote:
Hoeft niet, we snappen op wie je doeltquote:
Je hebt zeker nog geen kennis gemaakt met de KLB huis homo genaamd nikonlover?quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft niet, we snappen op wie je doelt
Ze moeten je ook altijd hebben die kut tienersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft niet, we snappen op wie je doelt
Ik zal hem eens anaal erenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:24 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog geen kennis gemaakt met de KLB huis homo genaamd nikonlover?
Die zal je wel even anaal vernederen.
Mij? Nee hoor..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:24 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ze moeten je ook altijd hebben die kut tieners
Engels is ook al te moeilijk?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:26 schreef pussycatdoll het volgende:
Gewoon even tussendoor zodat dat jullie het weten.
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:26 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Dispensatie mogelijk? Ik kom er 5 tekort
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:26 schreef pussycatdoll het volgende:
Gewoon even tussendoor zodat dat jullie het weten.
[ afbeelding ]
Ik neuk wanneer ik wilquote:
wanneer je klanten willen bedoel jequote:
Je werkt in het mortuarium?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:27 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik kan nu in de grote koelcel gaan kijken of er ook nog biefstukken liggen
Mijn klanten betalen niet voor seksquote:
Dan heb je er zojuist een nieuwe klant bij gewonnenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn klanten betalen niet voor seks
Ah een hobbiehoerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn klanten betalen niet voor seks
Feliquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:29 schreef maxburger het volgende:
[..]
Kheb de hele tijd met een FOK!ster liggen appen :$
Nikonlover?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:29 schreef maxburger het volgende:
[..]
mmmm. geilquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:30 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
[..]
Ja ik snij het laatste stukje borst van Sjaan af, Sjaan hield van bloemen.
Was het een geil gesprek maxquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:29 schreef maxburger het volgende:
[..]
Het is dat ik haar zag op een gegeven moment want wat anders moet je denken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice!
Niemand die geloofd dat je jarig bent
Gelukkig ben ik niet op 1 april geboren
Mooi, dat is dan 500 euro. Je hebt een minuutje aandacht gevergd..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan heb je er zojuist een nieuwe klant bij gewonnen
Nee, ze is intussen ex-FOKster, want ze werd hier laatst belachelijk gemaakt in klb toen ze pics van zichzelf postte. Iets met geblokt op whatsapp ofzo.quote:
Block haar, is grappig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:33 schreef maxburger het volgende:
[..]
Nee, ze is intussen ex-FOKster, want ze werd hier laatst belachelijk gemaakt in klb toen ze pics van zichzelf postte. Iets met geblokt op whatsapp ofzo.
Titta1992?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:33 schreef maxburger het volgende:
[..]
Nee, ze is intussen ex-FOKster, want ze werd hier laatst belachelijk gemaakt in klb toen ze pics van zichzelf postte. Iets met geblokt op whatsapp ofzo.
Haan33?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:33 schreef maxburger het volgende:
[..]
Jullie houden allebei van veel burgers eten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:33 schreef maxburger het volgende:
[..]
Echt post ze niet meer, hoezo?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:33 schreef maxburger het volgende:
[..]
beetje respectloos om zo over overledenen te pratenquote:
Burgers.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jullie houden allebei van veel burgers eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |