abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:11:34 #51
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132399642
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Luister het iedere week wel een keertje. Niet veel mis met het album :) Dat gejank altijd dat bands vroeger beter waren :')
Nou idd, ik vind het een prima album. Met als hoogtepunten voor mij Formaldehyde en The Phone Book. Vind eigenlijk alleen het eerste nummer (The Weight) en Nothing niet heel denderend.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_132400325
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Luister het iedere week wel een keertje. Niet veel mis met het album :) Dat gejank altijd dat bands vroeger beter waren :')
Slaat nergens op wat je zegt, ik ben juist altijd hongerig naar nieuw materiaal. Kijk zelden terug op 'vroeger', maar hoop altijd op verbetering, op ontwikkeling. Bij Editors vond ik het vorige album razend spannend. Ze experimenteerden, het album was donker en -op Papilion na- totaal geen pop. Nieuwe cd vind ik gewoon heel simpel, easy-going en niet spannend. Echt, voor m'n gevoel zijn dit wat left-overtjes die ze in de loop der jaren gemaakt hebben en maar op een cd gepleurd hebben. Ik vind er gewoon geen flikker aan.
pi_132402014
Het is misschien geen "spannend" album. Maar wel gewoon een steengoed album. Sugar doet mij altijd denken aan Depeche Mode. Mix van Ultra (intro) en Walking in my shoes (gitaar richting het eind)
En zou zo een prachtig duet kunnen zijn tussen Dave and Martin.

Heb zin in donderdag *O*
Ik heb een zitplaats kaart over... Mocht er onverhoopt nog iemand meewillen... Mag tegen normale verkoopprijs weg uiteraard :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_132403092
Dat het album niet je ding is kan ik nog wel begrijpen, maar om dan gelijk op te zien tegen het optreden vind ik onbegrijpelijk :P. Zoveel chille nummers die ze dan nog kunnen brengen.

Ik vind het album wel goed klinken en luister hem een aantal keer per week. Beter dan het vorige iig. Al vind ik geen enkel album slecht. Die vorige wel op plek 4, maar deze komt denk ik toch op een gedeelde tweede plaats. Jammer dat ik er niet bij ben in de Ziggo Dome, maar het is niet anders.
Feyenoord Rotterdam
pi_132404023
Ik kijk niet op tegen het optreden, ik kijk er slechts niet naar uit. Da's wel een belangrijk nuance-verschil, want ik weet wel zeker dat het donderdag heel tof gaat worden. Grappig, ik vond In this light and on this evening juist heel vet en wonderschoon.
pi_132419552
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Vinden jullie het laatste album nog steeds mooi nu je het vaker hebt gehoord? Ik heb het mijne weggegeven, baggeralbum. Zal ook voor het eerst zijn dat ik niet bij een concert van ze ben.
Ik heb het niet eens gekocht. Heb de eerste drie wel in 10 versies in de kast staan met alle bijbehorende singles, inclusief de tot 500 of zelfs 250 exemplaren gelimiteerde singles. Heb het echt geforceerd: wel 10 keer geluisterd, maar het blijft gewoon heel erg slecht. En dat vind ik ook niet leuk, heb ze van de India-tent op geleende instrumenten op Lowlands tot absolute Alpha-headliner en van Doornroosje tot HMH zien groeien. Ziggo Dome gaat ook de eerste 'leg' van een tour zijn waar ik niet bij ben, zelfs al is de setlist weer richting het betere (6 liedjes van de derde).

Heb ze deze tour alsnog drie keer gezien in 2 maanden, dus geprobeerd heb ik het: Glastonbury - op het programma in de namiddag op een kleiner podium - was ik erg enthousiast over, eerste keer in 3 jaar na ze al zo'n 10 keer gezien in de eerste 5 jaar gezien te hebben, Westergasfabriek was zielloos op z'n best, Lowlands deed me niets meer. 't is over.
pi_132419763
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:18 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ik heb het niet eens gekocht. Heb de eerste drie wel in 10 versies in de kast staan met alle bijbehorende singles, inclusief de tot 500 of zelfs 250 exemplaren gelimiteerde singles. Heb het echt geforceerd: wel 10 keer geluisterd, maar het blijft gewoon heel erg slecht. En dat vind ik ook niet leuk, heb ze van de India-tent op geleende instrumenten op Lowlands tot absolute Alpha-headliner en van Doornroosje tot HMH zien groeien. Ziggo Dome gaat ook de eerste 'leg' van een tour zijn waar ik niet bij ben, zelfs al is de setlist weer richting het betere (6 liedjes van de derde).

Heb ze deze tour alsnog drie keer gezien in 2 maanden, dus geprobeerd heb ik het: Glastonbury - op het programma in de namiddag op een kleiner podium - was ik erg enthousiast over, eerste keer in 3 jaar na ze al zo'n 10 keer gezien in de eerste 5 jaar gezien te hebben, Westergasfabriek was zielloos op z'n best, Lowlands deed me niets meer. 't is over.
Kijk, wij begrijpen elkaar!
Zelf heb ik ze dit jaar nog op Werchter gezien. Dat was ook zielloos. Waar Tom altijd als een halve spast op het podium stond met zijn neus op zijn synthesizer zonder op het publiek te letten, helemaal opgaand in de muziek, stond hij nu ineens met twee handen in de lucht hele verhalen af te steken.....
pi_132419844
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:25 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Kijk, wij begrijpen elkaar!
Zelf heb ik ze dit jaar nog op Werchter gezien. Dat was ook zielloos. Waar Tom altijd als een halve spast op het podium stond met zijn neus op zijn synthesizer zonder op het publiek te letten, helemaal opgaand in de muziek, stond hij nu ineens met twee handen in de lucht hele verhalen af te steken.....
De grap is dat ik mij nooit gestoord heb aan al zijn maniertjes, het Ian Curtis-geschud uit de eerste 2 jaar, of de grote gebaren van daarna, maar ik mij sinds deze tour aan de nieuwe maniertjes ben gaan ergeren, haha.
pi_132419885
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:27 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

De grap is dat ik mij nooit gestoord heb aan al zijn maniertjes, het Ian Curtis-geschud uit de eerste 2 jaar, of de grote gebaren van daarna, maar ik mij sinds deze tour aan de nieuwe maniertjes ben gaan ergeren, haha.
Ja, dat is precies wat ik bedoel. Ik vond dat juist altijd grappig hoe hij eerst deed, kon het zelfs goed imiteren. Maar hij ging dan wel helemaal op in de muziek, en dat mis ik nu. Er staat ineens een showman.
pi_132423274
Op deze manier kan dit topic net zo goed naar de klaagbaak verplaatst worden imo.

Snap dat er mensen zijn die het niks vinden en teleurgesteld zijn maar vind het jammer dat het het topic begint te overheersen. Ik vind het ook niet hun beste album, maar zo slecht als het hier wordt afgeschilderd vind ik ook wel weer meevallen. Ik heb zin in donderdag!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_132423299
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:58 schreef rena het volgende:
Op deze manier kan dit topic net zo goed naar de klaagbaak verplaatst worden imo.

Snap dat er mensen zijn die het niks vinden en teleurgesteld zijn maar vind het jammer dat het het topic begint te overheersen. Ik vind het ook niet hun beste album, maar zo slecht als het hier wordt afgeschilderd vind ik ook wel weer meevallen. Ik heb zin in donderdag!
Dat.
pi_132423466
ik ga donderdag naar de ziggo dome toe en ik vind het nieuwe album echt heel mooi. heb dan ook erg zin in het concert!

ik heb al hun albums en ik moet zeggen dat ik de nieuwe in ieder geval beter vind dan "an end has a start"
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_132423485
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:12 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik ga donderdag naar de ziggo dome toe en ik vind het nieuwe album echt heel mooi. heb dan ook erg zin in het concert!

ik heb al hun albums en ik moet zeggen dat ik de nieuwe in ieder geval beter vind dan "an end has a start"
Nou niet overdrijven he :{w
Tap tap tap
pi_132424033
Ach ja, smaken verschillen. Ik denk ook wel dat ze juist veel nieuwe fans aantrekken met zo'n mainstream album.
Nick en Simon trekken ook het Gelredome vol.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:07:33 #65
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_132424636
Men hoeft toch niet naar concerten te gaan? Ik heb concerten al enige tijd afgezworen. Geef mij maar gewoon een cd/lp'tje en de rest fantaseer ik er zelf wel bij qua gevoel, beleving en sensatie.
pi_132425711
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Nick en Simon trekken ook het Gelredome vol.
Doe eens niet zo zuur zeg :')
pi_132425922
Niks mis met Nick & Simon :{w
Tap tap tap
pi_132507121
Vanavond! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132507139
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:11 schreef Leonos het volgende:
Vanavond! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat. _O_ _O_
pi_132507155
Zal het parkeren in de Arena nog lastiger worden aangezien John Mayer in de HMH staat?
pi_132507243
quote:
5s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:12 schreef Bronson het volgende:
Zal het parkeren in de Arena nog lastiger worden aangezien John Mayer in de HMH staat?
Nee joh, anders garage straatje erachter. Genoeg plek.
Normaal als Ajax speelt komen er wel wat meer mensen he ;)
  donderdag 24 oktober 2013 @ 11:18:58 #72
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_132507313
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:16 schreef Leonos het volgende:

[..]

Nee joh, anders garage straatje erachter. Genoeg plek.
Normaal als Ajax speelt komen er wel wat meer mensen he ;)
Ik heb wel eens meegemaakt dat tegelijk: een wedstrijd van Ajax was, een concert in de Ziggo Dome en een concert in de HMH. Dat was wel iets te druk :')
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_132507362
Top.
pi_132507370
Zin in *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_132507415
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ik heb wel eens meegemaakt dat tegelijk: een wedstrijd van Ajax was, een concert in de Ziggo Dome en een concert in de HMH. Dat was wel iets te druk :')
Dat is binnenkort ook, Ajax - Barca, Queens of the Stone Age en nog iets.
Altijd gezellig ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')