Vanavond staan ze in Oosterpoort. dat is echt meer een echt concert, dit ook wel maar toch niet helemaal vind ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:16 schreef Peter88Online het volgende:
Helaas gisteravond gemist. Hier de setlist van gisteravond. Helaas geen The Phone Book of No Sound But The Wind.
http://www.setlist.fm/set(...)elgium-63c5461b.html
http://www.oor.nl/#!/arti(...)ack_van_editors/newsquote:BELUISTER EEN NIEUWE TRACK VAN EDITORS
16 APR 2015
Er is plotseling een nieuwe track van Editors opgedoken: No Harm. Beluister hem hieronder.
De band kondigde eerder deze week op Twitter aan dat ze een nieuwe track op 'een cd' hadden verstopt en die is nu dus ontdekt op een sampler van PIAS, de platenmaatschappij van de band. Heel makkelijk ging dat niet: het nummer stond niet op de tracklisting en was alleen te vinden door naar de track vóór het eerste nummer terug te gaan. De band bevindt zich momenteel in het eindstadium van de opnames van de opvolger van The Weight Of Your Love (2013). Wanneer dit alweer vijfde studioalbum precies zal verschijnen is nog niet bekend.
Op de sampler van PIAS vind je overigens ook nummers van bands als Balthazar, Other lives en Róisín Murphy. Mocht je ook een exemplaar willen hebben: je krijgt hem gratis bij Plato en Concerto bij aankoop van een release van PIAS Recordings.
Alles goed, als het maar niet Weight of Your Love 2 wordt. Dat vond en vind ik zo'n rukalbum, heb het weggegeven aan iemand.quote:
hmm, weggegeven aan een U2-fan zekerquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Alles goed, als het maar niet Weight of Your Love 2 wordt. Dat vond en vind ik zo'n rukalbum, heb het weggegeven aan iemand.
Ik draai hem grijsquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Alles goed, als het maar niet Weight of Your Love 2 wordt. Dat vond en vind ik zo'n rukalbum, heb het weggegeven aan iemand.
Haha, ja!quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:22 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
hmm, weggegeven aan een U2-fan zeker
quote:Op maandag 27 april 2015 13:54 schreef DestroyerPiet het volgende:
jammer dat ze niet in de ziggo dome staan?
Ja he, ik vind ze sinds het laatste album ook live minder. Vooral gitaartechnisch. Dus dat ligt niet aan mij? Sugar vind ik het enige redelijk goede nummer inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2015 15:27 schreef Stofje het volgende:
Dat laatste album begint best aardig en vind Sugar nog steeds een geweldig nummer. Rest van het album was ruk, optredens in Ziggo Dome en op Pukkelpop waren ook ruk. Ben er dus ook even klaar mee en zet ITLAOTE weer eens op.
Ik heb geen kaartjes voor Brandon Flowers gekocht omdat ik nog niks kende, en nu heb ik er wel spijt vanquote:Op maandag 27 april 2015 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Eigenlijk vreemd om zo'n hele tour al uit te doen, terwijl het album er nog niet is. Ben altijd naar Editors gegaan (al een keer of 15), maar sinds het laatste album niet meer, vond dat verschrikkelijke muziek.. Ga nu ook geen kaartjes kopen zonder te weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
Ik vond het vorige album ook tof. in het begin helemaal niet, maar toen later wel.quote:Op maandag 27 april 2015 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartjes voor Brandon Flowers gekocht omdat ik nog niks kende, en nu heb ik er wel spijt van
Ik wil wel naar Editors, ben volgens mij de enige die de vorige cd tof vond en ik heb ze in de Westergasfabriek gezien en dat was ookdus ik denk dat ik wel ga. Moet dan wel weer alleen
Ja de meeste mensen leken in de Gashouder voor een paar nummers te komen, er werd ondertussen zo ontzettend veel geouwehoerd en gedronken en heen en weer gelopen, alsof je in een kroeg stond. Maar dankzij dat optreden is de cd wel beter bij mij blijven hangen zeg maar, maar dat had ik met de eerste cd ook, die ben ik ook pas na Lowlands intensiever gaan luisteren toen. Ziggo heb ik overgeslagen vanwege geldgebrek geloof ik, en ik had ook geen zin om weer alleen te moetenquote:Op maandag 27 april 2015 21:25 schreef Fuszy het volgende:
Ik vond het vorige album zeker wel goed.Het is alleen zo anders dan de vorige 3 platen. Sugar en The Phone Book zijn mijn favorieten.
De vorige keer dat ik ze zag was in de gashouder maar dat was wel echt super slecht. Deels door de locatie, deels door het publiek maar ook door de setlist. Album was nog niet uit of echt pas net en dat pakte het publiek volgens mij ook nog niet. Ziggo Dome heb ik daarna maar geskipt, ondanks dat ik alle platen van ze echt goed vond.
En er is morgen een pre-salequote:Op dinsdag 28 april 2015 11:15 schreef Dagonet het volgende:
Ah, Ticketmaster verwijderde de tweet net. Vvk nog wel op 30e.
Waarschijnlijk via de website van de Editorsquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:29 schreef Dagonet het volgende:
Een voorvoorverkoop? Via ticketmaster ook gewoon?
Als het net zo werkt als de kaarten die vandaag al in de pre-sale gingen voor andere shows dan lijkt het mij wel, je kunt gewoon bestellen via hun eigen website. Ga er maar wel vanuit dat je een creditcard nodig hebtquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:43 schreef theodoor9 het volgende:
Kan iedereen deelnemen aan die voorverkoop?
Wil iemand hier even een herinnering plaatsen of me een dm sturen als de vvk morgen begint, want anders vergeet ik het geheidquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:16 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Als het net zo werkt als de kaarten die vandaag al in de pre-sale gingen voor andere shows dan lijkt het mij wel, je kunt gewoon bestellen via hun eigen website. Ga er maar wel vanuit dat je een creditcard nodig hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |